Turbo benzinci vs turbo dizeli
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Da ti bude lakse slicni su simptomi kad predjes sa 6 na 4 cilindra.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
a zamisli tek kad predjes sa 12 na 6!

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Da, to je inace bas i najcesci slucaj. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Darko, kako mislis "slogiran" ujutru?
- Darko
- Postovi: 9463
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Prvih par stotina metara hoce malo da se gusi, stuca..
A generalno dok malo ne digne temperaturu tacno osetis kako ne radi glatko i kako se vise muci na nizim obrtajima u odnosu na situaciju kad je zagrejan..
I truba je sto se osete vibracije na leru a kad preuzet nisu se osetile. Radi na nizim rpm na leru nego u pocetku. Cim malo taknes gas vibracije nestanu.
Verovatno danas nedostatku 4 tog cilindra.
A generalno dok malo ne digne temperaturu tacno osetis kako ne radi glatko i kako se vise muci na nizim obrtajima u odnosu na situaciju kad je zagrejan..
I truba je sto se osete vibracije na leru a kad preuzet nisu se osetile. Radi na nizim rpm na leru nego u pocetku. Cim malo taknes gas vibracije nestanu.
Verovatno danas nedostatku 4 tog cilindra.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Reklamiraj. Sama cinjenica da nije kao prvog dana je dovoljna da preduzmes nesto.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ti imas neki fals primerak, vozio sam oba ta motora ( 1.4 tsi i 1.0 ecoboost ) i meni je ecoboost bolji za voznju, pustimo na stranu sto nije krs ko onaj TSI, oba su bila nova u slicnim karoserijama ( golf vs focus ), i sad u novom focusu karavanu je dobar, samo ponestane mu snage pri vecim brzinama ali to je ocekivano. Ali thp je bolji od oba sta se mene ticeDarko napisao: 28 Feb 2019, 10:15 Na autoputu mi je super. U gradu je sranje. Otkad ne parkiram u toplu garazu tek vidim kako je slogiran ujutru.![]()
Naveo sam vec razloge i za i protiv. Litar potrosnje gore dole mi je nebitan ako voznja nije glatka i moras da razmisljas kako vozis. To ubija uzivanje u voznji. Bar meni.
Mada ko zna mozda je meni zapao neki fals primerak jer vidim da se ti ni na sta ne zalis![]()
Ja sam vozio pet godina 1.4 tsi 125ks. Ne mogu da vam recima opisem koje je to savrsenstvo po svim pitanjima u odnosu na npr ecoboost 1.0. Taj motor je prava mera. Prelagano se vozi i u gradu i na otvorenom..
Tako da nije nuzno da bude dizelas.. iako imam 2 dizelasa kuci i super se voze.
Poslednja izmena od maniaxxx u 01 Mar 2019, 18:58, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Kao da imamo druge aute 
Ume nekada kada je hladno da ne bude ugladjen kada je na oko 700 obrtaja na leru, ali se bas brzo zagreje, i dalje je daleko od prethodnog dizela i po vibracijama, i po buci.
Mozda je i do goriva.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk

Ume nekada kada je hladno da ne bude ugladjen kada je na oko 700 obrtaja na leru, ali se bas brzo zagreje, i dalje je daleko od prethodnog dizela i po vibracijama, i po buci.
Mozda je i do goriva.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Prvi kilometar voznje ne voziti ispod 2.000 rpm, mozda je resenje lakse i blize od potrage za gorivima.
3 cilindra motor nikada nece kao 4 cilindra, a ni 4 cilindra nece biti kao 6tak.
Za komfor voznje, uvek i u svim uslovima kultivisan motor je 6cil i 2.500 kubika sigurna varijanta
3 cilindra motor nikada nece kao 4 cilindra, a ni 4 cilindra nece biti kao 6tak.
Za komfor voznje, uvek i u svim uslovima kultivisan motor je 6cil i 2.500 kubika sigurna varijanta

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Samo pratiti redovnu proceduru i kupiti 6 cilindara i 2500+ kubika. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Onda nema jutarnjeg slogiranja. Neko kamionce N1. Kada se vec zezamo
Odi svih auta koje sam imao, ubedljivo najfiniji motor je bio sestak redni 2.4 ali i vise nego ubedljivo najkarljiviji i najskuplji. Ler na 600 rpm, miran i gladak, povuce snazno vec od 650-700 rpm glatko u trecomj iz mesta. Bila neka vremena drugacije cene goriva

Odi svih auta koje sam imao, ubedljivo najfiniji motor je bio sestak redni 2.4 ali i vise nego ubedljivo najkarljiviji i najskuplji. Ler na 600 rpm, miran i gladak, povuce snazno vec od 650-700 rpm glatko u trecomj iz mesta. Bila neka vremena drugacije cene goriva

