Zamena kočione tečnosti
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zamena kočionog ulja
Kada sam Cordobu odvezao na 2.redovni servis (2 godine) pitao sam da li menjaju kocionu tecnost rekose mi nema potrebe. Na 4.servisu (4 godine) sam dobio isti odgovor,navodno su proverili kakva je i da nema potrebe za zamenom.
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Zamena kočione tečnosti
ogi ako mene za sta smatras (
) onda da. a za antifriz vidi da li je crven -narandzast, to je g12, on moze jos godinu, dok plavicasti morao bi da menjas. Ljubitelj rece da je menjanje kocione tecnosti oko 10ak eura, pa ako ti je auto i dalje u garanciji pitaj koliko je menjanje, ako je do 15e menjaj tu,ako ne, onda kod nekog majstora u komsiluku, ali ti mu normalno donesi koc. tecnost.
a sto se tice pitanja dragana, ja menjam na 2 godine, ove godine nisam stigao, zbog finansijski razlozi, a i nisam presao vise od 15k km, od menjanja, tako da mi ne zapinje, do proleca ce biti no-problemo.

a sto se tice pitanja dragana, ja menjam na 2 godine, ove godine nisam stigao, zbog finansijski razlozi, a i nisam presao vise od 15k km, od menjanja, tako da mi ne zapinje, do proleca ce biti no-problemo.
Re: Zamena kočione tečnosti
99% plavi antifriz
Re: Zamena kočione tečnosti
sama zamena nije bas neki izdatak, realno, ali uglavnom nedostaje navika, kako kod vozaca, tako i kod servisera ( valjda zato sto vise deru na drugim stvarima )...
ne znam koliko je i da li je kvalitetnija fabricka tecnost, ali mislim da je 4-5 godina dug period za naknadno zamenjenu tecnost, pogotovo kad se auto dosta vozi...
kako god, na tome ne treba stedeti, moj drugar je imao kurslus sa kocnicama zbog nikad menjane te tecnosti, auto je bio star desetak godina i presao dvestotinak hiljada km, samo mu je propala kocnica...jako opasna stvar...
ne znam koliko je i da li je kvalitetnija fabricka tecnost, ali mislim da je 4-5 godina dug period za naknadno zamenjenu tecnost, pogotovo kad se auto dosta vozi...
kako god, na tome ne treba stedeti, moj drugar je imao kurslus sa kocnicama zbog nikad menjane te tecnosti, auto je bio star desetak godina i presao dvestotinak hiljada km, samo mu je propala kocnica...jako opasna stvar...
Poslednja izmena od dragan u 09 Okt 2012, 21:39, izmenjeno 1 put ukupno.
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Zamena kočione tečnosti
Ma treba sve tecnosti u autu menjati, nije to neki izdatak. Na Megana je isla 1 litra dot4 ulja, i to je kostala ispod 1000 din, dok na Laguni ne znam koliko i koje ulje ide, ali opet ne verujem da ide vise od 2 litre...
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Zamena kočione tečnosti
Ide isto DOT4, 1 litar
Re: Hyundai i30 by Ogi
I pazi na lak kad budu menjali ulje za kocnice.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Hyundai i30 by Ogi
DOT 4 i 5 ne nagrizaju lak.cozmo napisao:I pazi na lak kad budu menjali ulje za kocnice.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zamena kočione tečnosti
Dobro ste me sa ovom temom podsetili da i to zamenim prilikom narednog malog servisa, koji ću uraditi uskoro. Inače sam na Zastavi menjao jednom, ali ne zato što sam hteo da menjam već zato što mi je curelo negde ulje iz bočice, pa sam stalno dopunjavao i na kraju sam promenio sva creva i stavio novu bočicu, pa je tom prilikom i ulje zamenjeno. Na Hondi nisam to radio, ali sad ću uraditi definitivno.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Zamena kočionog ulja
Zaista ne znam mnogo vlasnika koji brinu o takvim stvarima, ali znam i jako puno njih koji ne menjaju ni gume kada se potrose ni sijalice ni kocione plocice sve dok ne zagrebe pa cak ni ulje u motoru jer je dovoljno dolivati ga.dragan napisao:u teoriji je mozda tako...
u praksi - koliko znate ljudi da menjaju kociono ljude svake godine?
ja, nijednog...
.
Da je skupo pa ajde ali zamena kocione tecnosti je jedna od najjeftinijih stvari pri odrzavanju vozila a odnosi se na jedan od najvaznijih sklopova vozila, kocnice.
Na mnogo mesta sam procitao a i iskustvo potvrdjuje da je auto dobar koliko ima dobre kocnice u smislu najteze je zaustaviti se kada treba.
Ako motor ne radi ili ne moze da krene nema velike stete ali ako kocnica otkaze posledice su nimalo naivne.
Bio suvozac u Peugeot 205 koji je bio star oko 3 godine i kome su otkazale kocnice pri spustu sa I. Venca ka Kamenici. Vozeno vise od kilometar nizbrdo bez kocnica prakticno.
Naravno nije menjano kociono ulje, sluzbeni auto vozi se svaki dan.
Takvo iskustvo se zapamti jako dobro.
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Zamena kočione tečnosti
E hvala lepo.djiuliju napisao:Ide isto DOT4, 1 litar

Sve u svemu, na narednom servisu ide zamena i tog ulja, ko zna kad (i da li je uopste) menjano.
Re: Hyundai i30 by Ogi
Moja saznanja
DOT 5 ne nagriza, sintetika.
DOT 4 nagriza lak isto kao i svi ostali klasicni.
DOT 5 ne nagriza, sintetika.
DOT 4 nagriza lak isto kao i svi ostali klasicni.