Sta ti ovo znaci?cozmo napisao:Ma daj, preko 14s 0-100 (Citaj oko dvadesetak u realnim uslovima)methane.master napisao:Taj motor je i u mom Cliu 3 koji je gotovo 100kg teži pa ako se tako pogleda, prema masi, i nije tako strašno.
Renault Clio IV
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Renault Clio IV
Re: Renault Clio IV
Taj je bio težak optimista ako je očekivao da će Clio sa tim motorom sa četvoro i stvarima da leti po auto-putu.cozmo napisao:Ma daj, preko 14s 0-100 (Citaj oko dvadesetak u realnim uslovima), medjuubrzanja su mu verovatno absofuckinlutely svemirska. Mogli su da se otvore da barem ovaj TCE osnovni bude bas to - osnovni motor u ponudi.methane.master napisao:Taj motor je i u mom Cliu 3 koji je gotovo 100kg teži pa ako se tako pogleda, prema masi, i nije tako strašno.
Racunaj 107Nm na toliku tezinu, to je preslabo, pa Aveo sam vozio sa 117Nm (1.2 - 70KS), KATASTROFA. Vise ne ide nego sto ide, a klima je misaona imenica cak i na usponima od 0,5 %Iskreno sam mislio da vucem prikolicu iza sebe kako to lose ide.
Nisam vozio Clia kao tvog, ima ga kolega i kaze da mu je apsolutno preslab te nigde i ne ide van grada (on, zena, dvoje dece, stvari...), bio je do Grcke i uopste nije odusevljen performansama i izuzetno se smorio sto je kupio auto s tim motorom. Pri tom on bas vozi sasvim normalno, nikakvo divljanje. Za ostalo ima reci hvale (udobnost, lakoca komandi, prostor u samom automobilu).
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Renault Clio IV
Mislim da je taj motor ponudi samo za istocna trzista. Verovatno ostale zalihe 
TapaTalk

TapaTalk
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Clio IV
@Cosmo
Sve zavisi kakvi su ti zahtevi od auta i/ili koliko imaš novca na raspolaganju.
Naravno da tu fali i snage i momenta, ali više nego korektan gradski auto B segmenta namenje za nezahtevnu voznju. Iz ličnog iskustva, korektan i na auto putu, nije za jurnjavu, ali sasvim pristojan za neku rezervisanu vožnju do 140 km/h. Meni sasvim ok. U Cliu 4, može čak i bolje, zbog manje mase.
Obično kod većine proizvodjača takve (najjeftinije) motorizacije najbolje i idu.
Sent using Tapatalk
Sve zavisi kakvi su ti zahtevi od auta i/ili koliko imaš novca na raspolaganju.
Naravno da tu fali i snage i momenta, ali više nego korektan gradski auto B segmenta namenje za nezahtevnu voznju. Iz ličnog iskustva, korektan i na auto putu, nije za jurnjavu, ali sasvim pristojan za neku rezervisanu vožnju do 140 km/h. Meni sasvim ok. U Cliu 4, može čak i bolje, zbog manje mase.
Obično kod većine proizvodjača takve (najjeftinije) motorizacije najbolje i idu.
Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Renault Clio IV
Cosmo -
Neće ti škoditi malo realnosti.

