Pucanje zupcastog
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pucanje zupcastog
Jtd je dobar motor, glavna prednost što se nalazio u relativno jeftinim pikslama, pa je pristupačan i onda ga je masa digla u nebesa koja prethodno nije imala ozbiljnog iskustva sa krstenim dizelom i legenda je rođena.
1.9tdi je bolji motor, a daleko ima više hejtera, izdržljiviji je, može da podnese veću snagu, prelazi mnogo itd.
2.0hdi prvi su nenormalno žilavi.
BMW prva i druga generacija m47 20d izuzetno izdraljiviji.
Meckini 2.1-2.2 dizeli.
Svi su manje više sa modernijim motorima imali više problema, trenutno je 2.0tdi cr dokazano najkvalitetniji.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
1.9tdi je bolji motor, a daleko ima više hejtera, izdržljiviji je, može da podnese veću snagu, prelazi mnogo itd.
2.0hdi prvi su nenormalno žilavi.
BMW prva i druga generacija m47 20d izuzetno izdraljiviji.
Meckini 2.1-2.2 dizeli.
Svi su manje više sa modernijim motorima imali više problema, trenutno je 2.0tdi cr dokazano najkvalitetniji.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pucanje zupcastog
1.9jtd je poznat po pucanju kaiša pa je fabrika umesto da izbaci pojačani deo propisala skraćeni servisni interval, a TDI gura mnogo više sa kaišem bez problema, duže traje kaiš na TDI nego lanac na bmwu realno 

Sent from my STF-L09 using Tapatalk


Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Pucanje zupcastog
1.9 tdi ima više hejtera? Lol.
1.9 tdi je jako dobar motor, niko njega ne hejtuje. Hejtuju ljudi 2.0 tdi sa razlogom, pričam za prve generacije.
Za jtd nisi u pravu, to da ga dižu u nebesa jer se nalazi u jeftinim karoserijama. Odličan je to motor, izdržljiv, da zanemarimo naše čipere koji odvrnu naftu pa onda bude sranja i onda JTD kriv.
Pa moj JTD je prešao 4k km na tri klipa, pri tom sam ga vozio i preko 180 a konstantno 160 duže vreme.
Da zanemarimo to što je M47 nije nikako bez problema, posebno taj od 136 ks.
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
1.9 tdi je jako dobar motor, niko njega ne hejtuje. Hejtuju ljudi 2.0 tdi sa razlogom, pričam za prve generacije.
Za jtd nisi u pravu, to da ga dižu u nebesa jer se nalazi u jeftinim karoserijama. Odličan je to motor, izdržljiv, da zanemarimo naše čipere koji odvrnu naftu pa onda bude sranja i onda JTD kriv.
Pa moj JTD je prešao 4k km na tri klipa, pri tom sam ga vozio i preko 180 a konstantno 160 duže vreme.
Da zanemarimo to što je M47 nije nikako bez problema, posebno taj od 136 ks.
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
Poslednja izmena od TheWickerMan u 25 Jan 2019, 12:48, izmenjeno 1 put ukupno.
- somi-car
- Postovi: 2243
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Pucanje zupcastog
Kraj i ovo cu da uramim. Apsolutno svaka rec stoji...Ivan napisao: 25 Jan 2019, 12:36 Jtd je dobar motor, glavna prednost što se nalazio u relativno jeftinim pikslama, pa je pristupačan i onda ga je masa digla u nebesa koja prethodno nije imala ozbiljnog iskustva sa krstenim dizelom i legenda je rođena.
JTD trosi malo, lepo se vozi i vrti se na nekim optimalnim obrtajima. Po meni je to to....svaki motor, brend, marka ima neke svoje prednosti i mane.
To sto nalozeni alfisti trde da je njihov motor kao i marka najbolja na svetu, je druga prica....pa u mercedesu svaki 2.2 dizel predje pola miliona i sad bi trebalo da je JTD bolji od njega...
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Alfa Romeo 159 kao polovnjak
Ih koliko sam samo puta pročitao i video postere na fazon tamo gde 1.9tdi završava tu mi počinjemo, ajde ok za napaljene benzinjare, ali su i jtd čak i 8v u tom fazonu vrlo često i 1.9tdi bulja, a jtd zakon.
Nebitno suštinski.
Pa evo pomenuti m47 nije imao ništa više slabih tački od jtd, čak naprotiv, a sa vremenom je m47 pojacavan uz elimisanje nekih nedostataka, a kod jtda su se sa 16v pojavili novi nedostaci.
