Amortizeri
Re: Amortizeri
Zamenjeni prednji amortizeri, odmah drugo auto. Uzivanje u voznji.
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Re: Amortizeri
Monroe Reflex amortizeri, je l valja to nesto?
Re: Amortizeri
Uzeo KYB amortizere i Lesjofors opruge. Nove opruge su dosta digle zadnji kraj, stare su bile bas dotrajale, ove Lesjofors mi na prvi utisak deluju odlicno, koliko sam u toku rade OEM za mnoge proizvodjace, npr. za Volvo, mozda i za Mercedes, nasao na nekom stranom forumu, ali nisam siguran. KYB amortizeri, dosta tvrdi, nije bas prijatna voznja po losim putevima, ali rade posao odicno. Utisak, kao da vozim nov auto, ogromna razlika.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Amortizeri
Koje prednje amortizere uzeti za Z10? Monroe, Sachs, Kayaba ili nesto cetvrto?
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Amortizeri
OEM Fiat. Prema mom (nedavnom) iskustvu - biće otprilike u ceni tih gore navedenih "brendiranih" a nema šta da razmišljaš, stavio si ponovo ono što fabrika preporučuje.Kuzmanovic je napisao: ↑06 Mar 2019, 12:09Koje prednje amortizere uzeti za Z10? Monroe, Sachs, Kayaba ili nesto cetvrto?
Re: Amortizeri
kayaba je dobra ali OEM je OEM
- Puzo81
- Postovi: 3273
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Amortizeri
Kayaba Excel G, bez greške.
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Amortizeri
Evo ti info cena amortizera za Punto Classic/Z10 kod Stojanova u NS-u:
Prednji:
- Fiat OEM - 4.200 komad
- Monroe - 3.800 komad
Usluga zamene: 1.900 komad
Zadnji:
- Fiat OEM - 3.700 komad
- Monroe - 2.950 komad
- Odbojne gume Meyle- 960 komad
Usluga zamene: 1.920 din
Prednji:
- Fiat OEM - 4.200 komad
- Monroe - 3.800 komad
Usluga zamene: 1.900 komad
Zadnji:
- Fiat OEM - 3.700 komad
- Monroe - 2.950 komad
- Odbojne gume Meyle- 960 komad
Usluga zamene: 1.920 din
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Amortizeri
99% ce biti aftermarket, pogotovo sto verujem da je ovlasceni u Beogradu skuplji a i imam svog majstora kod koga sam odrzavao Lanciu, a sad i Z10. Dodatno sto mogu da nabavim delove sa dobrim popustom, mislim da kayabu mogu da dobijem za 3000 din po komadu.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- YUgisa
- Postovi: 723
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Amortizeri
Imam dosta iskustva sa amortizerima i Bilstein mi se najbolje pokazao, moji ne pokazuju znakove zamora iako ovakve stvari trpe:
Being second is to be the first of the ones who loose...
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Amortizeri
Ja se ipak držim OEM delova. Za tu razliku od par stotina dinara se jednostavno ne isplati uzimati nešto drugo.
Re: Amortizeri
Sve aftermarket ce trajati 8-10 puta krace od onih iz prve ugradnje.
OEM ce mozda trajati duze od aftermarketa, ali sasvim sigurno krace od prve ugradnje, samo je pitanje koliko krace.
OEM ce mozda trajati duze od aftermarketa, ali sasvim sigurno krace od prve ugradnje, samo je pitanje koliko krace.
- YUgisa
- Postovi: 723
- Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Amortizeri
Pa ne bih se slozio po pitanju amortizera oko toga posto pri projektovanju amortizera kod OEM, jedini faktor je prakticno dugotrajnost kod automobila za siroke narodne mase. I cesto je moguce postici i bolje performanse i udobnost, pogotovo kod starijih automobila kakvih je kod nas najvise. Amortizeri su poslednjih 20 godina drasticno uznapredovali iz godine u godinu i prakticno dostigli vrhunac. Naravno pitanje je koji proizvodjac je nastavio da proizvodi amortizere po prvobitnoj specifikaciji za taj auto ili su primenili novu tehnologiju sto inace jeste slucaj sa Bilsteinom da posle par godina obnove postojece modele za starija vozila sa novijom tehnologijom.
Treba znati i da kod nas cesto ima kopija cak i kod ovlascenih distributera ili da neki proizvodjaci za neka vozila koja nisu popularna ne proizvode u svojim pogonima u EU nego u nekim azijskim i africkim drzavama. Npr Sachs i Monroe su ok kad su iz EU, ali su ocajni kada Sachs dodje iz Tunisa, a Monroe iz Turske gde isto imaju fabrike i trajnost im je cesto manja od godinu dana...
Treba znati i da kod nas cesto ima kopija cak i kod ovlascenih distributera ili da neki proizvodjaci za neka vozila koja nisu popularna ne proizvode u svojim pogonima u EU nego u nekim azijskim i africkim drzavama. Npr Sachs i Monroe su ok kad su iz EU, ali su ocajni kada Sachs dodje iz Tunisa, a Monroe iz Turske gde isto imaju fabrike i trajnost im je cesto manja od godinu dana...
Being second is to be the first of the ones who loose...
Re: Amortizeri
Dokazano je da postoje tri razlicita nivoa kvaliteta:
prva ugradnja, oem i sve ostalo.
Prvu ugradnju ne mozes nigde kupiti, a sto puta je dokazano da kvacila, diskovi, amortizeri, ... traju osetno duze ti koji su dosli iz fabrike na autu, nego bilo sta sto je posle ugradjeno kao zamena.
Pricam o fabrickim postavkama amortizera, nikakve rejserske izmene i dopune.
prva ugradnja, oem i sve ostalo.
Prvu ugradnju ne mozes nigde kupiti, a sto puta je dokazano da kvacila, diskovi, amortizeri, ... traju osetno duze ti koji su dosli iz fabrike na autu, nego bilo sta sto je posle ugradjeno kao zamena.
Pricam o fabrickim postavkama amortizera, nikakve rejserske izmene i dopune.