Neće ti škoditi malo realnosti.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10679
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Renault Clio IV
Drugar ima isti Clio kao metane.master, samo novijeg godinu dana, vozio sam ga i stoji da je lenj, ali to ne smatram za senzaciju. Masa/snaga=to je to. Ali su zato sedišta iznad proseka klase kao i kompletna udobnost.
Što se tiče odlaska u Grčku u nakrcanom autu sa 1.2 motorom i 75ks, to je rešivo. Neka kolega kupi kola dve klase jača i dva puta skuplja i biće zadovoljan. To što je on hteo ili očekivao, ne može da se dobije za 10k €.
Što se tiče odlaska u Grčku u nakrcanom autu sa 1.2 motorom i 75ks, to je rešivo. Neka kolega kupi kola dve klase jača i dva puta skuplja i biće zadovoljan. To što je on hteo ili očekivao, ne može da se dobije za 10k €.
Re: Renault Clio IV
U fabrickim uslovima na testu mu treba 14,3s od 0-100. Zamisli u realnim uslovima sa drugacijim (ili naprimer zimskim) gumama, sa punim rezervoarom ili jos jednom osobom u komila. Cak i ako dobrano potegnes tesko da ces izvuci ispod 16-17s do stotke. To je bas sporo. Ne kazem da se stalno trkamo ali to se izuzetno odrazava na medjuubrzanja koja su bitnija od 0-100...Uroš S. napisao:Sta ti ovo znaci?cozmo napisao:Ma daj, preko 14s 0-100 (Citaj oko dvadesetak u realnim uslovima)methane.master napisao:Taj motor je i u mom Cliu 3 koji je gotovo 100kg teži pa ako se tako pogleda, prema masi, i nije tako strašno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Renault Clio IV
Naprotiv ja sam realan. Stvarno mislim da je greska stavljati takav motor u Clio IV. Koliko vidim sporije mu je ubrzanje u odnosu na Clio III, verovatno je jos dodatno prigusen Eco normama (logicno). Okej, moze on da se vozi verovatno korektno sa normalnom voznjom, ali ipak je to preslabo za bilo kakav jaci put sa vise osoba, stvarima, usponima. Mozda su ciljali strogo na one koji 90% vremena provode u gradu. Ipak je Clio IV sad ozbiljno porastao i moze da posluzi i kao solidan porodicni automobil vecih gabarita.nixa napisao:Cosmo -![]()
Neće ti škoditi malo realnosti.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Renault Clio IV
Clio IV je laksi samo za 34kg. Nista to ne znaci. Ubrzanje Clia IV je oko sekundu sporije od Clia III sto znaci da je jos prigusen zbog ekologije.methane.master napisao:Taj motor je i u mom Cliu 3 koji je gotovo 100kg teži pa ako se tako pogleda, prema masi, i nije tako strašno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Renault Clio IV
Jeste preslabo, ali to nije poenta kod te verzije. Takve verzije sa slabim, zastarelijim motorima služe da se taj model približi slabostojećim kupcima, na tržištima sa nerazvijenom servisnom mrežom i slabijom tehničkom kulturom, kao i za flotnu prodaju u takvim zemljama.
Re: Renault Clio IV
Cosmo, kao što ti starac reče, nije poenta tog motora da bude jurilica.
Kome treba jači - ima izbor.
Kome treba jači - ima izbor.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Clio IV
Iskreno, nisam gledao tačne brojke, sem da su rekli da je novi model 100kg lakši od starog.cozmo napisao:Clio IV je laksi samo za 34kg. Nista to ne znaci. Ubrzanje Clia IV je oko sekundu sporije od Clia III sto znaci da je jos prigusen zbog ekologije.

Širim haos!
Re: Renault Clio IV
Videh Clio danas... Spolja me je, za divno cudo, pozitivno iznenadio. Svideo mi se, i sem nekih par stvari mislim da je to to. Ali kada sam usao u kabinu - razocarenje. Ogromna kolicina lak-crne plastike i nekog hroma, i izgleda mi kao vasarski auto iskreno. Prethodni Clio mi je po pitanju enterijera bio mnooogo dopadljiviji. Vidim da je postala opsti trend ta lak-crna plastika jer gledam danas i Golf VII u nekoj lepoj opremi, i kod njega je ista stvar. Ruzno.
Clio je u Dinamique paketu i sa 0.9 TCe motorom. Nisam stigao danas da ga provozam, tako da cu neki utisak iz voznje napisati u ponedeljak-utorak...
Clio je u Dinamique paketu i sa 0.9 TCe motorom. Nisam stigao danas da ga provozam, tako da cu neki utisak iz voznje napisati u ponedeljak-utorak...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Renault Clio IV
Isti utisak se stiče i na slikama. Spolja dopadljiv, iznutra razočaranje. Isto kao kod Forda.
Posetite www.garaza.rs !