Pomodarstvo u autoindustriji
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Zaista mislis da za hiljadu godina nece biti automatskih vozila? Nece nikad biti letecih automobila ali automobila bez vozaca ce biti i za manje od 100 godina.
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Integrisane kvake...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
- Lazni izduvi / skriveni izduvi iza branika (lepse mi je kad se vidi da auspuh postoji)
- Preterana kolicina hroma na prednjim maskama
- Svetleci znakovi i hologrami
- Automatsko parkiranje
- Mat boje karoserije
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Preterana kolicina hroma na prednjim maskama
- Svetleci znakovi i hologrami
- Automatsko parkiranje
- Mat boje karoserije
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- Sinisa G.
- Postovi: 2439
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
El. rucna, televizori umjesto cajgera, start-stop, automatski mjenjaci, downsizing,
zvucnici u auspuhu, guranje turbina u sve zivo, el i hibridni auti...
zvucnici u auspuhu, guranje turbina u sve zivo, el i hibridni auti...
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Da se globalna istorija manje rukovodila samo koliko ko može na čemu da zaradi-na mestu ovog poslednjeg bi bilo SUS motori.
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Za mene el rucna je bas promasaj, lane asist me je par puta upasio na Mercedesu kada zavibrira volan i krene da te vraca u traku. Takodje Mercedes sa pripremom za sudar. Par puta sam kasnije kocio i auto je zategao pojas, bas neprijatno cimne u momentu.
Nemogucnost dizajnera da lepo integrisu ekran multimedije vec ga nabodu na vrh table kao da je tablet.
Lazni auspusi i lazni zvuk koji ide kroz zvucnike.
SUV vozila generalno mi ne leze, a posebno me iritiraju SUV-ovi bez pogona na svim tockovima, ne vidim poentu.
Predimenzionirani uski tockovi, npr 195-55-r20.
Itd, itd...
Sent from my E5603 using Tapatalk
Nemogucnost dizajnera da lepo integrisu ekran multimedije vec ga nabodu na vrh table kao da je tablet.
Lazni auspusi i lazni zvuk koji ide kroz zvucnike.
SUV vozila generalno mi ne leze, a posebno me iritiraju SUV-ovi bez pogona na svim tockovima, ne vidim poentu.
Predimenzionirani uski tockovi, npr 195-55-r20.
Itd, itd...
Sent from my E5603 using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
U kakve se to ugursuze pretvarate, ne mogu da verujem šta vam sve smeta ili vas čak nervira.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Ne vole svi ljudi sve "digitalno".
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Ne radi se tu o čisto digitalnim stvarima. Da ne spominjem automatski menjač, npr line assist i pomoć pri kočenju su asistencije koje ti u određenoj situaciji mogu bukvalno spasiti glavu, a sad kao nerviraju jer su jednom ili dva puta iscimale.
Električna ručna: parkiraš auto, ona se aktivira. Kreneš, ona se deaktivira. Šta tu ima da nervira?
Itd...
SUV bez pogona na sva 4: zaista je teško zamisliti svrhu autu visokog klirensa za vožnju po gradu, penjanje po ivičnjacima ili prolazak po nekom kamenjaru gde se ne možeš zaglaviti nego samo odvaliti pod?
Kapiram da se nekome ne sviđaju digitalne table, lažni auspusi ili lažan zvuk, to se ne može menjati. Većina gore nabrojanih stvari su opcione, a zaista je besmisleno nerviranje zbog nečega što si sam izabrao.
Električna ručna: parkiraš auto, ona se aktivira. Kreneš, ona se deaktivira. Šta tu ima da nervira?
Itd...
SUV bez pogona na sva 4: zaista je teško zamisliti svrhu autu visokog klirensa za vožnju po gradu, penjanje po ivičnjacima ili prolazak po nekom kamenjaru gde se ne možeš zaglaviti nego samo odvaliti pod?
Kapiram da se nekome ne sviđaju digitalne table, lažni auspusi ili lažan zvuk, to se ne može menjati. Većina gore nabrojanih stvari su opcione, a zaista je besmisleno nerviranje zbog nečega što si sam izabrao.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Sa elektricnom rucnom ne mozes da zadriftujes po snegu. Automatska rucna mi je smor jer auto trzne pri kretanju pa moras ekstra pazljivo da das gas.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Meni se na C-Maxu gasila na klik, tako da sam kretao bez cimanja. A za drift jbg, to me nikad nije privlačilo
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Mislim na ovu novotariju koja je uvedena umesto hill holda, samo sto sad radi i uzbrdo i nizbrdo i na ravnom i zove se automatska rucna. Moze naravno da se iskljuci al eto nisam bio nesto zadovoljan zbog tog cimanja, mada mozda je samo do vag izvedbe.
- shandu90
- Postovi: 12385
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Za drift se preporucuje bmw od 600mg 3x dnevno uzimati.
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
Sent from my P10 Lite using Tapatalk
- Sinisa G.
- Postovi: 2439
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Da dodam jos i start dugme na spisak.
Hebem mu sve, hocu ja da ga gurnem (kljuc)i kresnem a ne tamo neki
dugmici
P.S. Zaboravih i ovu novotariju sa oznakama.
Pa mater i oznaci 530 na 2.0
Hebem mu sve, hocu ja da ga gurnem (kljuc)i kresnem a ne tamo neki
dugmici
P.S. Zaboravih i ovu novotariju sa oznakama.
Pa mater i oznaci 530 na 2.0
- Gaginh0
- Postovi: 8859
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Pomodarstvo u autoindustriji
Meni je start dugme ok, ali ako stoji na preglednoim mestu a ne na mestu gde bi trebao biti kljuc kao sto je kod Fabije 3.
A Mercedes C350 je 1991ccm mogli su neke druge oznake uvesti zbog razlicitih konjaza istih motora. Kao sto je nekad TDI bio, da ne kazem TDI
A Mercedes C350 je 1991ccm mogli su neke druge oznake uvesti zbog razlicitih konjaza istih motora. Kao sto je nekad TDI bio, da ne kazem TDI