Škoda Kodiaq
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq
El podesiva sedista su dobra stvar jer onda limbalni deo nije mehanicki nego je na naduvavanje.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq
Namestilo mi se baš kako treba, sad ću da vozim jednog Kodiaqa iz Zagreba do BG. 190ks, 4x4, fina oprema. Taman da ocenim je li ovo za mene.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Škoda Kodiaq
Meni to sto ima nekakav r3zervni tocak je plus. Makar i copavac, a ne onaj repair kit.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq
Nekome je plus, meni npr nije. Ne mogu da zamislim situaciju u kojoj na ovolikom autu ja menjam točak.
No to nije toliko bitno, jer se radi o ličnim preferencijama. Svakako je glupo što ne postoji mogućnost izbora.
No to nije toliko bitno, jer se radi o ličnim preferencijama. Svakako je glupo što ne postoji mogućnost izbora.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15359
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq
Slažem se da je izbor bitan, pa ko šta voli.
Ja preferiram točak, kakav god. Imam pomoć na putu, koja brsplatno menja. Problem je ako nema šta da zameni
Ako se "lepo" iscepa gupa, nema tog kit-a koji će ga opraviti, u nekoj pripizdini.
T-T
Ja preferiram točak, kakav god. Imam pomoć na putu, koja brsplatno menja. Problem je ako nema šta da zameni

Ako se "lepo" iscepa gupa, nema tog kit-a koji će ga opraviti, u nekoj pripizdini.
T-T
Re: Škoda Kodiaq
Doplata je 70-80e, lako je rešivo.
- shandu90
- Postovi: 13372
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Škoda Kodiaq
Slazem se sa pedjom, tocak je tocak. Pre 3g, corsi ocigledno bio los horoskop. Ako 6x nisu gume otisle, ja ne znam. Da mi nije rezervnog tocka, na kitu bi se vozio do vulkanizera.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq
Na šta misliš?Heinz napisao:Doplata je 70-80e, lako je rešivo.
Negde na pola puta sam, utisci su podeljeni.


