
TT
Nije ovde ništa omanulo, pokrenuo je auto. Ne zaključava on nikad sasvim, već do nekog stepena podešenosti. Sa običnim otvorenim diferencijalom bez elektronske simulacije kočnicama, ovaj automobil se ne bi makao sa mesta.HKS napisao: 23 Jan 2019, 18:22 Koliko vidim ovaj Wavetrack LSD je odradio posao samo kad su oba tocka bila na ledu, dok je u situaciji kad je jedan tocak na ledu a drugi na cvrstom omanuo.
nidza napisao: 24 Jan 2019, 11:07Nije ovde ništa omanulo, pokrenuo je auto. Ne zaključava on nikad sasvim, već do nekog stepena podešenosti. Sa običnim otvorenim diferencijalom bez elektronske simulacije kočnicama, ovaj automobil se ne bi makao sa mesta.HKS napisao: 23 Jan 2019, 18:22 Koliko vidim ovaj Wavetrack LSD je odradio posao samo kad su oba tocka bila na ledu, dok je u situaciji kad je jedan tocak na ledu a drugi na cvrstom omanuo.
Pritom, ovo prikazano, nije osnovna primena unapređenja, već samo jedna prednosti.
Saša to je prosečna potrošnja ? Uglavnom na autoputu NS-BG-NS i nešto malo gradske ?
Tako je. Bez njega bi se bembara vrlo teško pokrenula, vrteo bi se u prazno desni točak ili bi svakako daleko sporije krenuo nego u prvom primeru. Prikazana je najgora situacija za automobil bez elektronskih pomagala i bez zatvaranja diferencijala. Paradoskalno, bolja je situacija kad su oba točka na ledu, nego samo jedan, ali tako funkcioniše običan otvoreni diferencijal.HKS napisao: 24 Jan 2019, 12:08 Jel hoćeš reći da je točak na betonu dobijao pogon istovremeno kad i ovaj na ledu, samo je manji procenat dobijao u odnosu na njega?
Pa neobično mi je, svaki auto koji sam do sada vozio je "srkao" poprilično u gradu a spuštao potrošnju na otvorenom. Ovaj radi kontra, manje troši u gradu nego na otvorenom, a veliki ko tenk. Pravi urbani terenac, kao stvoren za penjanje po bespućima ivičnjaka..dragvorl napisao: 24 Jan 2019, 13:18 Sto je cudno, hibrid prednost najvise ima u stani kreni voznji.