Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ali J, ne znam koliko ide ta prodaja J, kad ima sad K već par godina... Mislim nije ništa novo kod opela to, svaku generaciju su prodavali još par godina uz novu...
- dag81
- Postovi: 7284
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Extra ponuda sa 1.4t motorom za nov auto.
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Послато са SM-A520F помоћу Тапатока
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Pa onako
Ko kad bi neko nudio auto iz 2009te za 12.900€
Sa dizajnom iz 1996te
Ko kad bi neko nudio auto iz 2009te za 12.900€
Sa dizajnom iz 1996te
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ja sam pre tri godine kupovao auto i otisao sam da probam i tipa, tog toliko pominjanog 1.4 benzinca. To je stvarno uzas sto se tice voznih karakteristika, testirao sam ga sa 5 osoba unutra i ukljucenom klimom i tako jedva da je isao, bukvalno.
I to nije jedina mana, recimo papucica gasa je nekako pomerena u desno, a centralna konzola u levo, sve vreme mi je koleno udaralo u centralnu konzolu. Posle pola sata voznje osecao sam se sav nazuljan
I to nije jedina mana, recimo papucica gasa je nekako pomerena u desno, a centralna konzola u levo, sve vreme mi je koleno udaralo u centralnu konzolu. Posle pola sata voznje osecao sam se sav nazuljan
I ja sam se na kraju odlucio za elantru, nije bas svemirski brod (malo si preterao), ali je ozbiljno bolji auto od tog tipa po mom misljenjucozmo je napisao: ↑01 Avg 2019, 14:47I ja se slažem. I opet ću pomenuti kolegu koji je bio zagrižen kao i Saša. I onda je posle Tipa seo u Elantru (a svi znamo da je i to ipak neki mid low auto) i čovek se šokirao da za istu cenu je seo u svemirski brod nakon Tipa! Ali bukvalno je takva razlika. A o motoru - na istoj deonici gde je Elantra išla sa 1500 obrtaja, Tipo je morao da se zgazi na 3500 obrtaja! A u Elantri je isto atmo motor, 1.6 sa 132ks. E pa turbo ti ide tako, i još je veća razlika u elastičnosti.
Nemoj se zaletati, ali stvarno!
- Day Walker
- Postovi: 23323
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ti si verovatno probao 1.4 atmo 100ks a ovo je 1.4 turbo od 140ks.
Inace, to sto je dizajn iz 2009 jbga. Valjda je bitnije kakav proizvod dobijes za taj novac.
Auto kao auto je dobar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Inace, to sto je dizajn iz 2009 jbga. Valjda je bitnije kakav proizvod dobijes za taj novac.
Auto kao auto je dobar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3815
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
On prica za Tipa, ne Astru.
- Day Walker
- Postovi: 23323
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Prevideo sam da pominje Tipa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- TheWickerMan
- Postovi: 10487
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ja bih baš rekao da Mc Gruja priča za Astru. I slažem se sa njim.
Sent from my OnePlus6T using Tapatalk
Sent from my OnePlus6T using Tapatalk
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ja sa Astru
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Astra za te pare najbolja kupovina.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- shandu90
- Postovi: 12370
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Nek ide da proba
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Day Walker
- Postovi: 23323
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ne znam, mozda treba da nam je dele besplatno?
Realno je da za taj novac tesko da moze bolje.
Za 12 i kusur je sigurno bolja kupovina od dacia, fiata, skode, citroena itd.
Svi oni nude neke jeftine sedane, koji su po zavrsnoj obradi i samoj tehnologiji losiji.
Jedina mana koja se moze naci Astri je tezina i zbog toga je veci potrosac.
Gruja je kupio motor iz 90ih u novom autu.
Dakle svaka roba ima svog kupca. (Pa cak i drljavi Tipo 1.4)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Realno je da za taj novac tesko da moze bolje.
