Renault Clio IV

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Renault Clio IV

Post od trojanac »

DW, nisi pratio. Pogledaj ponudu motora na prethodnim stranama.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od Day Walker »

starac vujadin napisao:Ovi iz Opela bi bili ponosni kakve fanatične ljubitelje imaju na ovom forumu...treba da aplicirate da radite pr za njih da imate neke vajde od energije koju ulažete.
Fanaticne.... :ccc:
Dobro je da ti nisi niciji fanatican ljubitelj...

Trojke sad vidim.. Nisam video da ima posebna kolona za to..
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od starac vujadin »

Čak i da jesam nečiji fanatičan ljubitelj tebi neće biti ništa bolje od toga, tako da je taj argument tipičan samo za Srbiju u diskusiji, suštinski potpuno besmislen.

Malo samokritičnosti, manje utrpavanja Opela i svojih automobila u svaku temu gde ima veze i nema veze bi bilo bolje. Uz to bilo bi dobro da pokazuješ malo manje sitničavosti, kontriranju svakim, čak i potpuno jasnim i nedvosmislenim argumentima, isterivanju sitnica da pri tome još ne znaš dosta toga kolima i uopšte ne bi trebalo da isterujeđš mak na konac u priči. Time nećeš steći veći respekt kod sagovornika već će ljudi početi da izbegavaju da diskutuje s tobom, a ti ćeš imat lažmi utisak da si u pravu.

Tvoja Corsa je dobar mali auto zato što je Grande Punto dobar auto i zato što Fiat pravi odlične motore.

I ovo ti kažem potpuno dobronamerno.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od Day Walker »

Prihvatam ja svacije misljenje, ali eto omanuo si za GP, jer je platforma Opelova.. Motor njihov (fiatov).. Al ok, ne mozes znati svaki detalj...

I valjda treba da se vodimo sopstvenim primerima, a ne imaginarnim?
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Renault Clio IV

Post od cozmo »

nixa napisao:Clio 4 1.2 75ks u Expression opremi je 11000.
Ma jel moguce da su ostavili ovaj motor u tolikom Cliu?? :thumbdown:
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

Taj motor je i u mom Cliu 3 koji je gotovo 100kg teži pa ako se tako pogleda, prema masi, i nije tako strašno.


Sent using Tapatalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od NexT »

cozmo napisao:
nixa napisao:Clio 4 1.2 75ks u Expression opremi je 11000.
Ma jel moguce da su ostavili ovaj motor u tolikom Cliu?? :thumbdown:
isto kao sto Golf ima 1.4 od 80 konja...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od starac vujadin »

Day Walker napisao:Prihvatam ja svacije misljenje, ali eto omanuo si za GP, jer je platforma Opelova.. Motor njihov (fiatov).. Al ok, ne mozes znati svaki detalj...

I valjda treba da se vodimo sopstvenim primerima, a ne imaginarnim?
Platforma nije Opelova, nego zajednička GM I Fiat, zove se SCCS, razvijena je u Torinu zajedničkim snagama. S obzirom na motor i druge sklopove čija je prevaga u finalnom proizvoduu? To je ono što je činjenica, da ne dodajem mnogo veće iskustvo, poznavanje i tradiciju izrade malih automobila kod Fiata nego kod Opela koje je sigurno bilo dominantno kada su se zajednički timovi sastajali i donosili odluke. Tvoja Corsa se više razikuje od prethodnih Corsi nego što se GP razlikuje od prethodnika. Opel je tu imao dosta koristi od te saradnje kod Corse i to što sam rekao je kompliment, a ne podjebavanje.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od Day Walker »

Bar da je ta korsit pripala Opelu, nego su je ameri zadrzali za sebe..
Lepo su izvukli zajednicku korist. Koliko sam citao i naredne generacije automobila Opela i Fiata (malih i manjih gradskih) bice na zajednickim platformama.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od starac vujadin »

"Korist" u smislu kakav je finalni proizvod izašao posle te saradnje. Finansijski tu Opel slabo prolazi.

Da se vratimo na Clio... ;)
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9983
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Renault Clio IV

Post od Markoni »

methane.master napisao:Javi obavezno. Nego kog tačno pipaš? :djavo: 0,9 Tce?
Bas taj...
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15359
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio IV

Post od pedja »

Da li je moguce da u osnovnoj opremi ima ESP (to je valjda i obaveza?), u narednom paketu i NAVI, a tek u najskupljem ima impulsno otvaranje stakla na vozacevim vratima? :glavomuzid:
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32204
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Renault Clio IV

Post od trojanac »

Sve je moguće danas. Mnoge stvari danas nisu baš jasne, ali tako je neko smislio da treba. Ima i razlike od tržišta do tržišta, ne mislim samo na ovo konkretno, nego uopšte na opremu i razne opcije.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Renault Clio IV

Post od methane.master »

Markoni napisao:
methane.master napisao:Javi obavezno. Nego kog tačno pipaš? :djavo: 0,9 Tce?
Bas taj...


Obavezno javi utiske, sa slikama. ;)
Širim haos!
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5201
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Renault Clio IV

Post od cozmo »

methane.master napisao:Taj motor je i u mom Cliu 3 koji je gotovo 100kg teži pa ako se tako pogleda, prema masi, i nije tako strašno.
Ma daj, preko 14s 0-100 (Citaj oko dvadesetak u realnim uslovima), medjuubrzanja su mu verovatno absofuckinlutely svemirska. Mogli su da se otvore da barem ovaj TCE osnovni bude bas to - osnovni motor u ponudi.

Racunaj 107Nm na toliku tezinu, to je preslabo, pa Aveo sam vozio sa 117Nm (1.2 - 70KS), KATASTROFA. Vise ne ide nego sto ide, a klima je misaona imenica cak i na usponima od 0,5 % :mrgreen: Iskreno sam mislio da vucem prikolicu iza sebe kako to lose ide.

Nisam vozio Clia kao tvog, ima ga kolega i kaze da mu je apsolutno preslab te nigde i ne ide van grada (on, zena, dvoje dece, stvari...), bio je do Grcke i uopste nije odusevljen performansama i izuzetno se smorio sto je kupio auto s tim motorom. Pri tom on bas vozi sasvim normalno, nikakvo divljanje. Za ostalo ima reci hvale (udobnost, lakoca komandi, prostor u samom automobilu).
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Odgovori