ftj napisao: 04 Dec 2018, 09:40
Vec smo imali tu diskusiju, poznate kuce ne rade custom modifikacije po defaultu, verovatno da moze po nekom specijalnom zahtevu al to ovde nije slucaj. Kao sto je svaka fabricka mapa ista tako je i svaka revo, apr i sl. mapa za odredjeni tip motora ista. Poenta je da je ta 'genericka' mapa bolja od priucenih custom mapa, iako sa custom mozes i vise konja da izvuces.
jovan.ilic.89 napisao: 04 Dec 2018, 10:51
Све је јасно, него просто хоћу да знам шта сам добио, на лицу мјеста. Не раде custom, учитавају готове мапе реномиране куће, али један степен озбиљности више не би био на одмет. Толико година није било заступника, сад га има и то је крње.
Све и када постоје ваљци може да се деси случај да дођем и измјерим 81ks а ауто декларисан на 90ks (да занемаримо чињеницу да VAG мотори избацују и више од декларисаног). Да ли би ми батица рекао да не радимо мапу него да видимо шта се дешава са мотором и у каквом је стању, или би је само испеглао за 400€? Можда гријешим али чини ми се да је друга варијанта реалнија у Србији.
Немогућност увида у претходно стање и провјере новог након remapa мени не би било опција...као што није ни лично мјерење на 10. мјесту па евентуална рекламација и запетљавање.
Није лако одабрати некога и радити то, посебно са скупим аутомобилима. Ја сам тако био спреман да идем у Темишвар, па пошто ту нису могли да раде 1.6 TDI тада него ме слали у Орадеу, на крају избор паде на Пожегу. Сад бих лагано у оквиру неке екскурзије отишао до BR-Performance радионице, било гдје
Sent from my iPhone 8 Plus
Slažem se sa tobom, nije lako odobrati pravog ali za sada Revo technik mi je na prvom mestu.. Bilo bi lepo otići na ekskurziju do npr. Belgije do BR-PERFOR.
Ne trebaju ti valjci, dovoljna je vaga da izmeris masu i posle stoperica.
Ostalo je cista matematika iz koje ces izvuci koliko KS je na raspolaganju pre i posle. To vazi za bilo koju modifikaciju na vozilu ili motoru.
Vreme 60-100km/h u direktnom 1:1 stepenu prenosa je sve sto ti treba.
RadeNS napisao: Slažem se sa tobom, nije lako odobrati pravog ali za sada Revo technik mi je na prvom mestu.. Bilo bi lepo otići na ekskurziju do npr. Belgije do BR-PERFOR.
Може и ближе...Ница, Лион Супер је Revo мапа, нема дилеме, али ето, мени лично не лежи овај конкретан начин имплементације. Пиши шта си урадио кад се одлучиш
@ljubitelj Може свашта да се израчуна, али зашто бисмо то сами радили? Док одем на вагу и издрндам ауто са штоперицом даћу 20€ за мјерење код некога, али ни тада се не рјешава евентуална ситуација са мотором који није најздравији за чиповање, а мапа плаћена, или чак штета учињена...
U tom slucaju ako je bitno da se izmeri, moze se otici na dino, izmeriti i ne skidati auto sa valjaka vec onda ucitati mapu pa onda ponovo izmeriti. Jedino tako ce se dobiti prilicno pouzdano izmerena razlika. Verujem da tim revo dilerima nije problem da dodju gde im kazes da ti ucitaju mapu.
Svaka ta mapa je generička ili se radi šablonski na isti način sa istim zadatim parametrima u skoro svim slučajevima kod boljih tjunera i na ispravnim autima.
Kao i kod fabričkih auta mogu se rezultati razlikovati nekoliko KS plus minus.
Npr ako se deklarativno cipuje sa 190 na 220ks, bilo da izadjes sa 215 ili 225 to je to sa tom mapom na tom autu.
Mapa se prilagođava autu kada se radi stage2/3/+++ ili češće kod nas slučaj kada je nešto poluispravno pa mora da Se pegla kroz mapu.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji