
Novi Sad
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Bus NS Plus. 

Re: Одг: Novi Sad
i Boba Skrbic 
sent using Tapatalk

sent using Tapatalk
Re: Novi Sad
Cudi me da niko nije napravio android aplikaciju NADA MACURA, da svakog dana, znamo koje su preporuke 

Re: Novi Sad
Poskupljuje gradski prevoz
Izvor: Tanjug
Novi Sad -- Direktor Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća Novi Sad, Milan Balać, potvrdio je da će od 1. novembra biti povećana cena prevoza u gradskom saobraćaju.
Prema njegovim rečima, prevoz će poskupeti za 11,2 odsto, pa će cena autobuske karte u prvoj zoni iznositi 50 dinara.
Generalni direktor Balać je za Tanjug istakao u utorak da je Gradsko veće podržalo predlog JGSP o povećanju cene koji je usledio zbog povećanja cena pogodnskih derivata, tj. dodatne akcize za dizel gorivo.
"Ni sa ovim povećanjem cene ne možemo se ekonomski 'pokriti', a Novosađani će i pored uvođenja novih cena imati najjeftiniji gradski prevoz u Srbiji", kazao je Balać koji je kao primer uzeo Beograd gde je cena karte 70 dinara, za 20 dinara više nego u Novom Sadu.
Po Balaću i subvencije osnivača, Skupštine grada značajno su manje nego nego u Beogradu i kreću se do 10 odsto, dok su u Beogradu oko 50 procenata.
Veliko opterećenje za JGSP "Novi Sad", po Balaću, predstavlja i 37.000 besplatnih karata, od čega 30.000 čine penzionerske karte.
"Ono što ćemo pod hitno zahtevati od osnivača je da zajedno sa gradskom upravom izvršimo reviziju besplatnih karata, jer nije realno da se penzioneri od 65 godina voze besplatno, a da, recimo, trudnice plaćaju kartu", istakao je Balać
Apsurd je, smatra Balać, da penzioneri čija je penzija 100.000 dinara, imaju pravo na besplatnu kartu.
Druga stvar na kojoj će novo rukovodstvo JGSP „Novi Sad" insistirati jeste sistem elektronske naplate, o kome se priča još od 2003. i za koji je Komisija za javne nabavke „srušila" već šest tendera.
"Ne smemo dozvoliti luksuz da nam naredni tender propadne i zbog toga ćemo u njegovoj pripremi voditi računa o svim zamerkama koje je Komisija imala", istakao je Balać dodajući da on očekuje da bi elektronski sistem naplate u novosadskom javnom prevozu mogao da profunkcioniše do kraja 2013.
Kao posebno bizaran podatak Balać je istakao činjenicu da se JGSP trenutno suočava sa više od 300 tužbi putnika zbog povreda navodno zadobijenih tokom vožnje, a u ogromnoj većini slučajeva se, po njemu, radi o „trzajnoj povredi vrata".
"Na osnovu tih tužbi godišnje isplatimo i do 10 miliona dinara što je apsurd", rekao je Balać dodajući da je broj navodno povređenih putnika sve većii i da će JGSP ubuduće podnositi tužbe protiv lekara koji budu postavljali takve dijagnoze.
Kao "posebno nelogično" Balać naglašava što sud prilikom donošenja presude ne uzima u obzir to da li se radi o putniku koji se „švercovao" u autobusu, odnosno da li je u trenutku povredjivanja imao kartu ili nije.
Prema Balaću, visina sredstava koja se u toku jedne godine utroše na uplatu obeštećenja putnicima na osnovu pomenutih povreda dovoljna je da budu „pokriveni" troškovi ugradnje po najmanje dve video kamera u svaki autobus gradskog prevoza kojima bi, smatra generalni direktor JGSP, bio rešen problem „trzajnih povreda vrata".
Izvor: Tanjug
Novi Sad -- Direktor Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća Novi Sad, Milan Balać, potvrdio je da će od 1. novembra biti povećana cena prevoza u gradskom saobraćaju.
Prema njegovim rečima, prevoz će poskupeti za 11,2 odsto, pa će cena autobuske karte u prvoj zoni iznositi 50 dinara.
Generalni direktor Balać je za Tanjug istakao u utorak da je Gradsko veće podržalo predlog JGSP o povećanju cene koji je usledio zbog povećanja cena pogodnskih derivata, tj. dodatne akcize za dizel gorivo.
"Ni sa ovim povećanjem cene ne možemo se ekonomski 'pokriti', a Novosađani će i pored uvođenja novih cena imati najjeftiniji gradski prevoz u Srbiji", kazao je Balać koji je kao primer uzeo Beograd gde je cena karte 70 dinara, za 20 dinara više nego u Novom Sadu.
Po Balaću i subvencije osnivača, Skupštine grada značajno su manje nego nego u Beogradu i kreću se do 10 odsto, dok su u Beogradu oko 50 procenata.
Veliko opterećenje za JGSP "Novi Sad", po Balaću, predstavlja i 37.000 besplatnih karata, od čega 30.000 čine penzionerske karte.
"Ono što ćemo pod hitno zahtevati od osnivača je da zajedno sa gradskom upravom izvršimo reviziju besplatnih karata, jer nije realno da se penzioneri od 65 godina voze besplatno, a da, recimo, trudnice plaćaju kartu", istakao je Balać
Apsurd je, smatra Balać, da penzioneri čija je penzija 100.000 dinara, imaju pravo na besplatnu kartu.
Druga stvar na kojoj će novo rukovodstvo JGSP „Novi Sad" insistirati jeste sistem elektronske naplate, o kome se priča još od 2003. i za koji je Komisija za javne nabavke „srušila" već šest tendera.
"Ne smemo dozvoliti luksuz da nam naredni tender propadne i zbog toga ćemo u njegovoj pripremi voditi računa o svim zamerkama koje je Komisija imala", istakao je Balać dodajući da on očekuje da bi elektronski sistem naplate u novosadskom javnom prevozu mogao da profunkcioniše do kraja 2013.
