cozmo napisao: 05 Jan 2019, 19:05
Sada po bordu, a merio sam par puta od cepa do cepa i razlika nije veca od 0,2 L, ali u korist metode od cepa do cepa (bord pokazuje do 0,2 vise). Isto je i na Picasso, maltene identicno bordu, merio sam na uzorcima od 1500km.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
mala razlika bord i realno kod mene to uvek bilo vise pa cak i do 1 litar na vise kola ali ok i da trosi 8 po ovoj zimi meni je ok, leti bi bilo 7 sto je jos vise ok za sad najvise gledam neki auto sa tim motorom ali mali je izbor, od pezoa ne bih nista, mozda 308 ako naleti bas povoljan, citroen ne volim, event c4, za sad su u igri fokus i volvo ali videcemo ne zurim
Jel u leru velika potrosnja? Ponekad imam situaciju da moram cekati 15-30min, a udaljen od kuce 1-1.5km (uzbrdica do destinacije, nizbrdica do kuce) i uvijek se vratim kuci jer smatram da mi je tako ekonomicnije.
Velika je relativan pojam.
Zavisi dizel-benzin-plin, koja temperatura motora, koja kubikaza, koja spoljna temperatura, klima radi non stop ili ne... po mom iskustvu od nekih 0.5litara do 3litre na sat na leru.
Klima i hladan motor kao faktori poprilicno povecaju potrosnju.
ako se dobro sećam, na staroj fabiji (1.2, benzin, 3 cilindra), mi ja na leru pokazivalo 0.6l/h, kada je motor zagrejan.
sada na ceed-u nemam digitalnu (kao brojku) trenutnu potrošnju ( ) već kao neku skalu, pa mi dok stojim ništa ne pokazuje
Sa budalama se ne isplati svađati. Prvo te spuste na svoj nivo, a onda te dotuku na iskustvo!
Nema veze zastareo ili novi agregat, benzinac mora da potrosi priblizno na svakih 15grama vazduha po 1 gram benzina kada je zagrejan. Hladan i nesto vise potrosi.
Hladan motor benzinac, 2800-3000 kubika uz klimu na leru moze 2.5 litra, na plin jos +20-30%.
Na radnoj temperaturi 90C , pola toga.
Za Moj Pug307 2.000 kubika dizel me interesovalo pa sam pratio.
hHladan motor oko nule bez klime na leru pokazuje dijagnositka potrosnju 1.2litar odmah po paljenju. Uz klimu 1.6litara na sat na leru.
Za zagrejan motor 85C pokazuje 0. 6 lit na sat bez klime.
Ko je uzeo za reper bilo koji motor?
Zato sam i naveo da od vise faktora zavisi, i opsti opseg od do naveo iz iskustva.
Mislis da ne moze motor toliko da potrosi ni pod jednim uslovima rada na leru?
Koiko tvoje iskustvo kaze da neki 3000ccm benzinac trosi na leru hladan?
Mislis da ne moze motor toliko da potrosi?
Ja kazem evo napamet da ocekujem da tvoj 2.0benzin motor hladan start pri -5C trosi na leru 1.8-2.0 litra na sat.
Koliko to odstupa od pokazivanja stvarne potrosnje sa tvog brod kompjutera?
Nije mnogo bitno koji model motora, kubikaza i nacin rada benzinca diktiraju potrosnju, pogotovu pri startu hladnog motora.