Kod mog Punta menja se samo filter gasa a i to se radi u sklopu redovnog malog servisa, nema nekog posebnog malog servisa samo za taj uređaj.
Kod tebe servis gasa prati redovne servise kola jer je fabrička ugradnja pa se poklapaju intervali servisiranja i mesto gde se servis radi. To je prednost jer se štedi vreme. Zamena filtera, kontrola zaptivanja, učitavanje softvera i podešavanje spada u redovne servise koji se rade na 10-15-20k km, kako kod koga, a kasnije kao redovna stavka (na 50-ak k km) dolazi i čišćenje isparivača i zamena membrana.
Jeste li imali iskustvo da vam se na -12 (koliko je bilo juče i jutros) auto prilikom prebacivanja na gas jednostavno ugasi.
Tek kada se malo više zagreje, ručnim putem sam prebacio na gas, i sve je bilo u redu
to je zato sto prerano prebaci i onda dodje do ledjenja u isparivacu i prekida dovoda gasovite faze tng-a...
citao sam na dacija forumu kako su se sa tim igrali, i bilo je par njih kojima je bila fora da prebacuje na sto manjoj temperaturi tecne faze, kako sam ih razumeo, pa su prag normalnog rada otkrivali empirijski, a manifestacija preterivanja je bila upravo ta da im se auto gasio odmah po prebacivanju na plin, pogotovo pri vecem gasu...
Normalno je to sto se desava kada je temperatura u debelom minusu, dolazi do zaledjivanja gasa prilikom prelaska iz tecne u gasnu fazu i smrzavanja isparivaca.
To je stetno, utice lose na rok trajanja membrane.
Ako vec nije drugacije podeseno, prilikom startovanja motora kada je hladno, prebaciti na benzin i tek kada se kazaljka temperature motora pocne da mrda, grejanje u kabini pocne da radi prebaciti na gas.
Sa dolaskom hladnih dana, javljaju se ljudi sa tim problemom ali nije drama, uradi se prepodesavanje sistema i samim tim se cuva isparivac, produzuje se njegov radni vek. :mig:
Znam da su neki 2put godisnje vozili na letnje i zimsko stelovanje temperature prebacivanja..
Golf hoce da stucne tj izgubi obrtaje u momentu prebacivanja. Padnu dosta nisko,samo sto se ne ugasi al ipak ostane "u zivotu" dok na Loganu prebacuje bez trzaja, sto kaze, kao i leti samo malo kasnije.
Da da, i meni je prosle godina 1.8T stucnuo ali nastavi, nije mi se gasio. Mada je stajao uglavnom u garazi, pa verovatno i zbog toga. Doduse u toj garazi nije nesto toplo, ali se ne spusta ni kad je -10, -15 ispod 0c.
Ako samo membrane moze da zezne, bolje membrane nego da prebacuje na plin posle 3km uvek, jeftinije su membrane. :lol: