Voznja bez EGR ventila

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Ribolovacc
Reactions:
Postovi: 3
Pridružio se: 04 Avg 2019, 21:04

Voznja bez EGR ventila

Post od Ribolovacc »

Meni je iskljucen EGR ventil, tako sam ga kupio, a danas saznao da je skinuta klema i verovatno greska izbrisana u kompjuteru.

Auto je 1.6 HDi, 110 konja, ali po meni ne ide nesto, a koliko vidim da ljudi sa istim masinama govore da su poprilicno startni.

Jel EGR pravi neki problem kada je iskljucem, citao sam da moze da zezne motor jer se povecava temperatura turbine, izduvnih gasova...

Kada sam vratio klemu tada mi se i greska javila Check Engine i ESP fault, kada sam uklonio klemu samo je ostala Check Engine.

Da li je problem da auto bude sa iskljucenim EGR?
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48072
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Voznja bez EGR ventila

Post od Geza »

Generalno nije, samo na nekim kolima se pored fizičkog zatvaranja obavlja i softversko.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
OMP
Reactions:
Postovi: 9421
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: Giulietta TB
Lokacija: Krusevac

Re: Voznja bez EGR ventila

Post od OMP »

viewtopic.php?f=10&t=757

evo gde je pisano o tome
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5200
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Voznja bez EGR ventila

Post od cozmo »

Ribolovacc napisao: 17 Avg 2019, 19:39 Meni je iskljucen EGR ventil, tako sam ga kupio, a danas saznao da je skinuta klema i verovatno greska izbrisana u kompjuteru.
Auto je 1.6 HDi, 110 konja, ali po meni ne ide nesto, a koliko vidim da ljudi sa istim masinama govore da su poprilicno startni.
Da li je problem da auto bude sa iskljucenim EGR?
Zavisi koji auto. 1.6 HDI od 110KS u 307mici nije bas sportski - ide on odlicno, lepo ubrzava kad se nagazi, mozes da potegnes kad treba, ali ipak nije bas kao MJET ili slicni motori. Malo je upeglaniji, nema da cima i lepi bas kao TDI ili JTD. Ti koji ti tako govore nisu vozili jaci auto naprimer. Ne kazem da ide lose, ide on sasvim lepo, ali nije bas da je kralj ubrzanja.

EGR ne bi trebalo zatvoriti uopste, bolje zameniti ili ocistiti. Ima zamenski vec za 200 evra. A pre toga naci uzrok zasto je prljav ili cadjav. Zato ne treba petljati i cackati. Ako se skine, softverski se ukida zajedno sa FAP filterom. Ako nije to odradjeno, bice puno problema.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Odgovori