Bas lepo sto je postavljen ovaj video jer se u poslednje vreme dosta govori o avionima bez pilota.
Prica ima korene u hronicnom nedostatku posada koje zakonodavci i operatori nisu sposobni da rese.
Izuzev brda zakonskih prepreka, na snimku moze da se vidi i jedna od tehnickih.
Kao sto i Ameri vrse probe u uslovima bez vetra, i ovde je isti slucaj.
Avion slece bez ikakvog ugla ispravke, sto znaci da nema vetra.
Limiti savremenih autopilota danasnjice su 20 ceoni, 15 bocni i 10 cvorova ledjni vetar. Cvorove mnoziti sa 1,852 za km/h, ili brzinski X2 - 10%.
Iz licnog iskustva, vise puta probano, i tih 15 cvorova bocni je diskutabilno.
A tesko da ce se naci vreme bez vetra u uslovima svakodnevne eksploatacije.
Pa kada vidite ovakvu temu na nekom sajtu, znajte da je mlacenje prazne slame.
Ne planinari, al jaše
Kad sletesmo u Kirgistan, pravo na jahanje.... “A vi ne znate da jasete?” (papak). “Šta rekoste? Koliko pratilaca imate?”
Mučena, ne zna koliko je šuplja.
Uteha joj je što nije jedina....
Otići ću ovih dana da ih obidjem, da se iznenadim još malo
EI AI 1862 Boing 747, otpali desni motori ubrzo po poletanju u Amsterdamu. Gubitak kontrole i obrušavanje na zgradu i smrt 43 osobe.
Gradonačelnik Amsterdama naredjuje čišćenje mesta nesreće u roku od 24h, što otežava istragu.
Motori su otpali sa nosačima kojima su pričvršćeni za krilo. Jedan motor je otpao usled zamora materijala klina koji drži motor. Ovaj motor otkida 10 metara prednjeg dela krila i drugi motor.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Gubitak kontrole i obrušavanje na zgradu i smrt 43 osobe.
Nikada nisu saznali koliko je bilo mrtvih, posto je to crnacki (bio i ostao ) kraj i preko 80% stanovnika je zivelo neprijavljeno... A nisu se nesto ni trudili da ih identifikuju. Oni koje su preziveli potkupili su ih tako sto su im podelili dozvole boravka
PS: Inace ovaj je pao(sleteo ) par km od mog stana dok sam bio na moru