Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
A170T
Reactions:
Postovi: 2461
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od A170T »

Levi filter (SCT Germany) sam koristio od dec 2013 do dec 2015, desni filter (Bosch Bulgaria) sam koristio od dec 2015 do 17 oktobra 2018. Vidi se razlika u toj jednoj dodatnoj godini, ovo u sredini na desnom filteru su tragovi secenja kucista filtera. SCT je skoro duplo tezi i kvalitetnije izradjen od metala dok je Bosch 100% plastican. A 170 dizelSlikaSlikaSlika

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka




Korisnikov avatar
aviator
Banned
Reactions:
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od aviator »

Više bi poverovao da je desni, prljaviji, bolji, efikasniji, filter o levog, čistog.
A170T
Reactions:
Postovi: 2461
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od A170T »

To sto je levi cistiji je mozda zato sto sam u tom periodu tek poceo da vozim i bas sam malu km pravio. Tada sam sipao gorivo 100% na Nis-u, a sada na onu pumpu koja mi je usput. Desni filter je presao barem 3x vecu kilometrazu od levog, sto je zanimljivo desni filter je sa jedne strane cist a sa druge prljav, ja sam slikao prljaviju stranu.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka




Пунтилак
Banned
Reactions:
Postovi: 228
Pridružio se: 16 Jan 2018, 16:16
Lokacija: favela Beograd

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od Пунтилак »

nikaragva napisao: 18 Okt 2018, 11:07 Pa ima testova filtera u laboratorijskim uslovima, nije to tajna.
A ima i slucajeva ribanja motora zbog filtera, nije ni to tajna.
Ko hoce da rizikuje zbog par stotina dinara neka izvoli.
Samo nekom je generalka par hiljada evra, nekom par hiljada dinara, nije ni to tajna.
Svačega na ovom svetu ima, pa valjda i da je nekome zveknuo motor zbog aleksinačkog, ili kog već filtera.
Samo jedno znam da nema - generalke za par hiljada dingera :)


Nego, kako su sve one drndave Zastave ( i Golfovi 1,2,3) odvozale decenije i stotine hiljada km po bušnim SFRJ / SRJ / RS putevima, sankcionim i kriznim falš uljima i gorivima.. i dovukle se do 21. veka? Pa još sa ne-brend filterima?


@A170T
Verovatno to nisi hteo, ali si zapravo izreklamirao bugarski Bosch.
Koristio si ga 2 umesto 1 god, ostao u funkciji , nepocepan, nezapušen.. pa to je ok i za preporuku.

A onaj prvi mi je sumnjiviji jer je posao filtera da bude prljav umesto motora. On i treba da hvata prljavštinu ali mislim da si verovatno prešao manj kilometražu a i ulje je bilo sveže pa je zato tako "svež" i žut

Elem, u oba slučaja dokazano je jedno - ti filteri su samo "čaša" sa filter papirom i nikakva SF priča. Kod nekih se i menja samo filter papir a "čaša" ostaje.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24619
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od dragvorl »

To su zlikoci izmislili da sirotinji uzmu pare. ;)
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
A170T
Reactions:
Postovi: 2461
Pridružio se: 30 Jun 2013, 13:47

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od A170T »

Bugarski Bosch sam koristio 34 meseca, nesto manje od 3 god. Ovaj levi tacno 24 m.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka

Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od nikaragva »

Пунтилак napisao: 18 Okt 2018, 16:19
nikaragva napisao: 18 Okt 2018, 11:07 Pa ima testova filtera u laboratorijskim uslovima, nije to tajna.
A ima i slucajeva ribanja motora zbog filtera, nije ni to tajna.
Ko hoce da rizikuje zbog par stotina dinara neka izvoli.
Samo nekom je generalka par hiljada evra, nekom par hiljada dinara, nije ni to tajna.
Svačega na ovom svetu ima, pa valjda i da je nekome zveknuo motor zbog aleksinačkog, ili kog već filtera.
Samo jedno znam da nema - generalke za par hiljada dingera :)


Nego, kako su sve one drndave Zastave ( i Golfovi 1,2,3) odvozale decenije i stotine hiljada km po bušnim SFRJ / SRJ / RS putevima, sankcionim i kriznim falš uljima i gorivima.. i dovukle se do 21. veka? Pa još sa ne-brend filterima?


@A170T
Verovatno to nisi hteo, ali si zapravo izreklamirao bugarski Bosch.
Koristio si ga 2 umesto 1 god, ostao u funkciji , nepocepan, nezapušen.. pa to je ok i za preporuku.

A onaj prvi mi je sumnjiviji jer je posao filtera da bude prljav umesto motora. On i treba da hvata prljavštinu ali mislim da si verovatno prešao manj kilometražu a i ulje je bilo sveže pa je zato tako "svež" i žut

Elem, u oba slučaja dokazano je jedno - ti filteri su samo "čaša" sa filter papirom i nikakva SF priča. Kod nekih se i menja samo filter papir a "čaša" ostaje.
Vrhunski majstori za zastavina vozila su tvrdili da ona mogu neretko da odvozaju cak i po 100.000km bez generalne. Tako da ne znam o kakvim stotinama hiljada km bez generalne pricas?
Sva ta vozila koja si nabrojao su te kilometre mogla da predju i bez filtera. Samo dodaj jos jednu generalne na sve one koje su odradili :)
botr
Reactions:
Postovi: 451
Pridružio se: 27 Maj 2013, 19:10
Lokacija: Istok Srbije

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od botr »

Пунтилак napisao: 18 Okt 2018, 09:57 @botr

Mislim da ipak treba biti genije pa bez laboratorije prebrojati mikronske čestice koje je filter propustio / zaustavio.
Ja prob'o pa ne ide, a kome je uspelo - taj je za mene genije i ja mu skidam kapu.

