Day Walker napisao: 29 Jul 2019, 22:15
Skuplja je obuka majstora za Kodiaq/Superb nego za Fabiu. Kompleksniji sistem/elektronika itd.
Jel' to imate ekipu majstora koja radi male servise samo na Superbu, pa pošto je obuka za taj posao (skidanje filtera i odvrtanje čepa na karteru) bila skuplja, onda je njihov radni sat skuplji? Oni ne prilaze filterima i karteru ako je Octavia na dizalici, Ili Fabia, šta li?
Kao što je već rečeno, što je skuplji nov auto = skuplji servis za njega. To je normalno, oduvek je tako. Nema to veze sa bilo kakvim ''obukama''...ta priča je samo pokušaj da se ''surova'' istina uvije u šareni papir. Ni u okviru istog brenda se ne naplaćuje isto za isti posao (zavisi od modela), a kamoli u poređenju sa premium brendovima. Naravno, ni u okviru premium brendova ne košta isto radni sat za npr. A3 i A6...i to je sve normalno, nema potrebe da se izmišljaju nekakava šuplja opravdanja. Nikada istu cenu servisa (radnog sata) neće plaćati onaj ko kupi auto od 10k evra i 30k evra...
Day Walker napisao: 29 Jul 2019, 20:57
Inace, koga zanima radni sat itd, moze da pozove servis i da se raspita. Nisam servisni savetnik pa nisam kompetentan da pricam o tome.
Ih, sad odjednom više nisi kompetentan...
A, kad je trebalo pre neki dan (u ovoj istoj temi) da pričaš kako je Škoda jeftinija za održavanje, onda si bio kompetentan?
Logično, pitan si posle toga da i napišeš cene (kad si već na osnovu poznavanja cena pisao pre neki dan da je jeftina za održavanje), kad sad odjednom više nisi kompetentan...
Day Walker napisao: 29 Jul 2019, 20:57
Ma C segment je, no ljudi mogu da interpretiraju kako im je volja...
Hoće li i novi Golf biti na toj istoj platformi kao Polo/Scala? Ako hoće, to će onda biti prvi put u istoriji da su Golf i Polo isti auti, samo sa drugačijim limom preko...
Škoda, kao i dosta puta do sada, gađa međuklasu. Nije to ništa loše, nije to ništa sramota pa da moraš toliko da bežiš i kriješ da i Scala gađa isto tako međusegment.
Scala je C segment isto koliko je i Octavia D segment. Kao što prave Oktaviju na C segmentu, a guraju je u D, tako se i Scala pravi na B platformi, a gura se u C. Nije to ništa novo za Škodu, tako rade i sa svojim SUV modelima...to im je uloga u okviru VW grupacije.