Kada dodjes do 16v jtd u 159 recimo imaš potencijalno problematičan menjač, usis i razvod motora.
Pa zašto je BMW n47 loš? Prvenstveno zbog lanca, a skupa je zamena.
Možeš ti na njemu raditi skupu zamenu lanca na svakih 100.000km i onda kao super je motor. To nije normalno i dešavalo se i sa original lancima kao što su i kod jtd pucali original kaiševi i zaribavale original pumpe.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Nebitno suštinski.
Pa evo pomenuti m47 nije imao ništa više slabih tački od jtd, čak naprotiv, a sa vremenom je m47 pojacavan uz elimisanje nekih nedostataka, a kod jtda su se sa 16v pojavili novi nedostaci.
Kada dodjes do 16v jtd u 159 recimo imaš potencijalno problematičan menjač, usis i razvod motora.
Pa zašto je BMW n47 loš? Prvenstveno zbog lanca, a skupa je zamena.
Možeš ti na njemu raditi skupu zamenu lanca na svakih 100.000km i onda kao super je motor. To nije normalno i dešavalo se i sa original lancima kao što su i kod jtd pucali original kaiševi i zaribavale original pumpe.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Pucanje zupcastog
Kakve veze imaju mimovi sa forom gde 1.9 tdi zavrsava, tu mi počinjemo? Pa fora je u tome dokle se vrti bilo koji dizel a dokle benzinac. Kakve to veze ima sa pouzdanošću?
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pucanje zupcastog
P.s. evo da se ogradim da grešim u nečem, mislim svakako da je jtd generalno Dobar motor, 8v pogotovo natprosečno žilav uz opasku da se pazi na kaiš/pumpu, znači nikako ne mislim da je los motor, svakako spada među bolje i izdrzljivije da ne budem pogrešno shvaćen.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 11196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Pucanje zupcastog
Pređe JTD po 900.000 km, znači po tvojoj logici bolji je.somi-car napisao:Kraj i ovo cu da uramim. Apsolutno svaka rec stoji...Ivan napisao: 25 Jan 2019, 12:36 Jtd je dobar motor, glavna prednost što se nalazio u relativno jeftinim pikslama, pa je pristupačan i onda ga je masa digla u nebesa koja prethodno nije imala ozbiljnog iskustva sa krstenim dizelom i legenda je rođena.
JTD trosi malo, lepo se vozi i vrti se na nekim optimalnim obrtajima. Po meni je to to....svaki motor, brend, marka ima neke svoje prednosti i mane.
To sto nalozeni alfisti trde da je njihov motor kao i marka najbolja na svetu, je druga prica....pa u mercedesu svaki 2.2 dizel predje pola miliona i sad bi trebalo da je JTD bolji od njega...
Ps. malo vređa to "napaljeni Alfisti", odnosilo se to na mene ili ne.
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
- somi-car
- Postovi: 2243
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Pucanje zupcastog
Vidi druze ne znam zasto bi to shvatio kao licnu opasku, zasti bi to uopste tebe vredjalo? Ako ti je lakse, nemam takvu nameru. U tom slucaju je moja supruga nalozena alfistkinja (ako sam ovo ispravno napisao
)
Ja nemam dobro iskustvo sa alfom, i pored pucanja kaisa stalno nesto cvrci po kabini, gumice na trapovima kao i losi zglobovi kod ljudi u skladu sa vremenom skripe ili zapinju.
Jednostavno meni se alfa kao brend posle ovoga ne svidja i sigurno necu ponovo izabrati alfu. Sto se tice dizajna, da lepe su, ali razum nalaze sledeci put nesto ''klasicnije''
Da podvucem, ja sam imao lose iskustvo sa alfom zbog vise stvari i meni to vise nije to. Ne sumnjam da ima odlicnih primeraka, da neko voli tu marku vise nego neku drugu. Ne ubedjujem se niti zalazim u to da li je moj stav opravdan, ali je moj i kraj.

Ja nemam dobro iskustvo sa alfom, i pored pucanja kaisa stalno nesto cvrci po kabini, gumice na trapovima kao i losi zglobovi kod ljudi u skladu sa vremenom skripe ili zapinju.
Jednostavno meni se alfa kao brend posle ovoga ne svidja i sigurno necu ponovo izabrati alfu. Sto se tice dizajna, da lepe su, ali razum nalaze sledeci put nesto ''klasicnije''
Da podvucem, ja sam imao lose iskustvo sa alfom zbog vise stvari i meni to vise nije to. Ne sumnjam da ima odlicnih primeraka, da neko voli tu marku vise nego neku drugu. Ne ubedjujem se niti zalazim u to da li je moj stav opravdan, ali je moj i kraj.
