Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Da li je zaista za 20k uključen adaptivni tempomat i prednji i zadnji parking senzori? Na sajtu autoprometa nisam našao standardnu opremu (ne pominju ni ovu akciju)
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Još on vozi auto koji je 2.5s sporiji od Insignie, dakle svetlosnu godinu računajući ubrzanja do 100 kmh. Verujem da je Insignia i u medjuubrzanjima bolja od C max.
Koliko često se potovari cela porodica sa stvarima i ide na put? Verovatno 2x godišnje. Ostatak se 80-90% čovek vozi sam do posla i nazad, i par % cela porodica bez stvari vikendom kupovina, izleti itd.
Odlična cena za taj segment i motor, kao i opremu.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Pa od 15k km, 2k predjem do posla i nazad, a 13k na autoputu, tako da mi je i bitna. Plus se ne trkam sa balkancima i turcima ovde do 100, nego mi je bitno na vecim brzinama.
Generalno to je osnovna, polazna snaga, i za teze aute tipa navedene Insignije, to je tipa klot. Kao C Max sa 100 ks.
Za Srbiju ima smisla, ko je stalno na autobanu, zna o cemu pricam.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
Generalno to je osnovna, polazna snaga, i za teze aute tipa navedene Insignije, to je tipa klot. Kao C Max sa 100 ks.
Za Srbiju ima smisla, ko je stalno na autobanu, zna o cemu pricam.
Sent from my SM-T580 using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Pričam o onome što si pominjao da auto slabo ide kad je natovaren stvarima i cela porodica unutra. Nisi 13000 km na autoputu sa takvim autom.
Nije tako, jer C max sa 100ks je skoro 4s sporiji od Insignie. Medjuubrzanja su verovatno još lošija na autoputu, jer 3cyl vs 4 cyl, Nm rade posao tu. Jeste teža Insignia, ali je i brža.
Sa Balkancima i Turcima se ne možeš trkati ispod 300ks, bilo do 100 kmh ili na autoputu.
Ne bih uzeo taj motor jer je slab za moje potrebe, kao i ovaj 9s do stotke Passat, ali odlična cena za D segment i ne treba ga izbegavati.
Nije tako, jer C max sa 100ks je skoro 4s sporiji od Insignie. Medjuubrzanja su verovatno još lošija na autoputu, jer 3cyl vs 4 cyl, Nm rade posao tu. Jeste teža Insignia, ali je i brža.
Sa Balkancima i Turcima se ne možeš trkati ispod 300ks, bilo do 100 kmh ili na autoputu.
Ne bih uzeo taj motor jer je slab za moje potrebe, kao i ovaj 9s do stotke Passat, ali odlična cena za D segment i ne treba ga izbegavati.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Darko
- Postovi: 9097
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Ne vidim dodirnu tacku u pefrormansama i ponasanju na autoputu c maxa 1.0 100ks sa ubrzanjem od 12.9 sek i 174kmh i insignije 1.5 140ks sa 9.9 sek i 210kmh.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Kada si pun i sa klimom na autoputu, ne znace ti Nm i ubrzanja maltene nista, vec KS.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
- Misha
- Postovi: 3689
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Dobra ponuda. Ne znam da li se još neki model D segmenta može kupiti za 20.000e sa sličnom motorizacijom i opremom.Darko je napisao:Po autodati taj auto ima samo 1366kg. Inace izvlaci 250Nm 2000-4100rpm.
Skroz obecavajuce brojke.
https://www.auto-data.net/en/opel-insig ... 40hp-36440
Odlican je za taj novac.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
- Darko
- Postovi: 9097
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Do skora je bio mondeo 1.5 turbo 160ks za 17k eura. Vise ga nemaju u ponudi.
Bio je i talisman 1.5 dci 110ks za 20k. Sad su ubacili jaci motor u baznu verziju pa je i cena otisla gore.
Bio je i talisman 1.5 dci 110ks za 20k. Sad su ubacili jaci motor u baznu verziju pa je i cena otisla gore.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23857
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Da, KS na x obrtaja.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Superb 1.5 tsi 150ks, active oprema za 19k.Misha je napisao: Ne znam da li se još neki model D segmenta može kupiti za 20.000e sa sličnom motorizacijom i opremom.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30226
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Svako novo vozilo će, uz nižu cenu – od 300 do svih 1.500 evra (u dinarskoj protivvrednosti), imati i specijalan poklon, Blue week paket, koji čine komplet gumenih patosnica, paket obavezne opreme i potvrda o tehničkoj ispravnosti vozila (što znači da nema potrebe za naknadnim tehničkim pregledom). Kupci korišćenih vozila sa lagera u prodajno-servisnim centrima, bez obzira da li su iz Fordovog ili programa drugih marki, takođe dobijaju besplatan tehnički pregled. Sadašnji vlasnici, koji se odluče da svoj stari Ford zamene novim, dobijaju bonus u vrednosti od 200 evra.
https://blog.garaza.rs/u-dve-plave-nede ... n-paketom/
Posetite www.garaza.rs !
- cozmo
- Postovi: 5063
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Pa brate kako? Ja sam isao sa Picassom, nas 5 za CG, prepuni stvari. 90KS, 205Nm, 2.0 HDI. Puno opterecenje, ukljucena klima, dodas gas i on bre ide uz koji god hoces breg, na AP bez problema ubrzava. Picasso je mozda ni 100kg laksi od ove Insignie... preterujete. Buraz obiso celu Italiju sa cetvoro klinaca i pun gepek bejzbol opreme po autoputevima... bez ikakvog problema.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Ma idu svi oni, ali ako imas 259 Nm i 120 konja, Nm ne znaci da ce lepo i divlje da povuce na 150
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5063
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
A kako treba da povuce, treba da uzleti kao raketa u vis? Evo ja sa 110KS i 240Nm odlicno ubrzam od 150 pa navise kad zatreba. Nikako nisam najsporiji na autoputu. Naravno, nije to sportsko ubrzanje ili ne znam kakvo, ali je sasvim dovoljno da se bezbedno i brzo odvojis od nekog prilepka iza tebe. Uopste nije nebezbedno i nelagodno. Stisnes gas i to je to. Sad svaki moderan auto sa preko 100 KS i malo vise Nm moze bez problema da ubrzava na tim brzinama. Ako ne, onda nesto nije u redu sa autom, kratko i jednostavno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Mislim da su ocekivanka razlicita. Kako sam vozio i 95 konja i 190 konja, dobro znam razliku. Sa 100 konja na 150 samo lagano mozes, malo energicnije ne sa punim autom (sto je slucaj kod mene), a na autobanu da se kilavis sa ubrzanjem nije bas bezbedno.
Opet, u Srb sa 130 ogranicenjem malo ko ima tih problema i ne moze da vizualizuje to sto pisem( ni ja nisam to razumeo do DE) , niti postoji ni priblizno gustina saobracaja kao u DE.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Opet, u Srb sa 130 ogranicenjem malo ko ima tih problema i ne moze da vizualizuje to sto pisem( ni ja nisam to razumeo do DE) , niti postoji ni priblizno gustina saobracaja kao u DE.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk