Pisem kad sletim (ako sletim)

speedy stikis napisao: 21 Okt 2018, 12:35zuzazu napisao: 21 Okt 2018, 12:32
A o ''pilotkinji'' u avionu mislim isto sto i mornari o ''mornarkinji'' na brodu![]()
![]()
![]()
Sto se tice kokpita, sve isto osim ovih vecih ekrana?
Sa ovima ne bih ni u auto usao a ne u avion!zuzazu napisao: 23 Okt 2018, 11:18HpJk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTVdJN01EQV8vY2NmNTIxNDM1OGE0ZWNlMjk3ZmYxZmYxOTdkMWJiZjYuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB.jpgspeedy stikis napisao: 21 Okt 2018, 12:35zuzazu napisao: 21 Okt 2018, 12:32
A o ''pilotkinji'' u avionu mislim isto sto i mornari o ''mornarkinji'' na brodu![]()
![]()
![]()
Ekrani su glupost, posto daju objedinjenu sliku (recimo navigacija + motorski instrumenti), unutrasnji DU je manji nego na NG.
Istu turu je trebalo decembra da idem, ali ipak iduce godine. Ove godine ipak ovde blizu negde.Kabe napisao: 23 Okt 2018, 10:19 Sledece nedelje polecem iz BG do Dohe, a onda nastavak do Zanzibara. Qatar airways je na programu...
Pisem kad sletim (ako sletim)![]()
10 tona tezi :O Nisam znao to. Od cega toliko tezi, zar ne prave sad sa nekim laksim materijalima da bi smanjili potrosnju i sve to? Inace, displeji jesu malo cudno odradjeni, isto je i na 787. I koja je bila svrha OFF dela na rucici za landing gear? Bus to nema.zuzazu napisao: 23 Okt 2018, 13:42Ekrani su glupost, posto daju objedinjenu sliku (recimo navigacija + motorski instrumenti), unutrasnji DU je manji nego na NG.
Ima sistem za detekciju kvara. Od prilike kao bus. Nesto se pokvari, ne znas sta, on resi (ili ne resi) problem, posle sletanja se dobije warning posle cega nema poletanja dok mehos ne nuluje gresku.
Starter cut out je na 63% N2
O radu motora sada brine FADEC u mesto PMC.
Rucica ldg gear je mala, i ima samo polozaje up i down, nema off.
Hod pedala je najmanje duplo kraci.
Avion je 10 tona tezi.
Krila imaju manji a horizontalac veci raspon.
Avion je visi zbog drugih motora.
Drugaciji je repni konus (vise izduzen).
Dve skije na repu.
Tri akumulatora.
Bolje im je da naprave nov avion a ne da cede suvu drenovinu. Ovde se vidi da je sirinu unutrasnjeg DU pojeo panel sa motorskim instrumentima.
Terrain prikazuje i vodu, ne samo zemlju.
Razlicite su max brzine za flaps 40. Ovde su stoperica i podaci o letu (br leta i squawk) pojeli deo spoljnjeg DU, a ispod njh je prazan, neiskoristen prostor.
Ahaa, to ima smisla onda. Sto se tice aerodroma u Nisu, naravno da ne zele. Zato su ga i oteli od gradske vlasti, da bi ogranicili rast zbog BG aerodroma.zuzazu napisao: 23 Okt 2018, 15:20 Mislim na maksimalnu tezinu u poletanju MTOW, 82T. Verovatno zbog jacih motora.
U ''off'' polozaju se rastereti dovod hidraulike do trapa, tako da moze da se izvuce slobodnim padom (potezanjem sajli da se odbravi trap). Kad god se podigne rucica u ''up'' posle toga se postavlja u ''off''.
Necu da kazem da su ove gore iz te price, ali da nisu za tehniku - nisu. Prica mi kolega pre neki dan da je pitao kopilotkinju (tako se kaze?) da li je u pretpoletnom pregledu proverila istrosenost blokova. To je normalano, i na spisku je stvari za proveru pre leta. ova zvera u njega..... covek je ponovo pita, koliko vire pinovi, ova pita ''kakvi pinovi?''speedy stikis napisao: 23 Okt 2018, 13:21Sa ovima ne bih ni u auto usao a ne u avion!zuzazu napisao: 23 Okt 2018, 11:18HpJk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTVdJN01EQV8vY2NmNTIxNDM1OGE0ZWNlMjk3ZmYxZmYxOTdkMWJiZjYuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB.jpgspeedy stikis napisao: 21 Okt 2018, 12:35zuzazu napisao: 21 Okt 2018, 12:32
A o ''pilotkinji'' u avionu mislim isto sto i mornari o ''mornarkinji'' na brodu![]()
![]()
![]()
![]()