Ne brže od života!
Re: Ne brže od života!
Pass zašto čitaš kurir?
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Re: Ne brže od života!
Ako je istina ovo što Kurir piše, stvarno postoje bića nedostojna života na ovoj planeti.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ne brže od života!
Ne čitam godinama, već udjem da vidim novosti o ovom slučaju.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Ne brže od života!
Nije dovoljno dobar razlog.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Nidje veze, ni tada nije trebalo da bude nije ni sada.cozmo napisao:Moj brat je pre 25 godina Golfom cuknuo lika u Ladi. Osudjen za udes - vozac Lade. Kako? 2.5 promila imao lik nije mogao da stoji. Burazeru ispala kaseta on da pogleda gde je i cukne ovog jer je ovaj sevrdao. Otpozadi kad cuknes kriv si. Dosli panduri ovaj bazdi na rakiju 100 metara. Duvao, duvao burazer, mom bratu rekli pali kuci nisi kriv. I na tome ostalo. Dakle, verovatno je pijanstvo bilo jaci prekrsaj od burazerovog. Cenim da sve uzimaju u obzir pa cak i na licu mesta - ovog iz BMW ne bi dzaba hapsili.
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Poznanik imao udes, prosao drugi auto na stop i udario ga. On naduvao nesto, ne secam se koliko ali preko 0,5.
Drugi vozac kriv za udes, on dobio odstetu od osiguranja i prijavu za alkohol (15k dinara, 6 bodova i 3 meseca zabrane)
Послато са HTC U Play уз помоћ Тапатока
Re: Ne brže od života!
Vozac BMWa jeste odgovoran za krsenje ZOBSa na drugi nacin, brzina alkohol nasilnicka voznja i za to treba da mu sleduje predvidjena kazna ali nije odgovoran za izazivanje nesrece i nije odgovoran sto je ispred njega izletelo drugo vozila koje mu je preseklo putanju dotadasnjeg kretanja.Ji 4Tze napisao: 10 Avg 2019, 16:43 I treba, treba i objasniti vozačima da pravo prvenstva nije isključivo pravo koje te oslobađa od kršenja ZOBS-a na drugi način (brzina, alkohol, nasilnička vožnja).
Čak i da pratiš samo taj zakon bez ostalih činilaca - prvi u prekršaju je vozač BMW-a jer ga je prvi i ozbiljno prekršio - pijan, leti po magistrali gde je ograničenje 50 zbog uključenja a ima možda dva-tri tako veća uključenja od Lajkovca do Ljiga.
Niko nije rekao da vozac BMWa nema odgovornost za prekrsaje koje je on ucinio.
- grujicd
- Postovi: 9053
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Zašto zanemaruješ uticaj brzine na mogućnost da ovaj što se uključuje uopšte vidi auto? Ako je krivina, rastinje, linija vidljivosti takva da ne vidiš dalje od 200 metara, kako možeš da budeš kriv ako se drugi auto nije ni video, koliko god da si gledao kad si započeo uključivanje? Ne pričamo samo o ovom slučaju, mada i ovde ima elemenata da brzi auto nije bio vidljiv. Već si i ranije pominjao da veća brzina ne utiče na krivicu ovog što oduzima prednost, ali kakvo je to oduzimanje prednosti ako auto ne može ni da se vidi?
Re: Ne brže od života!
Tu je i sustina, uzrok nastale nesrece. Pogresna procena i stoga pogresan manevar i to jos po mraku.H4wkeye napisao: 10 Avg 2019, 16:04
Edit: Sad sam odgledao snimak, otprilike je proslo 2 sekunde od ukljucivanja Dacije do sudara, ako je isao 170 stvarno znaci presao je nekih 100 metara. Vrv je vozac Dacije po mraku lose ocenio brzinu.
Jedna do jedna i po sekunda je vreme reakcije vozaca, mrtvo vreme koje prodje bez ikakve mogucnosti da vozac bilo sta ucini sve i da primeti prepreku.
Onaj put kocenja na raznim testovima tipa 35m ili 40m daje laznu sliku, stvarno zaustavljanje na iznenadnu prepreku zahteva barem 100metara slobodnog puta da ne dodje do kontakta sa preprekom. U idealnim uslovima.
Uzima se zdravo za gotovo da je isao BMW 170, sto je pretpostavljeno. Brzina nije razlog za losu procenu vozaca Dacije. Umesto BMW mogao je biti autobus, koji ima isto 2 fara, i mogao je ici 80km/h. I opet bi Dacija bila udarena .
Svako od nas neka proba kako ce reagovati kada mu na 2sekunde ispred njega bace iznenada neki veci predmet,
Neka vozi 60km/h, i sanse su male da se zaustavi tj verovatnoca je ogromna da ce doci do sudara naletanjem na prepreku.
