Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Poluosovina, jbg
Ili druk
Ili druk
Re: Servis - Razno
Nadam se
ne skida mi se menjač opet
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
moze biti svasta jbg ali najverovatnije nesto oko seta kvacila, mozda i opruge lemele pocele da se raspadaju pa je to mlelo mada bi se osetila i neka razlika na pedali kvacila a obzirom da je dizel moze biti i zamajac mada tu zvuk ne bi prestao tek tako
Re: Servis - Razno
Možda je pukao jedan pipak na korpi kvačila i mlelo je dok nije odleteo negde gde ga ne kači ništa.
Re: Servis - Razno
Novosadisti, jel imate preporuku za normalan autoservis u NS za Stilo, Golf, C3, Polo... ??
Re: Servis - Razno
3 različita brenda
za Fiat verovatno ivan zna
A ovo da je meni jedan pipak sjeban zvuči moguće, to mi se desilo na stilu. Mada tad uopšte nije razdvajalo
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

A ovo da je meni jedan pipak sjeban zvuči moguće, to mi se desilo na stilu. Mada tad uopšte nije razdvajalo
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Za vlasnike Ecoboost Fordova da uzmu šećer i vodu. I pažljivo isprate opisano, naročito u vezi sa uljem.
Primer je 2015. godište, 106,000km a kažu da je epidemija ovakvih sa havarijom u oglasima.
https://youtu.be/0U1aLQdKJjU?t=240
Primer je 2015. godište, 106,000km a kažu da je epidemija ovakvih sa havarijom u oglasima.
https://youtu.be/0U1aLQdKJjU?t=240
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
Biće seks ovo srediti
dvesta creva ima, prilaz nikakav. U suštini, u servisu skidaju izduvnu granu da menjaju to. Standardni problem kod 1.8T i čini mi se 2.8 V6. Osećaju se izduvni gasovi na semaforu, moram da zatvaram cirkulaciju.




Ovo je problem. Ovaj ventil se nalazi u ovom T delu:

Par eura delovi, umiranje dok se ne zameni. Tek za dve nedelje ću





Ovo je problem. Ovaj ventil se nalazi u ovom T delu:

