Kočione pločice
Re: Kočione pločice
Na Stilu su prednje bile potrošene do pola, ako ne i manje, posle oko 65000km. Skinuo sam ih jer smo u paketu zamenili sva 4 diska i pločice (ATE).
Znači, moguće je i kod ne-japanaca. ;-)
Znači, moguće je i kod ne-japanaca. ;-)
Re: Kočione pločice
Na Accordu traju 20-30k km, nisi se nešto dobro informisao. Na Jazzu isto. Katastrofa što se mene tiče. Na Škodi su mi TRW sa kojima sam ja lično prešo preko 50k km, a pre toga još ne znam koliko. I preći će još 50ktrojanac napisao:Kao na primer Honda Accord.

Re: Kočione pločice
Prednje sam menjao pre oko 60000km u jos uvek ima prilicno mesa na njima. Zadnje su promenjene i otprilike su trajale ~110,000km.
Nisam stavljao neke svucne marke, mislim da su zadnje Meyer ili tako nesto, prednje ne mogu da vidim koje su.
Bitno mi je da su meke i da ne skripe i ne struzu diskove. Nikad nisu zaskripale za ovih 90,000km koliko je auto kod mene.
Nisam stavljao neke svucne marke, mislim da su zadnje Meyer ili tako nesto, prednje ne mogu da vidim koje su.
Bitno mi je da su meke i da ne skripe i ne struzu diskove. Nikad nisu zaskripale za ovih 90,000km koliko je auto kod mene.
Re: Kočione pločice
Ja sam razumeo drugacije
ljubitelj napisao: Ima naravno i auta koji prosto jedu plocice pa one izdrze manje nego gume sto se kilometraze tice.
trojanac napisao:Kao na primer Honda Accord.
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Kočione pločice
Moguce su velike km sa plocicama ..i na mom autu je prethodni set plocica trajao dugo iako je u pitanju gradska bg voznja tj izdrzale su prednje 70-80 k km i jos ih je ostala 1/3.
Ipak mi se sada vise svidja ova varijanta sa mekim plocicama od 30-ak k km jer mi cuva diskove a to mi je vazno na starijem autu da ne kupujem nove diskove jer fabricki su zakon.
Jedino je problem kako znati koje su plocice mekane...ali eto ove Valeo su izgleda dosta mekane
Savet prodavca je bio da su ATE jos kao bolje i mekanije ali ipak licno sam se uverio 2 x u jedne i ne menjam
Moje licno iskustvo je da kad god sam kupio diskove ma koliko ih platio jednostavno to nije bilo to.
Za ovo nejednako trosenje plocica valjda uticaja najvise imaju koc. klesta a i vracanje klipa kod zamene plocice.
Ipak mi se sada vise svidja ova varijanta sa mekim plocicama od 30-ak k km jer mi cuva diskove a to mi je vazno na starijem autu da ne kupujem nove diskove jer fabricki su zakon.
Jedino je problem kako znati koje su plocice mekane...ali eto ove Valeo su izgleda dosta mekane

Savet prodavca je bio da su ATE jos kao bolje i mekanije ali ipak licno sam se uverio 2 x u jedne i ne menjam

Moje licno iskustvo je da kad god sam kupio diskove ma koliko ih platio jednostavno to nije bilo to.
Za ovo nejednako trosenje plocica valjda uticaja najvise imaju koc. klesta a i vracanje klipa kod zamene plocice.
Re: Kočione pločice
Voleo bih da mi neko ko tvrdi da prednje plocice menjaju na 100.000km,pokaze slike svoje servisne knizice,kao sto sam ja uradio,naravno neko ko vodi urednu servisnu knjizicu iz servisa 
To moze jedino na cisto otvorenom putu ili da u gradu ne ubrzava preko 40km/h maltene nikada i 4. brzinu ne koristi...
Meni prednje plocice zamenjene na 45.
Zadnje menjao na 60.000km.
Obe fabricka,prva ugradnja i posle toga original Mercedes stavljao.
Prednji diskovi na 65.000km,takodje original stavljeni...
2. put prednje plocice menjao uz diskove,original,zbog potrosenosti ih menjao opet na 85.000km.
2. zadnje na 100.000km, Trak-tek.
Sada imam 130.000km na satu.

