Pa naravno da nemaju pojma. Ti si zamenio kocionu tecnost, barem mislis da si zamenio. Ko ti garantuje da ces posle dve godine moci da odvijes "sisicu" i da ispustis vazduh. Sta ako ti je neki klinac to zavio divljacki? Najlakse se odvija fabricki zavijen sraf. Ko ima uslova i smisla najbolje je sam da odrzava vozilo.
Servis kočnica
Re: Servis kočnica
Re: Servis kočnica
Ja sam je zamenio pre par godina, i tada sam prakticno morao da ubedjujem
majstora da to radi jer me je uveravao je stara dobra itd. Barem sam miran do daljnjeg sto se toga tice.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
majstora da to radi jer me je uveravao je stara dobra itd. Barem sam miran do daljnjeg sto se toga tice.
Poslato sa HUAWEI VNS-L21 uz pomoć Tapatoka
Re: Servis kočnica
Teoretski treba zameniti posle 2 godine, prakticno nikad nisam zamenio i nikad nisam imao problema zbog toga.
Re: Servis kočnica
Ford menja svake dve godine, bez pitanja, i tu je oko 20-30€ zamena
- cozmo
- Postovi: 5052
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis kočnica
Problem kod zamene kocione tecnosti je riknjavanje instalacija i to se jako cesto desava. Krenu nekad curenja na sve strane, nebitno da li auto ima 3 godine ili 15. Desava se da zapekne svasta u garanciji. To je bar iskustvo kod mog brata u Porsche servisu. Onda krenu klijenti da se bune, te unistena instalacija te zasto ima dodatne troskove i slicno. To je najveci problem za servis. Ali nije upitno da treba da se menja po servisnoj knjizici, bar kod njih. Mi na forumu imamo jako mali uzorak vozila da bi shvatili razmere nekih kvarova po servisima, ili sta se desava pri nekoj operaciji.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23827
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis kočnica
Evo je i ponuda.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Servis kočnica
Nesto slicno je i meni majstor rekao. Kada se vadi stara tecnost pomocu vakum pumpe ili kako god da se zove taj uredjaj, moze da se desi da povuce neku gumicu koja je naceta i da dodje do svega sto si naveo.cozmo je napisao:Problem kod zamene kocione tecnosti je riknjavanje instalacija i to se jako cesto desava. Krenu nekad curenja na sve strane, nebitno da li auto ima 3 godine ili 15. Desava se da zapekne svasta u garanciji. To je bar iskustvo kod mog brata u Porsche servisu. Onda krenu klijenti da se bune, te unistena instalacija te zasto ima dodatne troskove i slicno. To je najveci problem za servis. Ali nije upitno da treba da se menja po servisnoj knjizici, bar kod njih. Mi na forumu imamo jako mali uzorak vozila da bi shvatili razmere nekih kvarova po servisima, ili sta se desava pri nekoj operaciji.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis kočnica
Ja bih to odradio na starinski način, ispuštanjem lagano, na svakom točku. Ionako kasnije moraš za svaki slučaj da sve odzračiš, pa ti dođe na isto, samo sporije. Iz boce bih naravno pre toga izvukao sve nekom pipetom ili crevom.
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Servis kočnica
Tako se i radi. Barem meni u Autočačku. A i moj majstor tako radi. Jedino ispravno jer samo tako može da izbaci staru iz svih vodova.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Servis kočnica
Tako je i meni majstor zamenio tecnost. Ostavio da sve iscuri, u medjuvremenu radio druge stvari. Najpouzdaniji nacin.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Servis kočnica
Ne znam šta se izvlači vakuumom.
Koliko znam ili se druka kočnica, ili se pusti da samo curi, ili se nabije pritisak u posudu pumpom i ujedno ubrizgava nova tečnost. Ali sva tri načina na donju pipu kod čeljusti, jednu po jednu, isteruju staru tečnost dok ne procuri nova iz posude.
Ako nešto popuši, popušilo je i menja se. Bolje i na kanalu, nego na putu.
Koliko znam ili se druka kočnica, ili se pusti da samo curi, ili se nabije pritisak u posudu pumpom i ujedno ubrizgava nova tečnost. Ali sva tri načina na donju pipu kod čeljusti, jednu po jednu, isteruju staru tečnost dok ne procuri nova iz posude.
Ako nešto popuši, popušilo je i menja se. Bolje i na kanalu, nego na putu.
Re: Seat Leon 1.2 TSI 110KS Mk3 FL 2017
Sad kad procitam moj prvi post a vezano za zamenu kocione tecnosti, pa ovde nigde ne pise da je ja nisam menjao. Samo sam rekao da nemam vlagu a ni promaju. Tek sam kasnije priznao da nisam U stvari sad kad pogledam moju Excel tabelu, ipak je jesam malo osvezio. I to je bilo prilikom zamene cilindra kvacila 02.08.2014 godine. Bio sam prinudjen da je malo dolijem. Salu na stranu, ko je kupio glanc nova kola bolje bi mu bilo da uziva u njima i da ne dozvoli da se deca (u velikom slucaju) u servisu igraju sa njima. Pozz od primata jer to jedino nije preneto u novoj-staroj temi
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Servis kočnica
Kad lagano prilazim semaforu (posljednjih 10-tak metara) i držim kočnicu, osećam kako se intenzitet kočenja periodično menja kako se točkovi okreću. Da li su krivi diskovi ili je nešto drugo? I ranije sam to mogao da osetim ali samo ponekad, baš retko i jedva primetno, ali u posljednjih mesec dana je izraženije (mada žena kad vozi i dalje to ne primećuje, ali to je do žene )
Majstor je pitao kako je pri većim brzinama (autoput) ali to nisam probao posljednjih par meseci. Auto ostao kod majstora, pa će da vidi.
Generalno vozim defanzivno i retko kada naglo i baš jako kočim. Ali na nizbrdicama nikada ne držim kočnicu sve vreme, kočim u intervalima, učili me da je tako efikasnije, da se manje greju i manje troše. Ne verujem da je to moglo da doprinese da se neravnomerno potroše. Inače, isto se ponašao na zimskim točkovima (15 čelični) i sada na letnjim (16 alu), ne verujem da ima veze sa točkovima/gumama.
U duhu prethodne diskusije, rekao sam mu da promeni tečnost, ako bude menjao diskove/pločice
Majstor je pitao kako je pri većim brzinama (autoput) ali to nisam probao posljednjih par meseci. Auto ostao kod majstora, pa će da vidi.
Generalno vozim defanzivno i retko kada naglo i baš jako kočim. Ali na nizbrdicama nikada ne držim kočnicu sve vreme, kočim u intervalima, učili me da je tako efikasnije, da se manje greju i manje troše. Ne verujem da je to moglo da doprinese da se neravnomerno potroše. Inače, isto se ponašao na zimskim točkovima (15 čelični) i sada na letnjim (16 alu), ne verujem da ima veze sa točkovima/gumama.
U duhu prethodne diskusije, rekao sam mu da promeni tečnost, ako bude menjao diskove/pločice
Re: Servis kočnica
kad su krivi diskovi pri svakom kocenju trese, sto je veca brzina vise se oseca