Ali filter papir je sam po sebi jeftin i tu nema štednje ni filozofije već skoro 100 godina
O tome se i radi, tvrdis da je nesto identicnih karakteristika bez ikakvog osnova.
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od nikaragva »

Samo jos jedan dodatak, zazore sadasnjih automobila i zastavinih iz proslog veka je skoro pa nemoguce porediti.
Stoga su potrebniji filteri koji ce da zadrzavaju vise necistoca, koje su bez posledica po motor ranije prolazile, sada jednostavno nema vise mesta.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od Uroš S. »

Ko i dizne, nekad su bile ko na pištolju za vodu, sad ima diznu koja pravi aerosol u 6 tačaka.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Пунтилак
Banned
Reactions:
Postovi: 228
Pridružio se: 16 Jan 2018, 16:16
Lokacija: favela Beograd

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od Пунтилак »

botr napisao: 19 Okt 2018, 08:48 O tome se i radi, tvrdis da je nesto identicnih karakteristika bez ikakvog osnova.
Tvpje argumente još nisam stigao da iščitam koliko ih ima :dobarvic: :)


Moj argument - ljudi svakodnevno, od Indije do Amerike u svoje automobile stavljaju no name filtere . Stotine hiljada svakodnevno, zapravo više nego brend name prizvođača.
Pa gde su te auto lešine koje su nastradale jer im filter nije potpisao Đani Versaće? :)
nikaragva napisao: 19 Okt 2018, 09:03 Samo jos jedan dodatak, zazore sadasnjih automobila i zastavinih iz proslog veka je skoro pa nemoguce porediti.
Stoga su potrebniji filteri koji ce da zadrzavaju vise necistoca, koje su bez posledica po motor ranije prolazile, sada jednostavno nema vise mesta.
To nije dodatak nego off.
Nije se radilo samo o Zastavinim vozilima nego o SVIM vozilima niti sam spominjao generalke .
A i za tebe isto pitanje kao za Bota - na osnovu čega tvrdiš da no name filteri štete "modernim, svilenim, hipersenzitivnim" automobilma?

Gde su ti masovni slučajevi havarije? Gde su meidjski snakdali, sudske tužbe itd?

Baš da vidim što će amerikanac da "oprosti" 10 000$ štetu zbog greške proizvođača filtera
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24619
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od dragvorl »

:kokice:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od nikaragva »

Jbg, postavljas neka decija pitanja. Otkud ja znam jel neko nekad tuzio nekog zbog toga sto mu se filter ulja raspao u Americi.
Licno sam video takve stvari kod nas u servisu i niko nikog nije tuzio. To je nesto sto se retko desava, ali i pored te retkosti se ne isplati rizikovati za par stotina dinara godisnje. Valjda tako svi razmisljaju.

Da ti pojednostavnim:
izbor 1: pera peric pravi filtere iza u garazi, zove ih mrnjau filteri, kostaju 500 dinara komad.
izbor 2: mann pravi filter, kostaju 1500 dinara komad.

Pitanje je kome vise verujes, pa ces i njegove filtere kupiti. Naravno u oba slucaja se radi o original filterima, ne kopijama.
Neko ce reci sve je to isto sranje i kupiti mrnjao, 1000 din razlike ce potrositi na pivo sa drugarima.
Neko ce reci mislim da nije isto sranje, mann ima ogromnu armiju inzenjera koji su nesto ispitivali, platicu 1000 vise.
Obojici dobro, svima dobro :)

Znaci filter nije samo kostanje papira, koji mozda u oba slucaja vredi 50 dinara, pa ce pera zaraditi 450 dinara, a mann 100, po filteru. Jer je mann ulozio ogroman novac u razvoj filtera, nije to palo sa neba. Taj isti razvoj je iskoristio i pera, jer odakle njemu inace ideja da pravi bas tako filter kako ga pravi?
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od Ivan »

Mislim da je budala svako ko misli da je sve to isto, ali slično jeste, nagadjam da je razlika između premijum i etabliranih budžet varijanti jedno 10ak % kao i kod guma, ako ne računamo kineze gde će razlika biti daleko veća .

Odnos cena kvalitet je svakako na strani krštenih budžet filtera .

Ne koči Sava kao continental, ali nije ni daleko iza, a sve je to guma.

Razlika svakako postoji, samo nije nebo zemlja,

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11717
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva

Post od ljubitelj »

Пунтилак napisao: 19 Okt 2018, 10:28
Moj argument - ljudi svakodnevno, od Indije do Amerike u svoje automobile stavljaju no name filtere .
Svasta, otkuda ti to....
Ljudi stavljaju filtere sa odredjenim brendom, dakle poznat je proizvodjac i model a to da neko stavlja filter za koji se ne zna poreklo proizvodnje ne mogu da zamislim ni gde ga nadju a kamoli da neki servis to stavi u bilo koji auto bilo kog brenda i bilo koje cene.
A svakako postoje skuplji i jefitniji, kvalitetnije projejktovani i izradjeni filteri brenda A brenda B brenda C...neki brendovi dokazani decenijama poput vec spomenutog Frad-a a neki novi brendovi nastaju i pokusavaju da se probiju.
Filteri nisu svi isti, ni papir nije svima isti, ni kolicina papira nije ista, ni stepen filtracije nije isti i to je sustina.
Odgovori