
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Ekonomska jednu papirnu a biznis dve papirne ciste bahanalije na delu. Neumesno pisanje po sirotinji 
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока

Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Re: Vazduhoplovi
Normalne solje za kafu.snork napisao: 25 Nov 2018, 15:45 Šta fali kafi u papirnoj čaši (ili dve)? Šta drugo da koriste u avionu, osim plastičnih čaša za hladne i papirnih za tople napitke?
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vazduhoplovi
Sad gledam slike. Singapore, Air Turkish, Canada airline itd, svi šoljice. Dakle, nema nikakve zabrane keramike u avionu kao što sam pretpostavio. Dali čoveku obrok u kartonskom pakivanju
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Vazduhoplovi
U Business Class gde god u Evropi (osim Turkish i Aeroflot) je slična situacija kao u Air Serbia što se tiče komfora, obična Economy sedišta s srednjim blokirani da niko ne sedi. Odavno se izgubio neki premium osećaj na rukama u Evropi, jer su kompanije prepoznale da većina ljudi koji putuju biznis klasom to čini zbog fleksibilnosti karte, programa za lojalnost u kome skupljaju milje na lični nalog i delimično zbog airline lounge-a gde provodi vreme pre leta.
Sto se catering-a tice, Air Serbia je prošle godine uvela promene u Economy gde su kao npr British Airways počeli da naplaćuju hranu/pice, dok su u Business Class sveli na jako nizak nivo, imaju neko idiotsko "srpsko meze" u sestougaonoj kartonskoj kutiji gde su nabacilii neukusne stvari i neukusno ih upakovano, uključujući i telece cvarke (valjda zbog Arapa da nema svinjskih) i izbacili posude od porcelana. Verovatno su smanjili cenu catering-a time za 3 evra po osobi a smanjili su doživljaj kod naših ljudi za 300 evra. U drugim kompanijama je procelansko posudje, pribor od metala i prihvatljiva hrana.
Sto se catering-a tice, Air Serbia je prošle godine uvela promene u Economy gde su kao npr British Airways počeli da naplaćuju hranu/pice, dok su u Business Class sveli na jako nizak nivo, imaju neko idiotsko "srpsko meze" u sestougaonoj kartonskoj kutiji gde su nabacilii neukusne stvari i neukusno ih upakovano, uključujući i telece cvarke (valjda zbog Arapa da nema svinjskih) i izbacili posude od porcelana. Verovatno su smanjili cenu catering-a time za 3 evra po osobi a smanjili su doživljaj kod naših ljudi za 300 evra. U drugim kompanijama je procelansko posudje, pribor od metala i prihvatljiva hrana.
Re: Vazduhoplovi
Biznis klasu dosta koriste ljudi na sluzbenim putovanjima.
Vecina velikih kompanija ima polisu da ukoliko ukupno putovanje avionom traje preko 4h (iz mog iskustva u nekoliko njih), imaju pravo na biznis klasu.
Kako ima letova sa presedanjem, eto prilike.
Vecina velikih kompanija ima polisu da ukoliko ukupno putovanje avionom traje preko 4h (iz mog iskustva u nekoliko njih), imaju pravo na biznis klasu.
Kako ima letova sa presedanjem, eto prilike.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24658
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Kod nas je tek treci let preko ne znam koliko km biznis. Pre su bili svi. Video sam kolege koje drze alat u onim Emirates torbicama. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi
Pre pola veka...
BTW, sto sam leteo u biznisu, ili ako sam sedeo u ekonomiji a kao kapetan, iz kolegijalnosti bio usluzen kao biznis putnik, nikada nisam doziveo kafu u papirnoj casi.
