Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Ja zivim blizu Medjurova, stalno putujem vozom na relaciji Prokuplje-Nis. Prolazim tu. Stvarno je jezivo na neke prelaze u mom okruzenju proci. Asfalt uvek iskopan pored pruge, neocisceno, neobelezeno. Ko je kriv za ovu nesrecu ne znam. Ali me je stvarno zao poginulih i povredjenih.
Re: Ne brže od života!
Onda smo skoro komsije nestado. I zato i znam kakvi su neki prelazi tamo
- pedja
- član 001
- Postovi: 15384
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Ima vest na Novostima, ali njihovi linkovi su čudni i ne rade.
BMW, vozač verovatno zaspao. Nije imao alkohol u krvi, a ostao je nepovređen.
TapaT
Re: Ne brže od života!
Ovaj se je usro od straha.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Naravno. Drzava treba da uradi jednu ozbiljnu analizu pruznih prelaza i svi koji su neobezbedjeni a potencijalno opasni, da se stave branici.member napisao: 21 Dec 2018, 18:00 Ljudski faktor, ali ne ljudski faktor greške vozača autobusa nego neljudski faktor javašluka državnih institucija.
Greška vozača je samo posledica čitavog niza loših odluka i nemara države.
Na kraju se uvek sve slomi na vozaču.
Sjetimo se pada helikoptera i 7 poginulih. Na kraju je Omer Mehić bio jedini krivac iako svi znamo da to nije tako.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Ne brže od života!
Kakva analiza?
Ja ne znam, ovako razmišljam, kako vozač autobusa može da se uveri da je prelaz bezbedan? Izađe da oslušne?
Koliko znam, kod prelaza bez branika, voz bi tebalo da prođe nekom minimalnom brzinom, tipa 20Km/h ili tako nešto, znam da se ranije pisalo o tome, nakon neke nesreće.
Ono što znam, pružni prelaz u Stepanovićevu koji je Saša pominjao ranije, čini mi se, poznat kao kritičan jer ti branici ne funkcionišu kako treba, često ostanu podugnuti prilikom prolaska voza te se dešavaju incidenti često, totalno nepregledan na daljinu a vozovi tako brzo prolaze da nema šanse da bi vozač autobusa mogao da predvidi nesreću i da spreči istu, prolazi na sreću.
Ne kažem da je ovo danas takav slučaj ali sam siguran da će krivica svakako biti svaljena na vozača autobusa, bez obzira na sve
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Ja ne znam, ovako razmišljam, kako vozač autobusa može da se uveri da je prelaz bezbedan? Izađe da oslušne?
Koliko znam, kod prelaza bez branika, voz bi tebalo da prođe nekom minimalnom brzinom, tipa 20Km/h ili tako nešto, znam da se ranije pisalo o tome, nakon neke nesreće.
Ono što znam, pružni prelaz u Stepanovićevu koji je Saša pominjao ranije, čini mi se, poznat kao kritičan jer ti branici ne funkcionišu kako treba, često ostanu podugnuti prilikom prolaska voza te se dešavaju incidenti često, totalno nepregledan na daljinu a vozovi tako brzo prolaze da nema šanse da bi vozač autobusa mogao da predvidi nesreću i da spreči istu, prolazi na sreću.
Ne kažem da je ovo danas takav slučaj ali sam siguran da će krivica svakako biti svaljena na vozača autobusa, bez obzira na sve
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Da naravno, ali za koga? Danas popodne tri automobila su ladno obisla kolonu koja je stajala na semaforu i prosla kroz crveno. Topcider kod auto perionice gde tramvajska pruga prolazi i na banjici kod ulaza na vma. Pogledajte klip, ne bi me cudilo da je vozac busa kuckao poruke na mobilnom ili pricao sa nekim.H4wkeye napisao:Naravno. Drzava treba da uradi jednu ozbiljnu analizu pruznih prelaza i svi koji su neobezbedjeni a potencijalno opasni, da se stave branici.member napisao: 21 Dec 2018, 18:00 Ljudski faktor, ali ne ljudski faktor greške vozača autobusa nego neljudski faktor javašluka državnih institucija.
Greška vozača je samo posledica čitavog niza loših odluka i nemara države.
Na kraju se uvek sve slomi na vozaču.
Sjetimo se pada helikoptera i 7 poginulih. Na kraju je Omer Mehić bio jedini krivac iako svi znamo da to nije tako.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Ne brže od života!
Analiza koji su prelazni najkriticniji, a da nemaju branike i to.nuk napisao: 21 Dec 2018, 22:23 Kakva analiza?
Ja ne znam, ovako razmišljam, kako vozač autobusa može da se uveri da je prelaz bezbedan? Izađe da oslušne?