Moraju se ljudi nauciti da je strogo zabranjeno podletanje pod vozilo u pokretu nevezano za sam ZOBS vec po zdravoj logici sta su posledice koje se mogu dogoditi.
Bilo ovaj slucaj sa vozacem Dacije, bilo sto po BGD se slicno ubacuju kako je nidza lepo opisao, bilo da pesaci podlecu pod aute izletanjem na pesacki bez gledanja i zaustavljanja prethodno, ili busevi podlecu pod vozove na pruznim prelazima jer misle da su brzi od voza.
Uvek se mora misliti da onaj drugi nije mogao predvideti vasu nameru i iznenadni manevar, nije stigao da reaguje i koci, nije imao savrsen kontakt sa podlogom, nije imao savrsene kocnice i gume, nije imao savrsenu brzinu taman dovoljnu da se zaustavi.... i stoga je obaveza da se vozila koja se vec krecu i jasno je da nailaze ka vama propuste bez obzira na njihovu brzinu i njihove zakonske obaveze postovanja ogranicenja brzine.
Jednostavno, ne izlece se neposredno pred auto...nikada. Cak ni u zoni 30 po gradu.
Ne brže od života!
BMW ih je ubio brzinom, meni je jednostavno to
Kao u NS onaj sto j prošao kroz crveno (jedini prekršaj koji nikad nisam i nikad neću napraviti)
Audi ih je ubio brzinom
Dačija je kriva za izazivanje sudara, BMW je kriv za smrt
Kao u NS onaj sto j prošao kroz crveno (jedini prekršaj koji nikad nisam i nikad neću napraviti)
Audi ih je ubio brzinom
Dačija je kriva za izazivanje sudara, BMW je kriv za smrt
Re: Ne brže od života!
Ne zanemarujem, samo odvajam uzrok od posledica.grujicd napisao: 11 Avg 2019, 07:49 Zašto zanemaruješ uticaj brzine na mogućnost da ovaj što se uključuje uopšte vidi auto? Ako je krivina, rastinje, linija vidljivosti takva da ne vidiš dalje od 200 metara, kako možeš da budeš kriv ako se drugi auto nije ni video, koliko god da si gledao kad si započeo uključivanje? Ne pričamo samo o ovom slučaju, mada i ovde ima elemenata da brzi auto nije bio vidljiv. Već si i ranije pominjao da veća brzina ne utiče na krivicu ovog što oduzima prednost, ali kakvo je to oduzimanje prednosti ako auto ne može ni da se vidi?
Dacija je kriva za sudar a BMW smrtnih posledica.
Ako auto ne moze da se vidi usled uticaja rastinja, krivie i drugih elemenata puta onda i to svakako ulazi u krivicu. Podeljenu krivicu izmedju vise faktora, ukljucujuci i upravljaca puta ako je izlazak na magistralni put takav da je u krivini ili neposredno pre/posle.
Kod nas se decenijama zanemarivao uticaj puta na dogadjanje nesreca, i gotovo uvek je "presuda" da se udes dogodio usled neprilagodjene brzine. Bez dalje analize stvarnih uzroka i onda korekcije tih uzroka poput samog drugacijeg uredjenja puta tj raskrsnice, krivine pod kontra nagibom ili sta vec da je falinka puta.
A znamo da to bas nije tako vec da je uticaj okoline vrlo bitan faktor u svakoj nesreci, i ima mnogo faktora koji su promenljivi.
Ibarska se ne zove slucajno i magisrala smrti, mnogo je mesta gde nepaznja jednog ucesnika lako preraste u nesrecu.
Formalno zakon je takav kakav je sto se tice definisanja prekrsaja za odredjene radnje, u ovom slucaju za ukljucivanje sa sporednog na glavni put.
To sto si primetio kao vrlo bitnu ali kakvo je to oduzimanje prednosti ako auto ne može ni da se vidi
okolnost koliko znam zakon ne prepoznaje kao mogucu situaciju.
U svakoj nesreci retko je bas jedan jedini uzrok za nastanak iste, puno faktora saucestvuje ali krsenje pravila u stilu ma nece meni da se desi je kod nas cesto razmisljanje. I po meni fundamentalni problem u svim oblastima,
- pedja
- član 001
- Postovi: 15356
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
Još jedna smrt na Ibarskoj, plus povređeni.
https://www.blic.rs/vesti/hronika/lanca ... an/rwt4clc
T-T
https://www.blic.rs/vesti/hronika/lanca ... an/rwt4clc
T-T
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Ne brže od života!
