
2018 BMW Serija 3 (G20)
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ameeikanci lude za sto vise hroma pa ce tamo biti deo standarne opreme verovatno 

- 123456
- Postovi: 2328
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Meni je bas bas lep ovaj G20
Svaka cast, i prednji i zadnji deo, kao i enterijer
A4 pored njega izgleda kao da je iz drugog doba....

Svaka cast, i prednji i zadnji deo, kao i enterijer

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Mislis W205?
Cim ti kazes kao Audi fan i neko ko nije naklonjen bmw-u to ima posebnu tezinu
Audi izgleda modernije od merc meni sto se exterijera tice. Sto se enterijera tice tu je merc bolji od a4.


Audi izgleda modernije od merc meni sto se exterijera tice. Sto se enterijera tice tu je merc bolji od a4.
- 123456
- Postovi: 2328
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Mora da bude lep kad su od a6 c7 skinuli zadnji deo 

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Cuti kad nisu od C8 onda bi bio katastrofa 

- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Novi BMW M3 (G80) sa 500KS
Strasti oko prezentacije novog BMW-a Serije 3 (G20), koji je po mnogima glavna zvezda salona automobila u Parizu, još se nisu slegle, a najavljen je novi model M3 (serije G80), koji će vrhunsku tehnologiju novog modela dodatno 'izbrusiti'.
Najavljeno je da će snaga bavarskog aduta, sa 431KS koliko ima dosadašnji M3, odnosno 460KS u seriji Competition Package porasti na okruglo 500KS. Brutalnim performansama će pomoći podizanje najvećeg obrtnog momenta sa 600 na 640 Nm, zahvaljujući pomoći električnog punjača (kompresora).
To će, uz olakšanje karoserije (povećanim učešćem ugljeničnog kompozita, aluminijuma i čelika visoke čvrstoće), kao i poboljšanu aerodinamiku ubrzanje do stotke skratiti na 3,7 sekunde, a posebno će se osećati žešći i brži odziv na gas, zahvaljujući boljem punjenju od najnižih obrtaja.
Najveća brzina će biti ograničena na 250 km/h, uz doplatu na 280, a bez blokade novi M3 bi postigao više od 300 km/h. Biće predstavljen početkom marta 2019. na salonu automboila u Ženevi, kada se očekuje i karavanska verzija nove Serije 3 - Touring (G21).
Strasti oko prezentacije novog BMW-a Serije 3 (G20), koji je po mnogima glavna zvezda salona automobila u Parizu, još se nisu slegle, a najavljen je novi model M3 (serije G80), koji će vrhunsku tehnologiju novog modela dodatno 'izbrusiti'.
Najavljeno je da će snaga bavarskog aduta, sa 431KS koliko ima dosadašnji M3, odnosno 460KS u seriji Competition Package porasti na okruglo 500KS. Brutalnim performansama će pomoći podizanje najvećeg obrtnog momenta sa 600 na 640 Nm, zahvaljujući pomoći električnog punjača (kompresora).
To će, uz olakšanje karoserije (povećanim učešćem ugljeničnog kompozita, aluminijuma i čelika visoke čvrstoće), kao i poboljšanu aerodinamiku ubrzanje do stotke skratiti na 3,7 sekunde, a posebno će se osećati žešći i brži odziv na gas, zahvaljujući boljem punjenju od najnižih obrtaja.
Najveća brzina će biti ograničena na 250 km/h, uz doplatu na 280, a bez blokade novi M3 bi postigao više od 300 km/h. Biće predstavljen početkom marta 2019. na salonu automboila u Ženevi, kada se očekuje i karavanska verzija nove Serije 3 - Touring (G21).
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ako bude ovako kao sto pise u textu bice bomba. Ali mi deluje kao preterivanjespeedy stikis napisao: 09 Okt 2018, 12:02 Novi BMW M3 (G80) sa 500KS
Strasti oko prezentacije novog BMW-a Serije 3 (G20), koji je po mnogima glavna zvezda salona automobila u Parizu, još se nisu slegle, a najavljen je novi model M3 (serije G80), koji će vrhunsku tehnologiju novog modela dodatno 'izbrusiti'.
Najavljeno je da će snaga bavarskog aduta, sa 431KS koliko ima dosadašnji M3, odnosno 460KS u seriji Competition Package porasti na okruglo 500KS. Brutalnim performansama će pomoći podizanje najvećeg obrtnog momenta sa 600 na 640 Nm, zahvaljujući pomoći električnog punjača (kompresora).
To će, uz olakšanje karoserije (povećanim učešćem ugljeničnog kompozita, aluminijuma i čelika visoke čvrstoće), kao i poboljšanu aerodinamiku ubrzanje do stotke skratiti na 3,7 sekunde, a posebno će se osećati žešći i brži odziv na gas, zahvaljujući boljem punjenju od najnižih obrtaja.
Najveća brzina će biti ograničena na 250 km/h, uz doplatu na 280, a bez blokade novi M3 bi postigao više od 300 km/h. Biće predstavljen početkom marta 2019. na salonu automboila u Ženevi, kada se očekuje i karavanska verzija nove Serije 3 - Touring (G21).

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
M3








Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Kakav je to elektricni kompresor?speedy stikis napisao:Novi BMW M3 (G80) sa 500KS
Strasti oko prezentacije novog BMW-a Serije 3 (G20), koji je po mnogima glavna zvezda salona automobila u Parizu, još se nisu slegle, a najavljen je novi model M3 (serije G80), koji će vrhunsku tehnologiju novog modela dodatno 'izbrusiti'.
Najavljeno je da će snaga bavarskog aduta, sa 431KS koliko ima dosadašnji M3, odnosno 460KS u seriji Competition Package porasti na okruglo 500KS. Brutalnim performansama će pomoći podizanje najvećeg obrtnog momenta sa 600 na 640 Nm, zahvaljujući pomoći električnog punjača (kompresora).
To će, uz olakšanje karoserije (povećanim učešćem ugljeničnog kompozita, aluminijuma i čelika visoke čvrstoće), kao i poboljšanu aerodinamiku ubrzanje do stotke skratiti na 3,7 sekunde, a posebno će se osećati žešći i brži odziv na gas, zahvaljujući boljem punjenju od najnižih obrtaja.
Najveća brzina će biti ograničena na 250 km/h, uz doplatu na 280, a bez blokade novi M3 bi postigao više od 300 km/h. Biće predstavljen početkom marta 2019. na salonu automboila u Ženevi, kada se očekuje i karavanska verzija nove Serije 3 - Touring (G21).
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Mislim da audi ima slicno resenje. Radi na 48V napajanje. Iskljucuke postojanje i najmanje "turbo rupe". Elektricna radi na niskim obrtajima a posle prepusta mesto mehanickim turbinama.
To ce sesve vise primenjivati kod turbo motora
To ce sesve vise primenjivati kod turbo motora
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Da ne kače na remenicu, da ne "krade" snagu motora kao meh. kompresor?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Mislim da ne. Cisto elektricni pogon na 48V. Samo radi do npr 2-3 rpm onda preuzimaju turbine.
Trebao bi da ima 2 mehanicke i jednu elektricnu turbinu.
Ti si Ing. sigurno sr bolje razumes kako tacno radi
Trebao bi da ima 2 mehanicke i jednu elektricnu turbinu.
Ti si Ing. sigurno sr bolje razumes kako tacno radi