Mercedes - generalna tema
Re: Mercedes - generalna tema
Da se brzo vratiš u 90-te
Re: Mercedes - generalna tema
Pa izgledaju na slici kao da su iz E klase 90tih, sa širokom lajsnom
Re: Mercedes - generalna tema
To mi deluje kao naknadno ubaceno, nema sanse da je Mercedes stavio takve tastere, a jos manje da ih je stavio preko drzaca case
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Heineken
- Postovi: 6254
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Mercedes - generalna tema
Mercedes-Benz se aktivno bavi veštačkim audio efektima novih generacija motora
https://autorepublika.com/2019/01/11/me ... 2GSiwDVzQo
a smejali smo se bimeru
https://autorepublika.com/2019/01/11/me ... 2GSiwDVzQo
a smejali smo se bimeru
Re: Mercedes - generalna tema
Koliko vidim odnosi se na elektroauta. A35 ima nesto preko zvucnika. Da li ce israti motku kao Audi pa ubaciti active sound, nadam se da nece.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- Darko
- Postovi: 9097
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Mercedes - generalna tema
2 kom 250e.
Re: Mercedes - generalna tema
Pa sto ne pazari?
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Mercedes - generalna tema
Sve o MBUX, impresivno, pogotovo implementacija stereo kamera
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Mercedes - generalna tema
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Mercedes - generalna tema
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Mercedes - generalna tema
"Izvršni direktor Daimler grupacije Diter Zeče je priznao da njegova kompanija vodi pregovore sa kompanijom Geely o proširenju saradnje. Ova vest stiže nakon informacije da Nemačka preduzima neophodne mere kako bi zaštitila nacionalnu autoindustriju od stranih rivala.
Naime, juče se u medijima pojavila informacija da Nemačka namerava da investira u proizvođače automobila iz te zemlje. Drugim rečima, Nemačka bi kupila deo akcija tih kompanija. Na taj način bi sprečila koncerne iz stranih zemalja da preuzmu veći deo njene autoindustrije.
Što se saradnje između grupacija Daimler i Geely tiče, prošlog oktobra su one sklopile sporazum o osnivanju firme za deljenje prevoza u Kini. Pre toga je Geely kupio udeo od 9,69% akcija nemačkog proizvođača. Tom prilikom su zvaničnici kineske kompanije najavili da je njihov cilj formiranje alijanse sa nemačkim koncernom. Osnivač gurpacije Geely, Li Sifu je tada potrošio čak 9 milijardi dolara i dobio je najveći pojedinačni udeo u akcijama kompanije.
Ovoga puta je Diter Zeče izjavio da Daimler pregovara o dodatnoj saradnji sa grupacijom Geely. On nije objasnio o čemu se radi, ali je naveo da se pregovori tiču “drugih tema koje imaju veće dimenzije”. Tako prenosi agencija Rojters."
Naime, juče se u medijima pojavila informacija da Nemačka namerava da investira u proizvođače automobila iz te zemlje. Drugim rečima, Nemačka bi kupila deo akcija tih kompanija. Na taj način bi sprečila koncerne iz stranih zemalja da preuzmu veći deo njene autoindustrije.
Što se saradnje između grupacija Daimler i Geely tiče, prošlog oktobra su one sklopile sporazum o osnivanju firme za deljenje prevoza u Kini. Pre toga je Geely kupio udeo od 9,69% akcija nemačkog proizvođača. Tom prilikom su zvaničnici kineske kompanije najavili da je njihov cilj formiranje alijanse sa nemačkim koncernom. Osnivač gurpacije Geely, Li Sifu je tada potrošio čak 9 milijardi dolara i dobio je najveći pojedinačni udeo u akcijama kompanije.
Ovoga puta je Diter Zeče izjavio da Daimler pregovara o dodatnoj saradnji sa grupacijom Geely. On nije objasnio o čemu se radi, ali je naveo da se pregovori tiču “drugih tema koje imaju veće dimenzije”. Tako prenosi agencija Rojters."
Re: Mercedes - generalna tema
Rudolf Caracciola's record of 432.7 km/h (268 mph) over the flying kilometre on 28 January 1938, remained the fastest ever officially timed speed on a public road until broken on 5 November 2017 by Koenigsegg in an Agera RS driven by Niklas Lilja, achieving 445.6 km/h (276.9 mph) on a closed highway in Nevada. It also was the fastest speed ever recorded in Germany until Rico Anthes bested it with a Top Fuel Dragster on the Hockenheimring drag strip.
1938 Mercedes-Benz W125 specifications
Engine: MD 25 DAB/3 60 Degree V12
Engine position: Front longitudinal
Aspiration: Twin Roots superchargers
Valvetrain: DOHC 4 valves per cylinder
Displacement: 5,576.75 cc / 340.31 in³ (82.0 x 88.0 mm)
Compression: 9.17:1
Power: 541 kW (736 PS; 725 hp) @ 5800 rpm
Power/displacement 131.97 PS (97.06 kW; 130.16 hp) per litre
Power/weight: 621.1 PS (456.8 kW; 612.6 hp) per tonne
Transmission: 4-speed manual
Engine cooling: Ice supplemented normal coolant as air intakes were kept very small to improve aerodynamic flow over and around the car
A ovaj je neka vrsta naslijednika, al ga je zeznuo rat.
Total weight: 2,896 kg (6,385 lb)
Power: 3,000 hp (2,237 kW; 3,042 PS) at 3200 rpm[2]
Engine: 44.5 liters (2,716 cu in)
Wheels: (6) 7 X 31
Length: 8.128 meters (26 ft 8 in)
Width (body without wings): 1.753 meters (5 feet 9.0 inches)
Width (body with wings): 3.20 meters (10 feet 6 inches)
Height: 1.245 meters (4 feet 1 inch)
Drag Coefficient: 0.18
Speed: estimated at between 550–750 km/h (340–470 mph)
1938 Mercedes-Benz W125 specifications
Engine: MD 25 DAB/3 60 Degree V12
Engine position: Front longitudinal
Aspiration: Twin Roots superchargers
Valvetrain: DOHC 4 valves per cylinder
Displacement: 5,576.75 cc / 340.31 in³ (82.0 x 88.0 mm)
Compression: 9.17:1
Power: 541 kW (736 PS; 725 hp) @ 5800 rpm
Power/displacement 131.97 PS (97.06 kW; 130.16 hp) per litre
Power/weight: 621.1 PS (456.8 kW; 612.6 hp) per tonne
Transmission: 4-speed manual
Engine cooling: Ice supplemented normal coolant as air intakes were kept very small to improve aerodynamic flow over and around the car
A ovaj je neka vrsta naslijednika, al ga je zeznuo rat.
Total weight: 2,896 kg (6,385 lb)
Power: 3,000 hp (2,237 kW; 3,042 PS) at 3200 rpm[2]
Engine: 44.5 liters (2,716 cu in)
Wheels: (6) 7 X 31
Length: 8.128 meters (26 ft 8 in)
Width (body without wings): 1.753 meters (5 feet 9.0 inches)
Width (body with wings): 3.20 meters (10 feet 6 inches)
Height: 1.245 meters (4 feet 1 inch)
Drag Coefficient: 0.18
Speed: estimated at between 550–750 km/h (340–470 mph)