OMP napisao: 20 Jun 2019, 18:03
generalno impeleri ne prave problem koji ti imas tako da je geometrija ipak ta koja zeza ali svakako treba zameniti turbinu jer imepeleri mogu vecu stetu da naprave...kuciste dzabe sto je dobro njega jedino mozes da prodas za 10e nekom ko reparira turbine da ima za delove i to samo aluminijumski deo posto se onaj gusani ionako ne krivi i ostecuje
Eee to me zbunjuje, krajevi impelera povijeni i fale parčići a alfa do 3000rpm vukla ekstra. Geometrija prljava.
Da nema godišnjeg i nekih stavki nameštaja za gospođu išao bih na full nove delove.
Našao za 120e i 170k km, proverimo sutra kakva je.
Eee to me zbunjuje, krajevi impelera povijeni i fale parčići a alfa do 3000rpm vukla ekstra. Geometrija prljava.
Da nema godišnjeg i nekih stavki nameštaja za gospođu išao bih na full nove delove.
Našao za 120e i 170k km, proverimo sutra kakva je.
impeleri se uglavnom ostete fizickim putem, recimo kod mene je falio jedan deo grejaca koji se zalomio i motor ga "progutao" nije nemoguce da je on i ostetio impelere ali ko zna tokom exploatacije mtora sta je jos dovelo do ostecenja impelera, kod mene nisu bili zakrivljeni samo okrzani neki manje neki fino, bas kao da ih je ostetio neki tvrdji predmet kog je impeler malo mleo u radu
Krenuo danas da menjam ovo T crevo, ali nisam video da se ovo crevo koje ide u T komplet raspalo. Iščupao sam ga da ne odleti negde gde ne treba. Sutra idem u radnju autodelova da vidim ima li na stanju, ako ne, preko neta, ali čeka se sigurno 7-8 dana
koji je sex to zameniti bez skidanja izduvne grane, katastrofa
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
120e polovna. Ako je i ova krš vraćam je, čekam zeta da vidi ima li u Parizu i ako nema onda reparacija moje za 300 ili beše 350 zaboravih, a u k krasni.