"podletanje" ...ljubitelj napisao: 11 Avg 2019, 08:04
Tu je i sustina, uzrok nastale nesrece. Pogresna procena i stoga pogresan manevar i to jos po mraku.
Moraju se ljudi nauciti da je strogo zabranjeno podletanje pod vozilo u pokretu nevezano za sam ZOBS vec po zdravoj logici sta su posledice koje se mogu dogoditi.
Boringly average, but also perfect for school run mums
-
- Postovi: 1280
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Ne brže od života!
Jos jedan bmw ubica...
Bmw Srpski san.
Mercedes za gospodina,bmw za mafijasa i lopova.Retko za gospodina.
Bmw Srpski san.
Mercedes za gospodina,bmw za mafijasa i lopova.Retko za gospodina.
- Martin
- Postovi: 2909
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Ne brže od života!
Lepo ste ovde naveli sve činjenice i došli do zaključka da je vozač Dačije kriv za udes, a vozač BMWa za smrtne posledice.
Ali jbu naslovi u novinama. A i tekstovi, koji neće sadržati činjenice koje ukazuju na pogrešan postupak vozača Dačije (jel imao stop - jeste; jel stao - nije, samo je usporio; jel video svetla - jeste, al konta čovek, ma taj ide plafon 100km/h, daleko je, nek uspori malo, ko ga jbe, ionako je ovde ograničenje 60...kad ono - PLJASSSS).
I sam vozim brz auto, kojem brzina od 200 km/h nije neki problem, ali mnogo puta me je pridržavanje ograničenja spaslo nekih neptijatnih situacija - ne zbog mene, nego zbog neprevidivih i nepravilnih postupaka drugih učesnika - nedovoljno i nepažljivo osmatranje prilikom uključivanja na put sa prvenstvom prolaza, započinjanje skretanja ili obilaženja, a već sam krenuo u obilaženje i slično.
Treća stvar koja je baš zabrinajvajuća - zgazili smo duboko u 21 vek, a i dalje na tom pravcu ne postoji adekvatan auto-put i dalje se širom Srbije događaju nesreće sa fatalnim posledicama!!!!
Dakle, loša putna infrastruktura + niska saobraćajna kultura, ne znanje + nedovoljna efikasnost policije i sudstva....
Ali jbu naslovi u novinama. A i tekstovi, koji neće sadržati činjenice koje ukazuju na pogrešan postupak vozača Dačije (jel imao stop - jeste; jel stao - nije, samo je usporio; jel video svetla - jeste, al konta čovek, ma taj ide plafon 100km/h, daleko je, nek uspori malo, ko ga jbe, ionako je ovde ograničenje 60...kad ono - PLJASSSS).
I sam vozim brz auto, kojem brzina od 200 km/h nije neki problem, ali mnogo puta me je pridržavanje ograničenja spaslo nekih neptijatnih situacija - ne zbog mene, nego zbog neprevidivih i nepravilnih postupaka drugih učesnika - nedovoljno i nepažljivo osmatranje prilikom uključivanja na put sa prvenstvom prolaza, započinjanje skretanja ili obilaženja, a već sam krenuo u obilaženje i slično.
Treća stvar koja je baš zabrinajvajuća - zgazili smo duboko u 21 vek, a i dalje na tom pravcu ne postoji adekvatan auto-put i dalje se širom Srbije događaju nesreće sa fatalnim posledicama!!!!
Dakle, loša putna infrastruktura + niska saobraćajna kultura, ne znanje + nedovoljna efikasnost policije i sudstva....
Re: Ne brže od života!
Amin.McGruja napisao:BMW ih je ubio brzinom, meni je jednostavno to
Kao u NS onaj sto j prošao kroz crveno (jedini prekršaj koji nikad nisam i nikad neću napraviti)
Audi ih je ubio brzinom
Dačija je kriva za izazivanje sudara, BMW je kriv za smrt
Upravo, da je vozi max dozvoljenom brzinom na to delu puta i da je bilo 0.00 u krvi brate zakocio bi na keca, ali fora je u tome da tada dacija ne bi ni izletela jer vidi da je blizu auto koji dolazi.
Meni stvarno nisu jasni ljudi koji kazu i tvrde da brzina nije kriva za stradanje u ovom slucaju, aman bre da ga je propustila dacija(a covek je realno nije ni mogao od krivine videti) udario bi neki drugi auto bre sta vam je.
A sta bi onda neki od vas pisali, kriv je taj sto je vozi po propisima a ne manijak u bmw. Da nije neko ovde u ekipi ovih pungas? Tako mi deluje kad citam neke.
Dakle ljudi, zanemarite daciju, da nije u nju udario, udario bi u neki drugi auto, naprosto on je kriv hebena brzina+alkohol+kurcenje+jaka masina= tragedija.