
Sent from my Mi Max 3 using Tapatalk
Upravo to sam primetio, nekako je kod Kodiaqa "puno" lima u visinu, a najčešće se viđa na manjim točkovima, a pomenuti Tarraco, kao da ima veći klirens, tj "manje" lima u visinu, pa izgleda kao karavan, nekako vitko, vuče mi na Q5. Barem vizuelno sam to tako doživeo.
Koja je ovo varijanta na tri godisnje rate? Ako mozes malo detaljnijemikibg68 napisao: 30 Mar 2019, 00:24
U svakom slučaju mi je Kodiaq i dalje favorit, ali ću još jednom uživo u salonima videti i Volvo XC60 Business za 44,700 EUR-na tri godišnje rate i SantaFe i Tarraco.
Pa ono, koštaju nešto manje od ekvivalentnog Audija, po meni je to ok. Volvo je ipak ozbiljan brend...blaugrana napisao:Odlicno su odradili nove modele Volvo, samo su skupi k'o otrov
Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk
Imaš na sajtu njihovom objavljen spisak opreme i cenu, taj papir su delili i na sajmu.Kabal napisao: 30 Mar 2019, 08:07 Koja je ovo varijanta na tri godisnje rate? Ako mozes malo detaljnije
Na sajmu sam sedeo u X-trailu, jeste super unutra, sav u koži, i instrument tabla isto, vrlo ušuškano se sedi, ali ima CVT menjač. Ako sam razumeo, suština CVT menjača je suprotna klasičnim menjačima. Klasičan menjač ima neki fixan stepen prenosa, redukcije, a motor svojim obrtajima, manjim ili većim daje manju ili veću brzinu.Risto napisao: 30 Mar 2019, 07:11 Ako si u sferi cifara 40+k evra, preporuka za Volvo. Ako ipak ne bi išao na toliko novca, onda možda da razmotriš i X-Trail. Meni se on bar dizajnom jako sviđa, e sada nisam ga baš vozio i detaljno poredio sa Kodiaqom pa da mogu reći koji je bolji, znam samo koji je meni lepši
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk