Ali za ta godista generalno manje predjenih km, manje momenta sto cuva menjac ako je automatik npr. Problem je sto ce ga napolju nakaciti i na smoke test i tu ce dizel mnogo lakse uci u probleme, DPF, EGR. Pricamo o kolima tog godista. Drugar je imao problem na Multijetu u Alfi, nisu ga pustili na tehnickom u Austriji. Ovo se odnosi na inostranstvo. U Srbiji je milion faktora koji su drugaciji i nije bas za poredjenje 1:1dag81 napisao: 08 Maj 2019, 22:16 Nije ovde problem do BMWa nego do majstora. Verovatno je glupost neka.
A prodavac je budala, kakva garancija na polovan auto.
P.S. Ja ne bih uzeo benzin polovni, tu isto ima milion gluposti. Te lampica, te sonda, pa bubina, pa senzor, pa ler gas.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Servis - Razno
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24627
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
U DE kada kupis polovan auto od pravnog lica, u obavezi je da ti da garanciju od 6 meseci.
Privatno lice prodaje auto po vidjenju, ali je u obavezi da prijavi i mala sredjivana ostecenja, koja su preko 50 eur, ako sam dobro razumeo. U realnosti verovatno ne mora da bude slucaj.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
Privatno lice prodaje auto po vidjenju, ali je u obavezi da prijavi i mala sredjivana ostecenja, koja su preko 50 eur, ako sam dobro razumeo. U realnosti verovatno ne mora da bude slucaj.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
problem je sto tamo majstori nece previse da se posvete nekom problemu, posebno u ovl. servisima, njima najlakse stave nov neki deo na koji sumnjaju ili diag. pokaze pa sad ako je to bio problem dobro je ako nije idemo dalje a sve to naplate.
mahom gledaju sta dijagnostika pokazuje pa tako i delaju, briga njih da mozgaju i prokljuve sta je zapravo kvar tj pravi uzrok onog sto dijagnostika pokazuje jer dijagnostika cesto moze da pokaze pogresno tj da ne ukaze na konkretnu stvar
mahom gledaju sta dijagnostika pokazuje pa tako i delaju, briga njih da mozgaju i prokljuve sta je zapravo kvar tj pravi uzrok onog sto dijagnostika pokazuje jer dijagnostika cesto moze da pokaze pogresno tj da ne ukaze na konkretnu stvar
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24627
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
I sta ako ne rese kvar, klijent placa za njihovo vezbanje?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Servis - Razno
nije ni cudo sto stranci posle tako nekog kvara brze bolje prodaju auto budzasto jer znaju sta ih ceka 

- Saša
- Postovi: 14227
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Zato lepo nov auto, menjanje na 5-6 godina max, imaš standard koji ti to omogućava i to je to. A onda neka se neko na Balkanu dalje zeza sa tim autom i plaća masne popravke.
Re: Servis - Razno
Benzinci su im tek vrh...
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Re: Servis - Razno
Taj motor sa slike tu gresku zna da izbaci i kada protokomer crkava.passenger napisao: 08 Maj 2019, 20:331120 - senzor položaja papučice gasa, rekao bih.MiloshNBG napisao: 06 Maj 2019, 14:19 Hvala na savetu!
Izbacuje gresku ecn 112008... Ali ne mogu preko telefona da pronadjem objasnjenje, pa ako moze i tu mala pomoc. Google mi izbacuje nemacke sajtove i forune...
Hvala na pomoci jos jednom
Pogledaj ovaj klip: data su rešenja šta i kako. Rešićeš brzo i jeftino problem
- Darko
- Postovi: 9437
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Servis - Razno
Ne mora biti pravilo. Iskljucivo zavisi od primerka i kako je odrzavan. Moze biti benzin pa razvaljen.Saša napisao: 08 Maj 2019, 21:51 Mator dizel - ni u ludilu, a ni tada. I nov samo ako se baš mora. Menjajte navike ljudi...
2016 sam kupio teretni 2.0 hdi 90ks star 11 godina. Do danas nisam ni jedan dinar ulozio sto se tice motora osim redovnog servisa. Da ne ureknem.
Sad imamo stilo jtd star preko 13 god. Motor ide kao zmaj deluje kao da moze jos dosta. Od oktobra kad sam ga uzeo nisam nista ulagao u motor jer nema sta da se radi.
Verovatno na dizelu ima stagod vise da se pokvari ali ako je auto odrzavan i u dobrom stanju ne vidim razlog za bezanje.
Re: Servis - Razno
Preko 400.000km u Picassu, 2.0 HDi... bez kvarova na motoru... samo servis obavezno na 10.000km sa svim filterima.Saša napisao: 08 Maj 2019, 21:51 Mator dizel - ni u ludilu, a ni tada. I nov samo ako se baš mora. Menjajte navike ljudi...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Servis - Razno
Na vecini automobila je motor najmanji problem 
Mene mnogo vise nervira enterijer i raspad enterijera na tim malo duzim relacijama, od 300-400 hiljada i vise.
Retko koji auto to prezivi, da ostane NOV NOV NOV, ma koliko pazio.

Mene mnogo vise nervira enterijer i raspad enterijera na tim malo duzim relacijama, od 300-400 hiljada i vise.
Retko koji auto to prezivi, da ostane NOV NOV NOV, ma koliko pazio.
Re: Servis - Razno
to jeste, motor se odrzava i sredis sve sto treba a kad pocne enterijer da se raspada i pokazuje znakove starosti to je bas smor....danas gledam jedan reno scenik, 320.000 jbt auto unutra izgleda kao da ima 120.000km, izuzetno ocuvan mada i spolja je lep, znam da ti scenici nisu nesto kvalitetni, ovde kod mene ih ima u taxi-u odavno, drugar vozio 2 komada i bas bili jadni i otrcani kao i ostali iz voznog parka, sve zavisi ko se kako ophodio prema autu
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
OMP napisao: 06 Maj 2019, 20:44 kod mene je problem bila varijabilna geometrija turbine, zaglavila i nije radila kako treba.
mene buni sto ne pali gresku kod tebe jer kod takvih simptoma moze biti dosta stvari, kod mene je recimo dijagnostika pokazivala map senzor kao gresku, sto sam odmah eliminisao zamenom sa drugog auta, jer je map samo registrovao prepunjavanje turbine zbog toga sto ne moze geometrija da odradi kako treba pa bacao u safe mod jer dijagnostika realno ne moze da prepozna kad je turbina u problemu
Juče i preključe nema MCSF dok ne držim 2-3ća preko 3000rpm. Prenoći, ujutru nema greške. Sa greškom vuče malo slabije, bez vuče normalno.
Bio kod majstora, izbacio nešto oko pritiska turbine. Kod JTD 8v starog ne može da se precizira odmah kao kod Jtdm, 120,150.
Pokušaće sa drugim aktuatorom ako sam upamtio pa ako to ne upali onda turbo na čišćenje iči remont. Moguće da v.geometrija zeza na osnovu dijagrama i parametara vožnje.
Šta beše aktuator i koji je max boost turba na JTD 8v 85kw?
Re: Servis - Razno
aktuator ili ti pastetica kako je jos zovu je ono burence sto stoji na tirbini sa polugicom za vakum i tankim crevom, male su sanse da je ono zapeklo ali nije namoguce.
max boost mislim da je 2,1bar a map meri do 2,5 posle toga baca u safe mod
max boost mislim da je 2,1bar a map meri do 2,5 posle toga baca u safe mod
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24627
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Aktuator pomera krilca za var. geometriju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money