2018 BMW Serija 3 (G20)
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Audi sq7 ima takav sistem
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ima Mercedes to od 2016. godine u S klasi u i6 i V8 motorima, od prosle u E klasi i u 2.0 motoru u E350.
I Audi ima isto to od 2016. godine u SQ7.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... ybrid-tech
https://newatlas.com/mercedes-48-volt-m ... ine/52026/
A sada u novog GLE-a, stavljaju i vesanje sa 48V, sto im je omogucilo da stave da preko multimedije mozes rucno da podesavas visinu svakog tocka posebno.
I Audi ima isto to od 2016. godine u SQ7.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... ybrid-tech
https://newatlas.com/mercedes-48-volt-m ... ine/52026/
A sada u novog GLE-a, stavljaju i vesanje sa 48V, sto im je omogucilo da stave da preko multimedije mozes rucno da podesavas visinu svakog tocka posebno.
Cak rad vesanja sluzi za dopunjavanje baterija.E-ACTIVE Body Control: 48 V suspension. Better ride comfort and agility plus completely new functions such as free-driving mode are provided by the optional E-ACTIVE BODY CONTROL suspension, which is now combined with the newly developed AIRMATIC air suspension. This is the only system in the market where the spring and damping forces can be individually controlled at each wheel. This means that it not only counteracts body roll, but also pitching and squat.
On poor road surfaces the system is even able to recuperate energy, roughly halving the energy requirement compared to the preceding system in the S-Class.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Nisam siguran da je mild hibrid sistem u Mb i "elektricna" turbina u audiju ista stvar, mrzi me da citam linkove 

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Nema elektricnu turbinu, vec elektricni kompresor i vise nego duplo je slabiji od onog u Mercedesu(9ks u odnosu na 20ks u Mercedesu).maniaxxx napisao: 10 Okt 2018, 11:22 Nisam siguran da je mild hibrid sistem u Mb i "elektricna" turbina u audiju ista stvar, mrzi me da citam linkove![]()
E i CLS 53 AMG su ti mozda poznati sa tim sistemom, i ako su pre njih to imali S450(3.0 hibrid sa 367ks i 500Nm), S500(3.0 hibrid sa 435ks i 520Nm, isto kao i 53 AMG) i S560(4.0 hibrid V8 sa 470ks i 700Nm), ali je slabo poznato, jer Mercedes to nije nesto specijalno reklamirao.
Nije ista stvar, kod Audija sluzi samo za smanjenje turbo rupe, dok je kod Mercedesa malcice naprednije,.
Evo, ja nisam lenj, pa cu ti "nacrtati"

Isto to bi trebao imati i novi M3, a verujem da ce to imati i nova generacija C klase u skoro svim motorima.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
R6 u Mercedesu ponovo postoji kd 2017. a ne 2016.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
U pravu si, 2016. su ga napravili i citao sam o tome, a restyle S klase je izasao 2017. sa tim motorom.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Hvala na suportu moje lenjosti 

- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Kompresor (supercharger) sam po sebi nema turbo rupu, tako da nema sta da smanjuje. Interesantno resenje svakako
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Volvo takodje koristi taj sistem vec neko vreme.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Supercharger i turbocharger nisu ista stvar.milospinkfloyd napisao: 12 Okt 2018, 02:06 Kompresor (supercharger) sam po sebi nema turbo rupu, tako da nema sta da smanjuje. Interesantno resenje svakako
Elektricni kompresor i turbopunjac takodje nisu ista stvar.
Kompresor u turbopunjacu se pokrece turbinom, koja ima obrtaje i samim time ima odziv aktuacije i promenljiv dobitak, za razliku od elektricnog, koji se pokrece strujom direktno iz baterije i stalno radi istom snagom.
I te kako ima sta da smanjuje, jer se turbine ne vrte stalno.
Pa 50 godina se prica o turbo rupama, a ti kazes da ne postoje?

Da Igore, svi ce polako na nesto slicno da prelaze.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
A prednost turbine je sto je ekonomicnija po auto u smislu energentskih zahteva.
Zato i petljaju sa kombinacijama pokusavajuci da uzmu po najbolje od oba pristupa, odziv elektricnog kompresora i ekonomicnist klasicne turbine.
Zato i petljaju sa kombinacijama pokusavajuci da uzmu po najbolje od oba pristupa, odziv elektricnog kompresora i ekonomicnist klasicne turbine.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Biće kao u F1, razdvojiće kompresor i turbinu kvačilom, a kompresor će biti vezan za elektromotor, koji će da radi i kao generator i kontrola od prepunjenja.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Konpresor ima parazitski efekat, da uzima snagu motoru za pokretanje njega samog. Ali naravno vise dodaje nego sto uzima
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
nisam spomenuo turbocharger ni u ovom ni u prethodnom postu. Naravno da nisu ista stvar supercharger i turbocharger. Ali kompresor i supercharger jesu. Supercharger (kompresor) koji je u osnovi turbina sa drugacijim izvorom pokretanja (pokrece se od samog motora dakle cim motor radi radi i supercharger) u odnosu na turbinu (koja koristi izduvne gasove da bi se pokrenula zato postoji lag). Dakle stojim i dalje da kod superchargera nema turbo rupe dok kod turbochargera imaXepoj87 napisao: 12 Okt 2018, 11:38Supercharger i turbocharger nisu ista stvar.milospinkfloyd napisao: 12 Okt 2018, 02:06 Kompresor (supercharger) sam po sebi nema turbo rupu, tako da nema sta da smanjuje. Interesantno resenje svakako
Elektricni kompresor i turbopunjac takodje nisu ista stvar.
Kompresor u turbopunjacu se pokrece turbinom, koja ima obrtaje i samim time ima odziv aktuacije i promenljiv dobitak, za razliku od elektricnog, koji se pokrece strujom direktno iz baterije i stalno radi istom snagom.
I te kako ima sta da smanjuje, jer se turbine ne vrte stalno.
Pa 50 godina se prica o turbo rupama, a ti kazes da ne postoje?
Da Igore, svi ce polako na nesto slicno da prelaze.
"No lag: the supercharger's biggest advantage over a turbocharger is that it does not have any lag. Power delivery is immediate because the supercharger is driven by the engine's crankshaft"
https://www.carthrottle.com/post/engine ... rchargers/
EDIT: citam sada opet tekst i mislim da ce u BMW-u ipak ne radi o tom kompresoru na koji ja mislim, jer za moje pojmove kompresor je mercedesov naziv za supercharger. Tako da pre ce biti da BMW koristi obicnu turbinu sa elektro pomagacem