BTW, sto sam leteo u biznisu, ili ako sam sedeo u ekonomiji a kao kapetan, iz kolegijalnosti bio usluzen kao biznis putnik, nikada nisam doziveo kafu u papirnoj casi.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24658
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Ne znam da li ima puno pozitivnih stvari generalno u odnosu na vreme pre 40-50 godina.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3929
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Vazduhoplovi
Koje su bile cene karata u to vreme?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24658
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Sigurno nekoliko puta vise, ali ne govorim o avijaciji nego generalno.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi
Ako se neko izvaci na foru safety, najopasnije od svega sto neko moze da upotrebi je kravata (mnoge kompanije imaju zahtev da kravata posade mora biti na klips), traka o kojoj visi ID (ne sme biti iz komada, vec mora imati safety buckle), olovka....passenger napisao: 25 Nov 2018, 16:24 Sad gledam slike. Singapore, Air Turkish, Canada airline itd, svi šoljice. Dakle, nema nikakve zabrane keramike u avionu kao što sam pretpostavio. Dali čoveku obrok u kartonskom pakivanju
Sve je na dohvat ruke eventualnom unruly pass.
Da ne sirim pricu kako se i sta radi, samo mali primer. Radi stednje goriva, kuvacete se ili smrzavati u avionu, jer po kompanijskim pravilima, pilot sme da startuje APU (da bi poceo da vam duva vazduh iz lulica iznad glava), neposredno pred start motora.
APU trosi 90kg kerozina na sat. Pa racunajte kakvo je to jajarenje...
Uzrok srozavanja nivoa usluge je pojava Ryan Air i njihovog nacina poslovanja.
Re: Vazduhoplovi
Za intra-evropske letove su svakako cene visestruko pale u odnosu na pre 30-40 godina I u Economy I u Business klasama, ali za transatlantic rute sumnjam da su pale uopste. Trenutno London - New York u Business flexible kosta oko 4500 funti (oko 5000 evra) povratna. Ekonomsku mozes da nadjes I za 350 funti (leti I Kurta I Murta).
Evo clanka - ali imaj u vidi da nije bas uporedivo zato sto je tad bilo uglavnom premium letenje, uporedivo sa biznis klasom danas
www.telegraph.co.uk/travel/comment/how- ... lying/amp/
Troskovi su tad takodje bili manji, tako da ima I smisla
Evo clanka - ali imaj u vidi da nije bas uporedivo zato sto je tad bilo uglavnom premium letenje, uporedivo sa biznis klasom danas
www.telegraph.co.uk/travel/comment/how- ... lying/amp/
Troskovi su tad takodje bili manji, tako da ima I smisla
Re: Vazduhoplovi
Jedina druga kompanija osim Air Serbia gde sam dobio kafu u papirnoj casi u Business je Bulgaria Air, koja je verovatno najgora avio kompanija u Evropi.zuzazu napisao: 25 Nov 2018, 22:59Ako se neko izvaci na foru safety, najopasnije od svega sto neko moze da upotrebi je kravata (mnoge kompanije imaju zahtev da kravata posade mora biti na klips), traka o kojoj visi ID (ne sme biti iz komada, vec mora imati safety buckle), olovka....passenger napisao: 25 Nov 2018, 16:24 Sad gledam slike. Singapore, Air Turkish, Canada airline itd, svi šoljice. Dakle, nema nikakve zabrane keramike u avionu kao što sam pretpostavio. Dali čoveku obrok u kartonskom pakivanju
Sve je na dohvat ruke eventualnom unruly pass.
Da ne sirim pricu kako se i sta radi, samo mali primer. Radi stednje goriva, kuvacete se ili smrzavati u avionu, jer po kompanijskim pravilima, pilot sme da startuje APU (da bi poceo da vam duva vazduh iz lulica iznad glava), neposredno pred start motora.
APU trosi 90kg kerozina na sat. Pa racunajte kakvo je to jajarenje...
Uzrok srozavanja nivoa usluge je pojava Ryan Air i njihovog nacina poslovanja.
Air Serbia takodje ne uzima (tj nece da plati) na destinacijama za svoje ATR-ove spoljni APU pa nema hladjenja / grejanja, uzas I za putnike kad su visoke temperature I kad je mnogo hladno. Jos gore je za posadu, posto se jadnici smrzavaju po par sati nekad na nocnim letovima izmedju dolaska I dolaska.