McGruja napisao: 28 Feb 2019, 09:32
Ali voziš po 0 stepeni asfaltu ujutru
I 10ak stepeni asfaltu popodne
Danas je kod na 23 stepeni...ujutru je bilo 1. Znaci letnje gume odraduju posao samo tako, zimske nisu za ovakvo vrem. Taj jutranji hlad nije ni vredan pomena...i ne ne pocinjimo opet tu temu molim
Dobro ali kome je auto preko potreban a sa letnjim gumama ga uhvati sneg npr. Jos uvek nije nemoguce da uhvati hladan talas i kolovoz bude malo pokriven snegom ili na mestima poledica. Treba sacekati jos malo a do tad malo pristedeti zimske gume kad je 20+
ljubitelj napisao: 28 Feb 2019, 23:04
Ujutru na 1C je mogucnost ili je vec zaledjen kolovoz, letnje tu nema sta da traze.
Zato i pahulja na tabli da upozori vozaca.
A zimskim gumama nimalo ne smeta temp vazduha 20C, jasno je da temp asfalta tj podloge sa kojom je guma u kontaktu ni pod razno nije dostigla 20C.
Upravo to pricam, nego svako ima svoju teoriju. Bolje da unistim zimske (to jako tesko) na +20 nego da se zakucam u nekog prilikom iznenadnog kocenja ujutrutru na +1 ili -1 kad je jako klizavo.
Ako vozis zimske na +20 kao na stazi ili na autoputu 200+ naravno da ce se brzo potrositi nego letnje. Ali ako nije bas hitno onda se vozi normalno i sve ok
Opste ne planiram opet da pocinjem tu razpravu. Svako zna za sebe kako i sta ce da radi. Ja znam da cekam letnje da dodju i da montiram na svim avtima.