To moze jedino na cisto otvorenom putu ili da u gradu ne ubrzava preko 40km/h maltene nikada i 4. brzinu ne koristi...
Meni prednje plocice zamenjene na 45.
Zadnje menjao na 60.000km.
Obe fabricka,prva ugradnja i posle toga original Mercedes stavljao.
Prednji diskovi na 65.000km,takodje original stavljeni...
2. put prednje plocice menjao uz diskove,original,zbog potrosenosti ih menjao opet na 85.000km.
2. zadnje na 100.000km, Trak-tek.
Sada imam 130.000km na satu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Kočione pločice
Evo meni na Fabiji, prednji diskovi na 40k jedva da imaju trag istrosenosti, mislim da ce diskovi sigurno 100k da guraju, za plocice ne znam kako se gleda nivo potrosenosti. Lagan auto, velike kocnice za njega, lagana voznja, ima da traju bas dosta siguran sam.
Re: Kočione pločice
Krele, ti nisi bas reper za potrosne delove... Satires onaj auto po gradu 

Re: Kočione pločice
Dobro,ja sam divljao,pa su mi zato trajali diskovi toliko kratko,ali mi zato traju 20-30k km plocice...
Nisam ni rekao da treba toliko,ali 100k km za prednje plocice je bas mnogo i reci da je to normalno nije bas ispravno.
Takodje,moj auto nerealno dobro koci za velicinu diskova,tako da se sigurno zato i trose diskovi i plocice mnogo,ali opet 100k i vise km za plocice mi je ostvarivo samo na autoputu...
Next,sada procitah tvoj post.
Pa reci mi koliko tebi traju plocice na E klasi gde su veliki diskovi i na 406?
Ja ove cifre koje vi pominjete i za kocnice i za potrosnju goriva vidjam samo na forumu,uzivo mi niko nije rekao da mu tako malo bilo cega trosi.
Nisam ni rekao da treba toliko,ali 100k km za prednje plocice je bas mnogo i reci da je to normalno nije bas ispravno.
Takodje,moj auto nerealno dobro koci za velicinu diskova,tako da se sigurno zato i trose diskovi i plocice mnogo,ali opet 100k i vise km za plocice mi je ostvarivo samo na autoputu...
Next,sada procitah tvoj post.
Pa reci mi koliko tebi traju plocice na E klasi gde su veliki diskovi i na 406?
Ja ove cifre koje vi pominjete i za kocnice i za potrosnju goriva vidjam samo na forumu,uzivo mi niko nije rekao da mu tako malo bilo cega trosi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kočione pločice
E klasa je presla kod nas 120.000... Nemam sad kod sebe servisnu, ali mislim da su prednje plocice menjane na nekih 90ak hiljada... I to nisu one toliko dotrajale nego smo menjali i diskove...
Na 406 sam menjao pre nekih godinu dana diskove i plocice. Pre toga mislim da je napravio oko 80-100.000...
Moja kola se takodje ne uzimaju za reper, jer jako veliki % predjene kilometraze prave na otvorenom putu... Ja sa 406 imam bar 60% kilometraze na auto-putu, a verovatno i vise..
Takodje, i sto se potrosnje tice, imam idealne uslove. Malo opterecen auto, auto-put kroz Beograd i voznju po Nbg... Retko po centru, tj mali % km napravim s te strane mosta... Meni je u okviru Beograda prosek brzine oko 40 na sat...
Na 406 sam menjao pre nekih godinu dana diskove i plocice. Pre toga mislim da je napravio oko 80-100.000...
Moja kola se takodje ne uzimaju za reper, jer jako veliki % predjene kilometraze prave na otvorenom putu... Ja sa 406 imam bar 60% kilometraze na auto-putu, a verovatno i vise..
Takodje, i sto se potrosnje tice, imam idealne uslove. Malo opterecen auto, auto-put kroz Beograd i voznju po Nbg... Retko po centru, tj mali % km napravim s te strane mosta... Meni je u okviru Beograda prosek brzine oko 40 na sat...
Re: Kočione pločice
To je ok,to je realno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Kočione pločice
Uslikacu vam bas plocice pa procenite sami, unutrasnje imaju zig Audija spolje neemaju. Inace vodjice celjusti nisu bili zardjale niti je bilo drugih simtoma, tako da mislim da o blokiranju klipa nema govora.
@xeroj,
Ja ti to sve prilozim posto je auto odrzavvan u ovlascenom i sta cemo onda?
Inace kao sto sam rekao auto je vozen grad-otvoreno, 22.00okm prelazeno prosecno godisnje, a plus sto ga je cale bas stalno peglao van grada.
Slazes se da je puno za prednje plocice 115k km i to se secam da nisu bolle istrosene za zamenu, ali tako je na tim generacijama Audija i Passata.
Evo buraz od tetke, kupio diskove i plocice srednjeg kvaliteta, vozi samo taksi od tad i presao 50k km, plocice na oko pola.
Za sad Pagid se odlicno ponasa.
@xeroj,
Ja ti to sve prilozim posto je auto odrzavvan u ovlascenom i sta cemo onda?
Inace kao sto sam rekao auto je vozen grad-otvoreno, 22.00okm prelazeno prosecno godisnje, a plus sto ga je cale bas stalno peglao van grada.
Slazes se da je puno za prednje plocice 115k km i to se secam da nisu bolle istrosene za zamenu, ali tako je na tim generacijama Audija i Passata.
Evo buraz od tetke, kupio diskove i plocice srednjeg kvaliteta, vozi samo taksi od tad i presao 50k km, plocice na oko pola.
Za sad Pagid se odlicno ponasa.
Re: Kočione pločice
Mogu da pokazem i dokumentaciju a cuvam i stare original plocice (da bi kada kupujem nove umesto 3sata objasnjavanja prodavcu mogao da pokazem uzivo koji je model).
Upravo sam zadnje plocice kupio original Mercedes, (textar) u Mercedes Srbija posto su identicne kao Volvo.
Na vise auta plocice su mi trajale bez problema blizu 100.000km prednje, za pretezno gradsku voznju.
Sada su mi na autu napred originalni fabricki diskovi iz prve ugradnje, sto se vidi i po datumu na samim diskovima a slaze se sa dokumentacijom. Imaju 197.000km i taman ce biti za zamenu pri sledecoj zameni plocica, a to ce biti na oko 220-240.000km.
Mislim da sam bio pominjao da se radi o automatiku tako da su prednje kocnice jos vise izlozene trosenju u odnosu na manuelni menjac.
Imao sam i Forda gde su plocice prednje izdrzavale jedva 30.000km. Toliko je i na Ladama, PZ, uopste Fiatima tog doba.
Razni auti razna brzina trosenja kocionih elemenata.
Ima auta gde se trose i delovi kocionih kljesta pa je potrebna zamena tj popravka kliznih vodjica zajedno sa zamenom plocica.
Za voznju po autoputu kocnice mogu i znatno duze da predju jer se ionako ne koriste veci deo vremena. Moja iskustva su sa voznjom pola grad pola otvoreno.
Osim same potrosnje materijala diskova javlja se i termicka promena diskova kada nastane krivljenje diskova pa su za zamenu nevezano za kilometrazu.
Jako je vazna i ugradnja diskova kao i ugradnja tockova tj alu felni.
Alu felne se moraju montirati uvek i obavezno da su svih 4(5) srafova- matica podjednako zategnuti a to se prema uputstvu za montazu tokcova postize upotrebom kilo kljuca.
Bez koriscenja kilo kljuca mnogo je veci rizik da se diskovi pokrive pri nekoliko jacih/ duzih kocenja.
Ja tockove stezem kilo kljucem uvek, i uvek vulkanizeru uz kljuc za sigurnosne srafove pruzam i kilo kljuc.
Upravo sam zadnje plocice kupio original Mercedes, (textar) u Mercedes Srbija posto su identicne kao Volvo.
Na vise auta plocice su mi trajale bez problema blizu 100.000km prednje, za pretezno gradsku voznju.
Sada su mi na autu napred originalni fabricki diskovi iz prve ugradnje, sto se vidi i po datumu na samim diskovima a slaze se sa dokumentacijom. Imaju 197.000km i taman ce biti za zamenu pri sledecoj zameni plocica, a to ce biti na oko 220-240.000km.
Mislim da sam bio pominjao da se radi o automatiku tako da su prednje kocnice jos vise izlozene trosenju u odnosu na manuelni menjac.
Imao sam i Forda gde su plocice prednje izdrzavale jedva 30.000km. Toliko je i na Ladama, PZ, uopste Fiatima tog doba.
Razni auti razna brzina trosenja kocionih elemenata.
Ima auta gde se trose i delovi kocionih kljesta pa je potrebna zamena tj popravka kliznih vodjica zajedno sa zamenom plocica.
Za voznju po autoputu kocnice mogu i znatno duze da predju jer se ionako ne koriste veci deo vremena. Moja iskustva su sa voznjom pola grad pola otvoreno.
Osim same potrosnje materijala diskova javlja se i termicka promena diskova kada nastane krivljenje diskova pa su za zamenu nevezano za kilometrazu.
Jako je vazna i ugradnja diskova kao i ugradnja tockova tj alu felni.
Alu felne se moraju montirati uvek i obavezno da su svih 4(5) srafova- matica podjednako zategnuti a to se prema uputstvu za montazu tokcova postize upotrebom kilo kljuca.
Bez koriscenja kilo kljuca mnogo je veci rizik da se diskovi pokrive pri nekoliko jacih/ duzih kocenja.
Ja tockove stezem kilo kljucem uvek, i uvek vulkanizeru uz kljuc za sigurnosne srafove pruzam i kilo kljuc.