
Servis - Razno
- Puzo81
- Postovi: 3366
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Otići ću do dr Pante 

Re: Servis - Razno
cudno je da ne pali gresku, ja sam imao slican problem ali je uvek palila gresku kad se tako zagusi
- Puzo81
- Postovi: 3366
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Nema ništa, ni MSCF.
Kod tebe je bio problem u?
Kod tebe je bio problem u?
- TheWickerMan
- Postovi: 11211
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Servis - Razno
Ma nije turbo kaput, ne verujem. Ne pali check u safe modu, tj. ne bi trebalo.
Sent from my OnePlus6T using Tapatalk
Sent from my OnePlus6T using Tapatalk
Re: Servis - Razno
kod mene je problem bila varijabilna geometrija turbine, zaglavila i nije radila kako treba.
mene buni sto ne pali gresku kod tebe jer kod takvih simptoma moze biti dosta stvari, kod mene je recimo dijagnostika pokazivala map senzor kao gresku, sto sam odmah eliminisao zamenom sa drugog auta, jer je map samo registrovao prepunjavanje turbine zbog toga sto ne moze geometrija da odradi kako treba pa bacao u safe mod jer dijagnostika realno ne moze da prepozna kad je turbina u problemu
mene buni sto ne pali gresku kod tebe jer kod takvih simptoma moze biti dosta stvari, kod mene je recimo dijagnostika pokazivala map senzor kao gresku, sto sam odmah eliminisao zamenom sa drugog auta, jer je map samo registrovao prepunjavanje turbine zbog toga sto ne moze geometrija da odradi kako treba pa bacao u safe mod jer dijagnostika realno ne moze da prepozna kad je turbina u problemu
- Puzo81
- Postovi: 3366
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Pre 2min sam je naterao da upali grešku MSCF 
Postigao radnu i onda treća preko 3000rpm i vopa, motor control system failure i ostala da gori. Navuče do 110 ali jedva, od 2300-3000rpm katastrofa.
Pre ovog pedaliranja pre 15ak min do 3000rpm je vukla kako treba.
Šta god da je popravićemo

Postigao radnu i onda treća preko 3000rpm i vopa, motor control system failure i ostala da gori. Navuče do 110 ali jedva, od 2300-3000rpm katastrofa.
Pre ovog pedaliranja pre 15ak min do 3000rpm je vukla kako treba.
Šta god da je popravićemo

Re: Servis - Razno
i kod mene je gresku palio tek kad predje 3000rpm i u visem stepenu prenosa, u pocetku samo u 4. i 5. brzini a kasnije i u 3. valjda kako je geometrija vise ribala, ali je bilo interesantno sto greska nije ostajala, vec kad upali i pocne da se gusi, samo oduzmem gas, ugasi gresku, i nastavim da punim laganica do 4500rpm, mada je greska ostajala upamcena samo nije svetlela na tabli stalno.
Ali mi je auto sve vreme do 3000rpm isao odlicno u svim rezimima....Prikaci diag. pa vidi sta ce reci
Ali mi je auto sve vreme do 3000rpm isao odlicno u svim rezimima....Prikaci diag. pa vidi sta ce reci
- TheWickerMan
- Postovi: 11211
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Servis - Razno
Meni je posle dva uzastopna safemoda bez chechengina treći put palio. Doduše, benzinac. Do 3000 u vožnji ide maltene normalno, preko neće. U leru do 4000 obrtaja i ni makac dalje.
Puzo, pogledaj vakuum creva.
Sent from my OnePlus6T using Tapatalk
Puzo, pogledaj vakuum creva.
Sent from my OnePlus6T using Tapatalk
- Puzo81
- Postovi: 3366
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Javim šta je bilo 
Idem corsaju da registrujem, istekla

