Spa-Francorchamps napisao: 23 Jun 2019, 15:13
Mislio sam da su mi crkla LED dnevna svetla posle 5 dana... Izađem iz auta, gasim i palim automatska svetla, pozicija, kratka, duga... dnevna ne rade nikako... I onda pročitam negde da kad se podigne ručna dnevna svetla se gase... Nisam imao pojma
Našao perfektno ravan teren, izašao i vidim da rade
A moj i20 ima debilnu blokadu da ne može da se upali ako nije u brzini.
Ajde da je automatik pa da i razumem, ali prvi put kad mi se desilo da nisam mogao da upalim auto bilo je jbt.
Trebalo mi je 30-45min da provalim šta je u pitanju
Spa-Francorchamps napisao: 23 Jun 2019, 15:13
Mislio sam da su mi crkla LED dnevna svetla posle 5 dana... Izađem iz auta, gasim i palim automatska svetla, pozicija, kratka, duga... dnevna ne rade nikako... I onda pročitam negde da kad se podigne ručna dnevna svetla se gase... Nisam imao pojma
Našao perfektno ravan teren, izašao i vidim da rade
A moj i20 ima debilnu blokadu da ne može da se upali ako nije u brzini.
Ajde da je automatik pa da i razumem, ali prvi put kad mi se desilo da nisam mogao da upalim auto bilo je jbt.
Trebalo mi je 30-45min da provalim šta je u pitanju
Da nije da mora samo da je kvačilo stisnuto? To je vrlo čest primer dandanas...inače kod ženinog avta DRL ne rade dok malo ne kreneš s mesta, isto sam mislio da su crkla...
superboss napisao: 23 Jun 2019, 17:46
A moj i20 ima debilnu blokadu da ne može da se upali ako nije u brzini.
Ajde da je automatik pa da i razumem, ali prvi put kad mi se desilo da nisam mogao da upalim auto bilo je jbt.
Trebalo mi je 30-45min da provalim šta je u pitanju
Kod mene nije tako... Normalno se pali sa pritisnutim kvačilom, bez obzira da li je u brzini ili nije, mada nemma običaj da ga palim kad je u brzini...
Danas sam primetio nešto čudno: pod ispod vozačevog i suvozačevog sedišta je mekan, kao da ispod onog tepiha nije čvrsta podloga. Uplašio sam se da nije od jake kiše negde voda probila, pa da je vlaga napravila neki problem, mada je sve suvo...
Mislim da se gasi multimedija kad otvorim vozačeva vrata kad je isključen motor, dok sedim u automobilu sve normalno radi... Ne znam za svetla, znam da noću 15 sekundi nakon što zaključam svetla rade, osim ako ponovo ne pritisnem taster za zaključavanje, onda se odmah gase.
Probao sam da otključam vrata ključem u bravu, vrata se normalno otljučavaju, ali se aktivira alarm... Srećna okolnost je da sam par minuta pre toga pročitao kako se isključuje alarm
Da, čudno je... Vidim u uputstvu da se alarm aktivira kad god ne koristiš daljinsko otključavanje, a otvoriš vrata, pa čak i ako legalno otključaš mehaničkim ključem
Spa-Francorchamps napisao: 23 Jun 2019, 21:40
Da, čudno je... Vidim u uputstvu da se alarm aktivira kad god ne koristiš daljinsko otključavanje, a otvoriš vrata, pa čak i ako legalno otključaš mehaničkim ključem
Hyundai ima neka meni nelogična rešenja. Recimo, posle vožnje prozori rade dok se ne otvore bilo koja vrata ili ne prođe neko kratko vreme. Posle toga, iako je ključ u bravi, nema otvaranja prozora dok se ne da kontakt. Vrlo glupo rešenje jer par puta su me putnici čekali u kolima i nisu mogli da otvore prozore. Ovo važi za Tucsona.
Dalje, upozorenje za ključ u bravi ne prestaje da zvoni ako se otvore vrata vozača. Nervira me jer npr dok usisavam moram stalno da vadim ključ. Bilo bi u redu da se oglasi par puta ali on ne prestaje! Sledeće, na multimediji se "Battery discharge warning" pojavljuje suviše često i nema veze sa naponom akumulatora nego sa vremenskim intervalom od gašenja motora. Veoma dosadno jer ako te neko čeka u kolima ili ti nekog, svakih par minuta moraš da klikneš OK ili se muzika gasi.