There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq
Mislio sam na mogućnost da se kao dodatna oprema uzme rezervni točak. Nisam proveravao za Kodiaq kako se konfiguriše, moram da priznam.
Gledajući Karoq ovih dana, razočaran sam na kojim opcijama Škoda štedi da bi se cenom distancirali od VW. Kada se ubaci sve što u VW dolazi kao standard postavlja se pitanje isplativosti kupovine Škode.
Gledajući Karoq ovih dana, razočaran sam na kojim opcijama Škoda štedi da bi se cenom distancirali od VW. Kada se ubaci sve što u VW dolazi kao standard postavlja se pitanje isplativosti kupovine Škode.
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq
Pa nije bas tacno. Ako se uporede direktni konkurenti, Skoda je daleko u prednosti.
Zapravo Karoq i Tiguan su cenovno dva razlicita sveta a u osnovi isti automobil.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zapravo Karoq i Tiguan su cenovno dva razlicita sveta a u osnovi isti automobil.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq
Kako si prepoznao seriju, po boji? Neobična je i baš mi se svidja, jedino što mu nedostaje i neki hrom detalj da je malo razbije.
@heinz: nisi ispratio priču, u Kodiaq-u uvek ide rezervni točak ili ćopavac, ne postoji opcija da se uzme bez toga a da gepek bude veći.
Za cene Karoq-a ne znam, ali Kodiaq je osetno jeftiniji nego isto konfigurisani VW Tuareg.
@heinz: nisi ispratio priču, u Kodiaq-u uvek ide rezervni točak ili ćopavac, ne postoji opcija da se uzme bez toga a da gepek bude veći.
Za cene Karoq-a ne znam, ali Kodiaq je osetno jeftiniji nego isto konfigurisani VW Tuareg.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Škoda Kodiaq
Naravno, kada to i nije Touareg, to je Tiguan Allspace. Touareg je klasa Cayenne-a i Q7...
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq
Po boji i po crnim krovnim sinama.
To su bas prve serije Kodiaqa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
To su bas prve serije Kodiaqa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kodiaq
Izvozao sam Kodiaqa na potezu BG-ZG, pa da bacim neku reč o utiscima.
Nisam pametan šta da dam kao finalni sud, najbitnija stvar koju sam danas skapirao da u budućnosti koji god auto da budem kupovao, a razlikuje se od onoga što sam do sad imao i vozio, moraće prvo da padne proba od par stotina km. Ako ništa drugo, tražiću ga na rent-a-caru.
Dakle, Kodiaq 2.0 190ks sa 4x4.
Snage ima koliko ti volja, preticanja odradi bez problema a ubrzanje sa 130kmh na 180kmh je sjajno. DSG menjač radi posao bez greške, milina za vožnju. Na žalost, svako cimanje volana rezultira osetnim ljuljanjem pa mislim da bi za vožnju po krivinama morao osetno niži tempo... Ili adaptivno vešanje
@walkeru, može li kod Škode adaptivno sa 4x4?
Ovaj primerak ima nekih 70k km na satu i nije nimalo pažen, a enterijer je u više nego dobrom stanju. Sedišta izgledaju fino, vrlo su udobna, na prvu loptu osetno bolja nego u Fordu. Ali... Vozili smo u cugu neka dva sata, kad smo stali na pumpu. Prvih pola sata po gradu i magistrali, posle toga autoput. Zadnjih pola sata vožnje sam osećao bol u donjem delu ledja, baš na spoju ledja i buljsona. Bol se pojačavao kako vreme prolazi, na kraju je bio baš neprijatan. Na pauzi sam malo čačkao sedište (nema el. podešavanje), jer mi je i ulazak u vozilo problem. Kad podesim idealnu visinu sedišta i dignem volan u najviši položaj, kačim nogom pri ulasku i moram je prvo podvući pod volan kako bih seo.
Čačkanjem sam ustanovio da je, iako visinom slična, pozicija sedenja osetno drugačija nego u S-Maxu tj. MPV vozilu. U Maksi se sedi više kao u kombiju, dok je ovde nešto izmedju klasičnog vozila i mpv-a. Spustio sam sedište niže, ulazak je sad lakši i nije bilo bola do kraja puta, ali mi se ta pozicija baš i ne svidja. Ne znam kako da ocenim da li bih se mogao navići.
Na 150kmh se auto čuje, ali je osetno manje bučan od S-Maxa. I kolega je isto iskomentarisao, on je dovezao Kodiaqa a vratio S-Max. Razliku pravi zvuk motora, koji je kod Kodiaqa slabiji. Ima doplata za acoustic bočna stakla, ne znam da li i koliku razliku prave.
I tako... Par ozbiljnih prednosti, par ozbiljnih zamerki. Ali mi je, pre svega zbog cene, Kodiaq i dalje na vrhu liste za nov auto.
Nisam pametan šta da dam kao finalni sud, najbitnija stvar koju sam danas skapirao da u budućnosti koji god auto da budem kupovao, a razlikuje se od onoga što sam do sad imao i vozio, moraće prvo da padne proba od par stotina km. Ako ništa drugo, tražiću ga na rent-a-caru.
Dakle, Kodiaq 2.0 190ks sa 4x4.
Snage ima koliko ti volja, preticanja odradi bez problema a ubrzanje sa 130kmh na 180kmh je sjajno. DSG menjač radi posao bez greške, milina za vožnju. Na žalost, svako cimanje volana rezultira osetnim ljuljanjem pa mislim da bi za vožnju po krivinama morao osetno niži tempo... Ili adaptivno vešanje

@walkeru, može li kod Škode adaptivno sa 4x4?
Ovaj primerak ima nekih 70k km na satu i nije nimalo pažen, a enterijer je u više nego dobrom stanju. Sedišta izgledaju fino, vrlo su udobna, na prvu loptu osetno bolja nego u Fordu. Ali... Vozili smo u cugu neka dva sata, kad smo stali na pumpu. Prvih pola sata po gradu i magistrali, posle toga autoput. Zadnjih pola sata vožnje sam osećao bol u donjem delu ledja, baš na spoju ledja i buljsona. Bol se pojačavao kako vreme prolazi, na kraju je bio baš neprijatan. Na pauzi sam malo čačkao sedište (nema el. podešavanje), jer mi je i ulazak u vozilo problem. Kad podesim idealnu visinu sedišta i dignem volan u najviši položaj, kačim nogom pri ulasku i moram je prvo podvući pod volan kako bih seo.
Čačkanjem sam ustanovio da je, iako visinom slična, pozicija sedenja osetno drugačija nego u S-Maxu tj. MPV vozilu. U Maksi se sedi više kao u kombiju, dok je ovde nešto izmedju klasičnog vozila i mpv-a. Spustio sam sedište niže, ulazak je sad lakši i nije bilo bola do kraja puta, ali mi se ta pozicija baš i ne svidja. Ne znam kako da ocenim da li bih se mogao navići.
Na 150kmh se auto čuje, ali je osetno manje bučan od S-Maxa. I kolega je isto iskomentarisao, on je dovezao Kodiaqa a vratio S-Max. Razliku pravi zvuk motora, koji je kod Kodiaqa slabiji. Ima doplata za acoustic bočna stakla, ne znam da li i koliku razliku prave.
I tako... Par ozbiljnih prednosti, par ozbiljnih zamerki. Ali mi je, pre svega zbog cene, Kodiaq i dalje na vrhu liste za nov auto.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.