
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
ikac2000 napisao:TDI=Trebalo Davno Istrebiti![]()
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Nije 1.2 sa 86KS. U pitanju je verzija sa 110 KS. I uopste mi se ne dojmi kako ide. To sto nikaragva kaze da tecno ubrzava od 1000 obrtaja nije tacno, bar na primeru ovog motora. Do 2000 obrtaja deluje kao atmo od 110 KS. Posle toga je bolji do nekih 5000 obrtaja. Mozda njegov 1.0 TSI je malko optimizovaniji ali ovaj nije nista specijalno, jedino je dobro sto ne moras cesto saltati, verovatno je to poenta. Uzbrdo nije specijalno bolji od nekih dobrih 1.6 atmo motora. Jeste, ali ne toliko koliko sam ocekivao.ftj napisao: 16 Jul 2019, 19:42 cozmo, poenta je da ide i imas osecaj da ide u odnosu na to da ima iljadu dvesta kubika i 86 konja. Za razliku od na primer bas 1.6 benzinca u pezou 307 koji ima i vise od 86 ks a subjektivni osecaj je da ide ko kurac.
A u stvarnosti ide 30% brže do 100 a međuubrzanja su 30-50% bolja u svakom slučaju.cozmo napisao:Nije 1.2 sa 86KS. U pitanju je verzija sa 110 KS. I uopste mi se ne dojmi kako ide. To sto nikaragva kaze da tecno ubrzava od 1000 obrtaja nije tacno, bar na primeru ovog motora. Do 2000 obrtaja deluje kao atmo od 110 KS. Posle toga je bolji do nekih 5000 obrtaja. Mozda njegov 1.0 TSI je malko optimizovaniji ali ovaj nije nista specijalno, jedino je dobro sto ne moras cesto saltati, verovatno je to poenta. Uzbrdo nije specijalno bolji od nekih dobrih 1.6 atmo motora. Jeste, ali ne toliko koliko sam ocekivao.ftj napisao: 16 Jul 2019, 19:42 cozmo, poenta je da ide i imas osecaj da ide u odnosu na to da ima iljadu dvesta kubika i 86 konja. Za razliku od na primer bas 1.6 benzinca u pezou 307 koji ima i vise od 86 ks a subjektivni osecaj je da ide ko kurac.
Da ne bude zabune, ja licno preferiram benzince jer nema vibracija i dosta su tisi za vece putne brzine (TSI je tih dosta).