Idem corsaju da registrujem, istekla

-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Servis - Razno
Nije servis a mozda i jeste pa bolje ovde da pitam
Suzuki Samurai 1996. godiste stoji u garazi nije paljen jedno 5 godina
Sem da mu napunim akumulator i cekiram da li ima ulje, da li ima jos nesto sto bi trebalo da uradim pre nego sto pokusam da ga upalim?
Motor je benzinac 1.3
Auto nije moj ali ga mozda pozajmim
Suzuki Samurai 1996. godiste stoji u garazi nije paljen jedno 5 godina
Sem da mu napunim akumulator i cekiram da li ima ulje, da li ima jos nesto sto bi trebalo da uradim pre nego sto pokusam da ga upalim?
Motor je benzinac 1.3
Auto nije moj ali ga mozda pozajmim
Re: Servis - Razno
treba dosta toga jos odraditi da bi bio siguran da neces nesto pokvariti ako vec nije posle tolikog stajanja....
Prvo vizuelni pregled svega, kablova, kajiseva, zica instalacije, dal nesto nije pojelo ili ostetilo te delove, misevi npr. sto nije retkost kad auto toliko stoji, ako nista drugo zub vremena, ne znam gde je auto stajao.
Onda treba skinuti svecice, videti kakve su i po potrebi zameniti ih, zatim prskati neki sprej tipa WD ili neki antikorozivni u svaki otvor gde je isla svecica da se koliko toliko ovlaze cilindri i skine blagi sloj korozije koji mozda (verovatno) postoji.
Zatim sipati ulje u te iste otvore da se podmazu cilindri i ostalo sta moze posto se svo ulje slilo u karter i gornji deo je vrv presusio pa nije pozeljno verglati na suvo.
Onda treba da okrenes motor rucno preko remenice radilice, da se proveri dal nije zakucao, ako se okrece ok, ako ne moze da se okrene lako probas najjace rukom tj vecom polugom preko srafa na remenici za slucaj da su karike ili lezajevi blago zalepili, ako nikako ne moze rukom onda nije bas dobro ali mozes probati verglanjem i to sa skinutim kablom sa bobine ili sa svecica, pa ako vergla i gasi lampicu za pritisak ulja tek onda probati paljenje.
Mada posle tolikog stajanja pitanje sistem za dovod goriva kakav je, takodje i rezervoar pa je pozeljno dovesti motoru sveze gorivo iz kante ili flase direktnim putem.
Naravno proveris i nivo ulja u motoru kao i rashladnu tecnost dal ima mada tecnost nije toliko bitna za samo paljenje vec za kasniji rad.
Prvo vizuelni pregled svega, kablova, kajiseva, zica instalacije, dal nesto nije pojelo ili ostetilo te delove, misevi npr. sto nije retkost kad auto toliko stoji, ako nista drugo zub vremena, ne znam gde je auto stajao.
Onda treba skinuti svecice, videti kakve su i po potrebi zameniti ih, zatim prskati neki sprej tipa WD ili neki antikorozivni u svaki otvor gde je isla svecica da se koliko toliko ovlaze cilindri i skine blagi sloj korozije koji mozda (verovatno) postoji.
Zatim sipati ulje u te iste otvore da se podmazu cilindri i ostalo sta moze posto se svo ulje slilo u karter i gornji deo je vrv presusio pa nije pozeljno verglati na suvo.
Onda treba da okrenes motor rucno preko remenice radilice, da se proveri dal nije zakucao, ako se okrece ok, ako ne moze da se okrene lako probas najjace rukom tj vecom polugom preko srafa na remenici za slucaj da su karike ili lezajevi blago zalepili, ako nikako ne moze rukom onda nije bas dobro ali mozes probati verglanjem i to sa skinutim kablom sa bobine ili sa svecica, pa ako vergla i gasi lampicu za pritisak ulja tek onda probati paljenje.
Mada posle tolikog stajanja pitanje sistem za dovod goriva kakav je, takodje i rezervoar pa je pozeljno dovesti motoru sveze gorivo iz kante ili flase direktnim putem.
Naravno proveris i nivo ulja u motoru kao i rashladnu tecnost dal ima mada tecnost nije toliko bitna za samo paljenje vec za kasniji rad.
Re: Servis - Razno
Ovo sve nabrojano su jako dobri saveti i fino je sve to odraditi ali moje iskustvo je da ako je tu do 5 godina mirovao motor dovoljno je sipati sveze gorivo u rezervoari, proveriti ulje, dopuniti aku i napumpati gume.
Ostalo bi trebalo da je u ok stanju da se odmah moze voziti auto, naravno ne na put oko sveta
Ali za lokal tipa 20-50km trebao bi auto da bude bez greske, i da upali nakon 30tak sekundih verglanja u kontinuitetu.
Ono sve sto je pobrojao kolega se obicno radi kada se naidje na primerak koji bas dugo stoji tipa 20-50 godina bez paljenja, tipicno za neki oldtimer pa ima te neke korozije, zapeklih karika, pojedenih i poroznih instlacija itd.
Proveri vizuelno pa ce se samo kasti koji stepen predostroznisti treba primeniti.
Do sada auto nakon 4 1/2 godine je bio upali na gurku, napumpaj gume i sipaj gorivo, auto nakon 3 1/2 godine samo dopuni aku i sipaj gorivo. Oba upalila lako i glatko, malo zadimila prvih minut ili dva i normalno vozeni narednih meseci uz povecan oprez tj cesce kontrole dizanjem haube.
Nikakvih kvarova, problema ili dodatnih radova.
Podrazumevam da odmah pre stalnog koriscenja ide zamena ulja sa filterom, tecnosti kocnica, antifriza i i filtera vazduha uz proveru detaljnu kocnica.
Samom motorou stajanje mnogo ne smeta, tek ako je duze stajanje tipa 10tak godina treba sigurno veliki servis sa stelovanjem i proverom svega.
Ostalo bi trebalo da je u ok stanju da se odmah moze voziti auto, naravno ne na put oko sveta