Par eura delovi, umiranje dok se ne zameni. Tek za dve nedelje ću
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Servis - Razno
PCV (ventilacija kartera) sistem?
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
ma da, standardni problem kod njih. Toliko zapušeno da uljna isparenja tu ne prolaze više i kaplje ulje ispod i pravi haos. Smrdi mi u kabini na semaforu, ne mogu da dišem.
namešteno vreme:
namešteno vreme:
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Servis - Razno
Kod svih turbo benzinaca to je vrlo bitan sistem, i da hoce da pravi probleme i zapusi ako se ne odrzava/ cisti redovno po planu odrzavanja.
Obicno uz svaku zamenu svecica se preporucuje servisiranje, mada u praksi moze i po ciklusu 2 zamene svecica.
Proveri i da li dobro radi grejac uljnih para u tom sistemu, da ne bi bilo iznenadjenje zimi pri niskim temp.
Obicno uz svaku zamenu svecica se preporucuje servisiranje, mada u praksi moze i po ciklusu 2 zamene svecica.
Proveri i da li dobro radi grejac uljnih para u tom sistemu, da ne bi bilo iznenadjenje zimi pri niskim temp.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
nikakav problem nisam imao na nižim temperaturama.
Inače, vidim da je jedna šelna sa šrafom, znači da je skidano ranije. Sve šelne na celom autu su drugačijeg sistema, ne sa šrafom.
Sad gledam pkwteile, da naručim i crevo koje ide od tog T dela, možda je i ono otišlo.
I mislim da curka ulje kod šipke za proveru ulja. Skroz na dnu. Verovatno ima neki o-ring, ne znam.
Inače, vidim da je jedna šelna sa šrafom, znači da je skidano ranije. Sve šelne na celom autu su drugačijeg sistema, ne sa šrafom.
Sad gledam pkwteile, da naručim i crevo koje ide od tog T dela, možda je i ono otišlo.
I mislim da curka ulje kod šipke za proveru ulja. Skroz na dnu. Verovatno ima neki o-ring, ne znam.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Servis - Razno
Ove zime nije ni bilo nizih temperatura, nego mislio sam da kada vec radis proveris i to ne cekajuci da se problem pojavi pa tek onda navrat nanos resavao u najgorim uslovima na -20C.
Ja sam creva PCV po drugi put menjao za 10godina, omeksaju od uljnih para sa visokom temperaturom i vise ne dihtuju savrseno. To je toliko jeftino, ovde 2-3 evra metar creva a treba nekih 15tak cm da je lakse uraditi i ne razmisljati o curkanju ulja ili gubitku vakuuma u karteru.
Ja sam creva PCV po drugi put menjao za 10godina, omeksaju od uljnih para sa visokom temperaturom i vise ne dihtuju savrseno. To je toliko jeftino, ovde 2-3 evra metar creva a treba nekih 15tak cm da je lakse uraditi i ne razmisljati o curkanju ulja ili gubitku vakuuma u karteru.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis - Razno
Mene najviše brine je l nešto iza još otišlo. Onda bih morao opet da se maltretiram i skidam, menjam. Nadam se samo ovaj ventil i T deo. Delovi su po par eura, max 10 za neka crevca, ali zameniti ih je katastrofa. Verujem da u ovl. servisu skidaju izduvnu gradu, sigurno 600 chf uzimaju za to.
Kako da proverim grejač? Gde se nalazi uopšte?
Kako da proverim grejač? Gde se nalazi uopšte?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Servis - Razno
Delovi su dzaba za taj sistem gotovo uvek ali je prljav posao.
Kod mene je nekih 15minuta potrebno, iako se preporucuje skidanje usisne grane moze uz malo duza spic kljesta i nesto vestine da se sve uradi sa crevima bez skidanja bilo cega.
Ono sto jos moze da strada je nepovratni ventil (one way tzv) ako ga imas, pukne membrana u njemu.
Uzmes zamenski Pierburg, isto je par evra.
Grejac je obicno na kraju creva neposredno pre njegove racve sa usisom turbine, PTC otpornik.
Na njega idu 2 zice, klasican Bosch konektor mislim da je i na VWu.
Meri se unimerom. To uglavnom nikada nikome nije crklo, samo proveri kablic tj zice i konektor da se nije mehanicki ostetio sam prikljucak ili polomilo jer je sve od plastike pa i sam grejac.
Uz dobar PCV sistem potrosnja ulja je minimum, ako ne valjaju vakuumi prilicno hoce da poraste potrosnja ulja i da pocne da curka na dihtunzima i semerinzima. Jedan prilicno zanemarni sistem i posao od strane servisera a na ovakvim motorima vrlo znacajan za korektan rad.
Kod mene je nekih 15minuta potrebno, iako se preporucuje skidanje usisne grane moze uz malo duza spic kljesta i nesto vestine da se sve uradi sa crevima bez skidanja bilo cega.
Ono sto jos moze da strada je nepovratni ventil (one way tzv) ako ga imas, pukne membrana u njemu.
Uzmes zamenski Pierburg, isto je par evra.
Grejac je obicno na kraju creva neposredno pre njegove racve sa usisom turbine, PTC otpornik.
Na njega idu 2 zice, klasican Bosch konektor mislim da je i na VWu.
Meri se unimerom. To uglavnom nikada nikome nije crklo, samo proveri kablic tj zice i konektor da se nije mehanicki ostetio sam prikljucak ili polomilo jer je sve od plastike pa i sam grejac.
Uz dobar PCV sistem potrosnja ulja je minimum, ako ne valjaju vakuumi prilicno hoce da poraste potrosnja ulja i da pocne da curka na dihtunzima i semerinzima. Jedan prilicno zanemarni sistem i posao od strane servisera a na ovakvim motorima vrlo znacajan za korektan rad.