- TheWickerMan
- Postovi: 11196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Pucanje zupcastog
Napisao sam da se odnosi na mene ili ne, nisam uzeo lično. Zato sam i napisao.
Hoću da kažem da nije merodavno posle jednog lošeg iakustva generalizovati ceo brend. Posebno sad gde pominješ lupkanje, cvrčanje i slično ( lična iskususta sa tim nemam jer meni ni plastikaner od 145ice nije crvčao, ni 147 1.6 a kamoli 147 mjet na 18" ) ali znam da su ljudi imali sa tim problema i to je realno. Mnogi su se navozili na prečipovanim JTDovima i sa loše remontovanim turbinama.
A ti ženi kupi Mita 1.6 JTD i biće srećna sigurno
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
Hoću da kažem da nije merodavno posle jednog lošeg iakustva generalizovati ceo brend. Posebno sad gde pominješ lupkanje, cvrčanje i slično ( lična iskususta sa tim nemam jer meni ni plastikaner od 145ice nije crvčao, ni 147 1.6 a kamoli 147 mjet na 18" ) ali znam da su ljudi imali sa tim problema i to je realno. Mnogi su se navozili na prečipovanim JTDovima i sa loše remontovanim turbinama.
A ti ženi kupi Mita 1.6 JTD i biće srećna sigurno

Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
Re: Pucanje zupcastog
Na svakom autu se moze desiti da pre vremena strada neki deo.
Meni je na 940 pocela da pusta vrlo blago pumpa za vodu i to uvek nakon voznje po gasenju motora dok se hladi. Otprilike 0,2litra mesecno.
Pumpa je for life, tj nije predvidjen neki interval zamene a iskustvo je da obicno izdrzi 250,000-300,000km kada procuri. Ne spada u veliki servis, prema fabrici.
Meni je nesto ranije, na 225,000 km propustio semering, inacje je prva ugradnja tj nije nikada menjana.
Novu original nisam mogao da najdem, brend Hepu koji se pokazao kao dobar takodje, pa sam uzeo ono sto je dostupno- italijanski Bugatti. Ne ocekujem da traje 200,000+, kvalitet je sigurno losiji ali je dovoljno i pola toga. Kosta otrpilike kao 1/2 origiubala.
Nakon skidanja stare pumpe nista se ne vidi goliko okom da je osteceno, nema lufta u lezaju, nema posebne buke a opet psikila je i sgurno bi u jednom trenutku potpuno i naglo popustila i narpravila problem..
Meni je na 940 pocela da pusta vrlo blago pumpa za vodu i to uvek nakon voznje po gasenju motora dok se hladi. Otprilike 0,2litra mesecno.
Pumpa je for life, tj nije predvidjen neki interval zamene a iskustvo je da obicno izdrzi 250,000-300,000km kada procuri. Ne spada u veliki servis, prema fabrici.
Meni je nesto ranije, na 225,000 km propustio semering, inacje je prva ugradnja tj nije nikada menjana.
Novu original nisam mogao da najdem, brend Hepu koji se pokazao kao dobar takodje, pa sam uzeo ono sto je dostupno- italijanski Bugatti. Ne ocekujem da traje 200,000+, kvalitet je sigurno losiji ali je dovoljno i pola toga. Kosta otrpilike kao 1/2 origiubala.
Nakon skidanja stare pumpe nista se ne vidi goliko okom da je osteceno, nema lufta u lezaju, nema posebne buke a opet psikila je i sgurno bi u jednom trenutku potpuno i naglo popustila i narpravila problem..
Re: Pucanje zupcastog
I ja sam morao da menjam Dayco PK kaiš na yarisu 8000 km nakon zamene, počeo da se cepa.somi-car napisao: Sada su Dayco i evo znaci PK je vec morao da se ponovo zameni.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Pucanje zupcastog
Jebiga sad ste me istripovali
Mora da se proveri to kod mene
Mora da se proveri to kod mene
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Pucanje zupcastog
Službena Fabia 1.4, 2012. od prvog km održavana u ovlašćenom, veliki rađen 2016.na 120.000 takođe u ovlašćenom i krajem 2018. na 175.000 pukne zupčasti.
Imali i slučaj sa Superbom 2.0tdi,pukao par desetina km pred prvi veliki servis.
t
Imali i slučaj sa Superbom 2.0tdi,pukao par desetina km pred prvi veliki servis.
t
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pucanje zupcastog
Preuzeo alfu, radi kao sat, kuckam posle 