Ali za lokal tipa 20-50km trebao bi auto da bude bez greske, i da upali nakon 30tak sekundih verglanja u kontinuitetu.
Ono sve sto je pobrojao kolega se obicno radi kada se naidje na primerak koji bas dugo stoji tipa 20-50 godina bez paljenja, tipicno za neki oldtimer pa ima te neke korozije, zapeklih karika, pojedenih i poroznih instlacija itd.
Proveri vizuelno pa ce se samo kasti koji stepen predostroznisti treba primeniti.
Do sada auto nakon 4 1/2 godine je bio upali na gurku, napumpaj gume i sipaj gorivo, auto nakon 3 1/2 godine samo dopuni aku i sipaj gorivo. Oba upalila lako i glatko, malo zadimila prvih minut ili dva i normalno vozeni narednih meseci uz povecan oprez tj cesce kontrole dizanjem haube.
Nikakvih kvarova, problema ili dodatnih radova.
Podrazumevam da odmah pre stalnog koriscenja ide zamena ulja sa filterom, tecnosti kocnica, antifriza i i filtera vazduha uz proveru detaljnu kocnica.
Samom motorou stajanje mnogo ne smeta, tek ako je duze stajanje tipa 10tak godina treba sigurno veliki servis sa stelovanjem i proverom svega.
Re: Servis - Razno
Koliko sam citao, izvaditi stari benzin skroz i sipati novi.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Da ukoliko se moze bez mnogo muke izvaditi, ako ne sunuti novi svezi a nekako ce motor kada jednom upali da proguta mesavinu.
Obicno auto ostane dugo parkiran sa malo goriva u rezervoaru, redje se napuni pa onda ostavi godinama da stoji.
Obicno auto ostane dugo parkiran sa malo goriva u rezervoaru, redje se napuni pa onda ostavi godinama da stoji.
Re: Servis - Razno
mom drugaru jugo stajao 7-8 godina u garazi, umesto benzina u rezervoaru nasao je neku lepljivu smolu, tako da je morao sve da ga skine i zamenim novim, nije moglo da se opere.
ja bih za prvo paljenje svakako probao direktno iz kante sa svezim gorivom ako je moguce
ja bih za prvo paljenje svakako probao direktno iz kante sa svezim gorivom ako je moguce