Kao posebno bizaran podatak Balać je istakao činjenicu da se JGSP trenutno suočava sa više od 300 tužbi putnika zbog povreda navodno zadobijenih tokom vožnje, a u ogromnoj većini slučajeva se, po njemu, radi o „trzajnoj povredi vrata".
"Na osnovu tih tužbi godišnje isplatimo i do 10 miliona dinara što je apsurd", rekao je Balać dodajući da je broj navodno povređenih putnika sve većii i da će JGSP ubuduće podnositi tužbe protiv lekara koji budu postavljali takve dijagnoze.
Kao "posebno nelogično" Balać naglašava što sud prilikom donošenja presude ne uzima u obzir to da li se radi o putniku koji se „švercovao" u autobusu, odnosno da li je u trenutku povredjivanja imao kartu ili nije.
Prema Balaću, visina sredstava koja se u toku jedne godine utroše na uplatu obeštećenja putnicima na osnovu pomenutih povreda dovoljna je da budu „pokriveni" troškovi ugradnje po najmanje dve video kamera u svaki autobus gradskog prevoza kojima bi, smatra generalni direktor JGSP, bio rešen problem „trzajnih povreda vrata".
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Novi Sad
Gradske kamere beskorisne?
Nesavesni vozači kojima se puls ubrzao jer su saobraćajne prekršaje činili na raskrsnicama koje su pokrivene video nadzorom, možda i nemaju toliko razloga za brigu i strahovanje kad god poštar zazvoni na vrata. Kazneni bodovi arhivirani
u vozačkoj dozvoli i kovertirani poziv prekršajnom sudiji izostaće u mnogim slučajevima, ako je verovati tvrdnjama Sindikata srpske policije, jer su novosadske kamere slabo upotrebljive u te svrhe, a očitavanje tablica ili prepoznavanje marke vozila u većini slučajeva “nemoguća misija”. U novosadskoj “Informatici” su, pak, od uvođenja ovog sistema tvrdili da su kamere dobra i korisna investicija.
Video nadzor novosadskih ulica koji je ranijih godina predstavljan kao kapitalno ulaganje i glavni adut kampanje “Novi Sad – bezbedan grad” u stvari je beskorisna investicija koja je iz džepa građana izbila stotine miliona dinara, tvrde u Sindikatu srpske policije. Naime, kako za Novine novosadske kaže Nenad Ljubišić iz SSP, šest stotina kamera raspoređenih po gradu predstavljaju “skup, neefikasan i neupotrebljiv sistem, koji nema gotovo nikakvu operativnu vrednost, a javnosti su predstavljene kao ‘sredstvo iz budućnosti’ koje će preko noći iskoreniti kriminal i prekršaje sa ulice. Ljubišić svoje tvrdnje, kako ističe, potkrepljuje informacijama sa terena, nabrajajući probleme sa kojima se policajci suočavaju prilikom korišćenja
kamera postavljenih na gradskim ulicama. – Prvo, prilikom postavljanja samog video nadzora, niko iz policije nije konsultovan niti upitan za mišljenje, pa dobar broj problematičnih lokacija nije pokriven. To, samo po sebi, i ne bi bilo toliko strašno, da nemamo svaki dan problema prilikom obrade snimaka: rezolucija je izuzetno niska, gotovo je nemoguće očitati tablice, a ako nam se ipak posreći, tu su drugi problemi. Ujutru snimak nije čist zbog odsjaja sunca, noću zbog mraka, a kišnim danima zbog magle i isparenja – kaže Ljubišić.
http://www.novinenovosadske.rs/36956/po ... -nadzorom/
Nesavesni vozači kojima se puls ubrzao jer su saobraćajne prekršaje činili na raskrsnicama koje su pokrivene video nadzorom, možda i nemaju toliko razloga za brigu i strahovanje kad god poštar zazvoni na vrata. Kazneni bodovi arhivirani
u vozačkoj dozvoli i kovertirani poziv prekršajnom sudiji izostaće u mnogim slučajevima, ako je verovati tvrdnjama Sindikata srpske policije, jer su novosadske kamere slabo upotrebljive u te svrhe, a očitavanje tablica ili prepoznavanje marke vozila u većini slučajeva “nemoguća misija”. U novosadskoj “Informatici” su, pak, od uvođenja ovog sistema tvrdili da su kamere dobra i korisna investicija.
Video nadzor novosadskih ulica koji je ranijih godina predstavljan kao kapitalno ulaganje i glavni adut kampanje “Novi Sad – bezbedan grad” u stvari je beskorisna investicija koja je iz džepa građana izbila stotine miliona dinara, tvrde u Sindikatu srpske policije. Naime, kako za Novine novosadske kaže Nenad Ljubišić iz SSP, šest stotina kamera raspoređenih po gradu predstavljaju “skup, neefikasan i neupotrebljiv sistem, koji nema gotovo nikakvu operativnu vrednost, a javnosti su predstavljene kao ‘sredstvo iz budućnosti’ koje će preko noći iskoreniti kriminal i prekršaje sa ulice. Ljubišić svoje tvrdnje, kako ističe, potkrepljuje informacijama sa terena, nabrajajući probleme sa kojima se policajci suočavaju prilikom korišćenja
kamera postavljenih na gradskim ulicama. – Prvo, prilikom postavljanja samog video nadzora, niko iz policije nije konsultovan niti upitan za mišljenje, pa dobar broj problematičnih lokacija nije pokriven. To, samo po sebi, i ne bi bilo toliko strašno, da nemamo svaki dan problema prilikom obrade snimaka: rezolucija je izuzetno niska, gotovo je nemoguće očitati tablice, a ako nam se ipak posreći, tu su drugi problemi. Ujutru snimak nije čist zbog odsjaja sunca, noću zbog mraka, a kišnim danima zbog magle i isparenja – kaže Ljubišić.
http://www.novinenovosadske.rs/36956/po ... -nadzorom/
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Одг: Novi Sad
Jel reč o nekadašnjem voditelju na NS Plusu? Otkud on u priči o gradskom prevozu?dunx81 napisao:i Boba Skrbic![]()

