Servis - Razno
Re: Servis - Razno
NE znam ni sto bi je radio ako nemas ocit problem? Astra je presla 150.000km bez reglaze.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Servis - Razno
ja nisam nikad radio ali vidim po forumima da vazi neka praksa da se reglaza radi svaki put kad promenis gume meni licno to nema nikakvog smisla ali dobro svako radi kako misli
Re: Servis - Razno
Ako ne vuče u stranu, ako se na gumama ne vidi nepravilno trošenje, zašto baciti 2500 din?
Re: Servis - Razno
Pritom ko mi garantuje da nece nesto da useru....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Servis - Razno
Reglaza (postoji jedino reglaza letve volana tj raspona) kod 99% auta se radi nakon sudara i limarskih radova na sablonu, nakon zamene korodiranih nosecih elemenata sasije i slicno.
To se uglavnom radi kod oldtimera nakon restauracije i limarskih radova.
Periodicna reglaza ne postoji, svi elementi trapa su fabricki zavareni u potrebni polozaj i nisu predvidjeni radovi tog tipa.
Izuzetaka ima na nekim autima gde je moguce podesavati uglove zadnjeg trapa ali je to prilicno retko.
Zamena guma pravilne dimenzije nema uticaja na uglove trapa, na vesanje niti letvu volana, i svakako nije potrebna tzv reglaza.
To se uglavnom radi kod oldtimera nakon restauracije i limarskih radova.
Periodicna reglaza ne postoji, svi elementi trapa su fabricki zavareni u potrebni polozaj i nisu predvidjeni radovi tog tipa.
Izuzetaka ima na nekim autima gde je moguce podesavati uglove zadnjeg trapa ali je to prilicno retko.
Zamena guma pravilne dimenzije nema uticaja na uglove trapa, na vesanje niti letvu volana, i svakako nije potrebna tzv reglaza.
Re: Servis - Razno
Moras uraditi reglazu trapa ako menjas recimo krajeve spona. Ili bilo koji bitan deo na trapu. Pri zameni guma ne... medjutim.... guma koja trese jako duze vreme, recimo godinu dana, moze poremetiti delove trapa.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Ne, nijedan bitan deo trapa ne utice na reglazu raspona letve volana, niti je moguce bilo sta podesavati na trapu auta osim retkih izuzetaka koje sam pomenuo.
Zamena pojedinih delova upravljackog sklopa jeste razlog za proveru i reglazu po potrebi raspona letve.
Radi primera, kod Pug307 ne postoji reglaza na trapu, nije moguce bilo sta podesavati ni napred ni pozadi.
Zamena pojedinih delova upravljackog sklopa jeste razlog za proveru i reglazu po potrebi raspona letve.
Radi primera, kod Pug307 ne postoji reglaza na trapu, nije moguce bilo sta podesavati ni napred ni pozadi.
Re: Servis - Razno
Kako nije moguce? Ja trebam da radim krajeve spona (da ih menjam) i naravno da postoji reglaza trapa. Ne znam gde si to cuo
Nece ti nijedan ovlasceni servis zameniti to bez reglaze trapa, ja pito.
Ili probaj zameni krajeve spona pa kreni da vozis
Nece biti lepa voznja 
Inace sam proverio moj trap posle kupovine auta i bio je u idealnim merenjima.

Ili probaj zameni krajeve spona pa kreni da vozis


Inace sam proverio moj trap posle kupovine auta i bio je u idealnim merenjima.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Zamena pojedinih delova upravljackog sklopa jeste razlog za proveru i reglazu po potrebi raspona letve.
Re: Servis - Razno
Gonio auto na reglazu, odnosno proveru 2,3x za zivota.
U prvih 400.000km sve zeleno, nikad nista nisu radili, samo upalili i ugasili masinu. A nije da nije video losih puteva.
Menjao gume sto puta, menjao stabilizatore, menjao amortizere, ...
Edit: reglaza, to je ono sto zovu optika?
U prvih 400.000km sve zeleno, nikad nista nisu radili, samo upalili i ugasili masinu. A nije da nije video losih puteva.
Menjao gume sto puta, menjao stabilizatore, menjao amortizere, ...
Edit: reglaza, to je ono sto zovu optika?
Re: Servis - Razno
Amortizer izbije osu trapa bez problema a da ni ne znas. Trap nije samo spona ili kugla.Heinz napisao: 07 Mar 2019, 13:19 Zamena pojedinih delova upravljackog sklopa jeste razlog za proveru i reglazu po potrebi raspona letve.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
To ako je dobio udar. Posle udarca valja proveriti geometriju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
To je sve zakljucano, tj zavareno.
Iz tog razloga ako popijes zaista tako jak udarac radi se ugradnja onih posebnih srafova koji omogucavaju da se uradi dodatno podesavanje
https://www.monroe.com.au/products/magic-camber.html
Iz tog razloga ako popijes zaista tako jak udarac radi se ugradnja onih posebnih srafova koji omogucavaju da se uradi dodatno podesavanje
https://www.monroe.com.au/products/magic-camber.html
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Servis - Razno
http://www.peugeotlogic.com/workshop/ws ... ign307.htm
Lepo pise da prednji tockovi mogu da se steluju. Zadnji trap ne moze.
Only the toe is adjustable on the front suspension.
No adjustments are possible on the rear axle.
Lepo pise da prednji tockovi mogu da se steluju. Zadnji trap ne moze.
Only the toe is adjustable on the front suspension.
No adjustments are possible on the rear axle.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Uglavnom se nagib (camber) i ne podesava, najcesce se samo otvorenost podesava. Ako se dobije udarac da se nesto poremeti uglavnom se taj deo samo zameni.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money