Koliko znam, kod prelaza bez branika, voz bi tebalo da prođe nekom minimalnom brzinom, tipa 20Km/h ili tako nešto, znam da se ranije pisalo o tome, nakon neke nesreće.
Ono što znam, pružni prelaz u Stepanovićevu koji je Saša pominjao ranije, čini mi se, poznat kao kritičan jer ti branici ne funkcionišu kako treba, često ostanu podugnuti prilikom prolaska voza te se dešavaju incidenti često, totalno nepregledan na daljinu a vozovi tako brzo prolaze da nema šanse da bi vozač autobusa mogao da predvidi nesreću i da spreči istu, prolazi na sreću.
Ne kažem da je ovo danas takav slučaj ali sam siguran da će krivica svakako biti svaljena na vozača autobusa, bez obzira na sve
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
@mica Prema onome sto sam cuo, misle da je vozac kriv. Poslednjih nekoliko godina svaki udes na pruznom prelazu koliko sam ja upoznat, bio je kriv vozac. Ili su zaobilazili branike ili su hteli da "preteknu" voz.
Re: Ne brže od života!
Jel to prelaz koji samo ima znak ili ima i semafor?
Re: Ne brže od života!
Pa naravno, kreten je danas za dlaku izbego da ga pokupi tramvaj. Bmw sa bosanskim tablama. Ovo iscrtano ostrvo je idealno da se prepisa cela kolona nas debila koji stojimo na semaforu. Izuzetno opasno mesto jer ne vidis da li dolazi tramvaj i sa koje strane. Taj semafor je tu zbog toga, da nema pruge ne bi ga bilo. Redovno tu prolazim i uvek se nadje neko "pametan" da to uradi. Poenta cele price je da je svest ovog naroda za neke stvari na minimumu i ne znam sta to moze da promeni :-(

- Martin
- Postovi: 2909
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Ne brže od života!
Prošle godine su neki ljudi stradali na tom tramvajskom prelazu. Znam da je kolgeinica sa posla spasila život nekom momku (pokupio ih tramvaj i nabacio na bankinu, izgleda da signalizacija nije radila).
Re: Ne brže od života!
Stradala devojka na skuteru koju je vozio otac.
A ja se pitao sto ne naprave taj semafor da se automatski pali crveno kada tramvaj nailazi pa da ne mora da koci i ceka dok se ne upali tj. postoji zadrska koja usporava i kola i tramvaj. Medjutim ocigledno da je zadrska i te kako potrebna kad je i pored toga rizicno.
A ja se pitao sto ne naprave taj semafor da se automatski pali crveno kada tramvaj nailazi pa da ne mora da koci i ceka dok se ne upali tj. postoji zadrska koja usporava i kola i tramvaj. Medjutim ocigledno da je zadrska i te kako potrebna kad je i pored toga rizicno.
Re: Ne brže od života!
Eno i danas se pojavila fotka pružnog prelaza kod Niša, voz prolazi a rampa ostala dignuta.
A naravno, i ministarka plavuša kaže da je juče bio kriv šofer busa.
Ljudi ginu, svi su krivi,samo političari nisu.
A naravno, i ministarka plavuša kaže da je juče bio kriv šofer busa.
Ljudi ginu, svi su krivi,samo političari nisu.
Re: Ne brže od života!
Taj prelaz je na relaciji Nis-Donji Matejevac, prolazim tu povremeno i jedan je od najmanje preglednih prelaza. Rampa nekada radi normalno, nekada ih nema uopste, nekada kao sto je sad slucaj ih ima ali ne rade. Ja licno u svakom slucaju usporim, gledam 4x, i u drugoj brzini prelazim. Ali ono sto me iznenadjuje su vozaci koji nemaju strpljenja ni da uspore, vise puta su me preticali na tom pruznom prelazu i kada NIJE bilo rampe. Ono sto me zanima da li su toliko u zurbi ili nisu primetili da rampe uopste nema, ili misle da su brzi od svega.member napisao:Eno i danas se pojavila fotka pružnog prelaza kod Niša, voz prolazi a rampa ostala dignuta.
A naravno, i ministarka plavuša kaže da je juče bio kriv šofer busa.
Ljudi ginu, svi su krivi,samo političari nisu.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
-
- Postovi: 6435
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Ne brže od života!
Ako je suditi po pruznom prelazu na ulasku u Sid i ponasanju vozaca kada je rampa spustena 90% sam siguran da je vozac kriv i u ovom slucaju. Pa ljudi moji stoka OTKIDA rampu skoro svaki dan ovde. Radnici su prepravili aluminijumsku rampu i ubacili drvo kako bi se ono lomilo posto rampi vise nemaju . Naravno vlast nista ne preduzima a pandure da ne spominjem