Širim haos!
Re: Novi Sad
Pa kakve su im to kamere?
Ako su namenjene za snimanje saobraćaja, mogu da budu i crno-bele, ali treba da imaju visoku rezoluciju. Računati isključivo na ručni pregled je takođe idiotski - poenta je da kamera detektuje da je vozilo prošlo kroz crveno ili šta već treba da prati i izdvoji takve snimke. Kompletan zapis je dobar, ali samo da bi se pogledao u slučaju nezgode. Danas postoji i softver za prepoznavanje broja tablica sa slike, ali, kao što napisah, ona mora biti visoke rezolucije.

Ђенерал Јанковић
- Gaginh0
- Postovi: 9581
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Одг: Novi Sad
Ma to se oni zezaju, posto je Sloba napisao Bus NS Plus, aludirajuci na Bus Plus u BG-umethane.master napisao:Jel reč o nekadašnjem voditelju na NS Plusu? Otkud on u priči o gradskom prevozu?dunx81 napisao:i Boba Skrbic![]()

@ Snork - te kamere sluze samo ako se desi npr neka nesreca na raskrsnici pa da se moze pogledati. Ili ako nekog ne mrzi da sedi ceo dan i gleda ko ce preci na crveno. Druge svrhe nemaju...
Otprilike za ovako nesto....
http://www.youtube.com/watch?v=PxCZzNvc ... re=related
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Одг: Novi Sad
Aaaa sad sam tek skont'o.Gaginh0 napisao:
Ma to se oni zezaju, posto je Sloba napisao Bus NS Plus, aludirajuci na Bus Plus u BG-u![]()

Širim haos!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24710
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Novi Sad

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Novi Sad
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Živi prenos sa istih kamera poslednjih par godina ide noću na Novosadska TV (bivša Apolo TV). Sa ovim kadrvima nemoguće je prepoznati tablicu, međutim ono što ne znamo je koliki zoom faktor imaju iste kamere i koliko se objekti iz kadra po želji mogu uvećati. Očigledno nedovoljno za svaku priliku. 

Re: Novi Sad
Zum možeš videti na primeru Tvrđava VI.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10691
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Novi Sad
Ako su sve kamere takve, ne vidim razlog da se sa 30m razdaljine ne može prepoznati tablica i model kola.