- Darko
- Postovi: 9463
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Probacu prvo da promenim gorivo. Ja sipam uvek na petrolu jer mi je blizu kuce i imam karticu na odlozeno placanje 30 dana.
Moze biti gorivo jer sam i sa meganom imao problema kako radi. Cudno mi je da petrol ima 98 oktana a da ga skoro nigde nema na drugim mestima?
Na jednoj maloj nis pumpi nedaleko se pojavio g drive 100 pa cu probati da sipam tamo par rezervoara da vidim kako se ponasa.
maniaxx, ne mogu da ti opisem koliko se nama svideo 1.4 tsi. Prelak za voznju, tih, mali potrosac. Ni jednu zamerku nismo imali. Predobar motor. U mom licnom iskustvu, 1.0 eb i 1.2 tce koji sam imao u meganu su 2 lige ispod po svim kriterijumima.
Nekad se pitam da li sam natripovan, svi pricaju o ecoboostu kao da je svemirski brod, neke titule motora godine, juraj sebalj se odusevljava na klipovima..itd.. ne kazem da je krs ali brate preterase ga sa pohvalama.
Slobo, najvise ne volim takve reklamacije. I izbegavam ih. Lakse mi je da mi crkne turbina, kvacilo, otpadne branik pa da reklamiram. Tako sam nosio i megana jer trza kad je hladan. Gledali su me u fazonu "umislio si, dovezi kad budes imao neki realan kvar" a ja sam generalno totalno nenametljiva osoba i ne volim da se cimam oko takvih stvari.
Moze biti gorivo jer sam i sa meganom imao problema kako radi. Cudno mi je da petrol ima 98 oktana a da ga skoro nigde nema na drugim mestima?
Na jednoj maloj nis pumpi nedaleko se pojavio g drive 100 pa cu probati da sipam tamo par rezervoara da vidim kako se ponasa.
maniaxx, ne mogu da ti opisem koliko se nama svideo 1.4 tsi. Prelak za voznju, tih, mali potrosac. Ni jednu zamerku nismo imali. Predobar motor. U mom licnom iskustvu, 1.0 eb i 1.2 tce koji sam imao u meganu su 2 lige ispod po svim kriterijumima.
Nekad se pitam da li sam natripovan, svi pricaju o ecoboostu kao da je svemirski brod, neke titule motora godine, juraj sebalj se odusevljava na klipovima..itd.. ne kazem da je krs ali brate preterase ga sa pohvalama.
Slobo, najvise ne volim takve reklamacije. I izbegavam ih. Lakse mi je da mi crkne turbina, kvacilo, otpadne branik pa da reklamiram. Tako sam nosio i megana jer trza kad je hladan. Gledali su me u fazonu "umislio si, dovezi kad budes imao neki realan kvar" a ja sam generalno totalno nenametljiva osoba i ne volim da se cimam oko takvih stvari.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja sam siguran da pod a, imaš problem sa samim motorom ili pod b, imaš problem sa samim motorom jer nije dizel a hteo si dizel ( a zašto ga pobogu nisi kupio a znaš da ti mali benzinci ne leže ).
o 1.4 tsi mogu da napišem samo sledeč, jeste tih ide dosta dobro ( ali ništa posebno -primereno svojoj snagi uglavnom), da je mali potrošač nije, ima štedljivijih od njega, ali najgore je to što je totalno nepouzdan, znam ljude koji imaju več treči motor u avtu, ili su promenili marku, a dobro znaš kakvi sektaši su VAG-ovci i kakvs asranja su morala da se dešavaju da takvi menjaju marku. Tce nisam vozio nijedan do sad tako da ne mogu da ga upoređujem sa njim, ali THP i slično jesam i thp je za mene bolji od ecoboosta, ecoboost bolji od ostalih, tsi je najgori od svih ( MOJE MIŠLJENJE !!!!), moram da si uzmem vremena da idem hyundaia 1.0 i hondo 1.0 malo da vozim da vidim kako stoje. I ovi novi fiatovi znaju biti zanimljivi...
o 1.4 tsi mogu da napišem samo sledeč, jeste tih ide dosta dobro ( ali ništa posebno -primereno svojoj snagi uglavnom), da je mali potrošač nije, ima štedljivijih od njega, ali najgore je to što je totalno nepouzdan, znam ljude koji imaju več treči motor u avtu, ili su promenili marku, a dobro znaš kakvi sektaši su VAG-ovci i kakvs asranja su morala da se dešavaju da takvi menjaju marku. Tce nisam vozio nijedan do sad tako da ne mogu da ga upoređujem sa njim, ali THP i slično jesam i thp je za mene bolji od ecoboosta, ecoboost bolji od ostalih, tsi je najgori od svih ( MOJE MIŠLJENJE !!!!), moram da si uzmem vremena da idem hyundaia 1.0 i hondo 1.0 malo da vozim da vidim kako stoje. I ovi novi fiatovi znaju biti zanimljivi...
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
@nikaragva reaguj