Za 12 i kusur je sigurno bolja kupovina od dacia, fiata, skode, citroena itd.
Svi oni nude neke jeftine sedane, koji su po zavrsnoj obradi i samoj tehnologiji losiji.
Jedina mana koja se moze naci Astri je tezina i zbog toga je veci potrosac.
Gruja je kupio motor iz 90ih u novom autu.
Dakle svaka roba ima svog kupca. (Pa cak i drljavi Tipo 1.4)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Koju to tehnologiju izrade auta ima Opel a nemaju Citroen, Fiat, Reno(Dačija koja ima identično sve), VW (Škoda) itd bilo koja marka...
Ionako svi danas koriste iste dobavljače a time i identičnu proizvodnu tehnologiju uz sitne izmene dizajna i eventualno kvaliteta materijala.
Mercedes beše ima svoju proizvodnju, kao i Tojota, i Hjundai/Kia, ostali su sklapači neke tudje proizvodnje.
Dodatno, Opel koji je ugasio sopstvenu samostalnu proizvodnju pre par godina je danas sastavni deo PSA, situacija kao i kod drugih konglomerata brendova.
A cena, tek je to promenljiva i fiktivna kategorija pri proceni kvaliteta ili stvarne vrednosti nekog auta.
Lupe cenu u startu pa APP, a onda kao neke akcije i smanjenje na koliko toliko realnu.
Ionako je glavna zarada na postprodaji gde je dranje u svakom pogledu.
Ionako svi danas koriste iste dobavljače a time i identičnu proizvodnu tehnologiju uz sitne izmene dizajna i eventualno kvaliteta materijala.
Mercedes beše ima svoju proizvodnju, kao i Tojota, i Hjundai/Kia, ostali su sklapači neke tudje proizvodnje.
Dodatno, Opel koji je ugasio sopstvenu samostalnu proizvodnju pre par godina je danas sastavni deo PSA, situacija kao i kod drugih konglomerata brendova.
A cena, tek je to promenljiva i fiktivna kategorija pri proceni kvaliteta ili stvarne vrednosti nekog auta.
Lupe cenu u startu pa APP, a onda kao neke akcije i smanjenje na koliko toliko realnu.
Ionako je glavna zarada na postprodaji gde je dranje u svakom pogledu.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Astra J, od moje majke, stara godinu dana je vec ozbiljno procvrcela, tu me je bas razocarala.
- Day Walker
- Postovi: 23323
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
@Ljubitelju,
Kao i uvek, upadas kao padobranac sa sastavima bez da se uputis u celokupnu pricu, pa onda globalno razglabas.
Uzmes lepo od svakog brenda cenovno odgovarajuci automobil i krenes da upotedjujes:
Zavrsnu obradu, vozne karakteristike, motor, menjac, vesanje, zvucnu izolaciju itd.
Dakle, tvrdim da je Astra bolji auto od cenovnih konkurenata kao sto su: Citroen Elyse, PUG 301, Dacia Logan i ostala govanca.
(Niko ovde ne prica o tehnologiji proizvodnje)
Dodatno, Opel jeste postao deo PSA grupacije, ali ovaj auto o kom pisemo nema dodirne tacke sa PSA.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kao i uvek, upadas kao padobranac sa sastavima bez da se uputis u celokupnu pricu, pa onda globalno razglabas.
Uzmes lepo od svakog brenda cenovno odgovarajuci automobil i krenes da upotedjujes:
Zavrsnu obradu, vozne karakteristike, motor, menjac, vesanje, zvucnu izolaciju itd.
Dakle, tvrdim da je Astra bolji auto od cenovnih konkurenata kao sto su: Citroen Elyse, PUG 301, Dacia Logan i ostala govanca.
(Niko ovde ne prica o tehnologiji proizvodnje)
Dodatno, Opel jeste postao deo PSA grupacije, ali ovaj auto o kom pisemo nema dodirne tacke sa PSA.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!