Vazduhoplovi

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4641
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

Прање новца је процес прикривања незаконитог порекла новца......траже начин да користе стечени новац или имовину тако да својим активностима не привлаче пажњу надлежних органа..........Стога врше читав низ трансакција са крајњим циљем да се наведени новац или имовина прикажу као законито стечени..........Новац у овом процесу често мења свој облик и пребацује са једног на друго место.
.....имати у виду да је ова подела на фазе ипак теоријског карактера, те да се у пракси оне каткада преклапају или неке од њих пак изостају!
Прва фаза је прекидање директне везе између новца и незаконите активности којом је стечен и назива се фазом «улагања». У фази улагања, незаконито стечен новац се уводи у легалне финансијске токове. Много је начина на који се то може остварити. Један од начина је да се готовина прибављена криминалним пословима уплаћује на банковне рачуне, најчешће под изговором неке регуларне делатности где се плаћање углавном врши у готовом новцу, као што су на пример ресторани, комисиони, бутици итд.


I reci mi molim te, sta se ovo navedeno razlikuje od interesnih grupa koje su deo svoga novca ULOZILE u legalne kompanije gde su kao frontmene isturile "talentovanog trgovca pamukom" ili "irskog cobanina" i sada gotovinu ulazu kako ti i kaze u tekstu: U REGULARNE DELATNOSTI GDE SE PLACANJE VRSI U GOTOVOM NOVCU.

Procitaj sta sam napisao
Procitaj sta si postovao
Videces da nema nikakve razlike

I ajd da ne trolujes temu :pivo:
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od snork »

Nikad se ne bih setio da povežem avio-kompanije sa pranjem novca, ali kad čovek bolje razmisli, one su idealne za to. Cene karata se određuju dinamički na osnovu dana prodaje i trenutne popunjenosti aviona, tako da se njima može manipulisati i nema šanse da neko provali koliko novca stvarno potiče od putnika, a koliko je dodato "sa strane". Kad prođe kroz banku, onda to postaje legalno zarađeni novac... :o
Ђенерал Јанковић
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4641
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

:plusone:

i sad samo zamisli internet kupovinu karata ili kupon (a ne kartu) koji ti u ruku turi zemaljska stjuardesa pre prolaska kroz gejt.
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20497
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Vazduhoplovi

Post od Heinz »

Sloba napisao:Čuo sam da MPC Holding planira izgradnju manjih aerodroma po Srbiji i kupovinu aviona. Zna li neko nešto više o tome?
Ne znaju još ni u MPC-u za te poslove :)
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od kvcali »

Србија развија нови суперсонични борбени авион, као и ракету великог домета!

http://srbin.info/2012/10/srbija-razvij ... og-dometa/
Slika
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10681
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od Sloba »

Heinz napisao:
Sloba napisao:Čuo sam da MPC Holding planira izgradnju manjih aerodroma po Srbiji i kupovinu aviona. Zna li neko nešto više o tome?
Ne znaju još ni u MPC-u za te poslove :)
To mi je u brzinskom razgovoru rekao bivši kolega koji i danas radi u MPC-u. Sedam godina sam radio u MPC-u i poznavajući prilike, meni ne izgleda nemoguće. Matić je još pre par godina počeo da diže ruke od trgovine i prebacio fokus na građevinu i kupovinu imovine po Srbiji. Ovo je svakako nešto drugo, ali s obzirom da se govori o jednoj od najmoćnijih kompanija u regionu, ništa nije nemoguće.
Heineken
Reactions:
Postovi: 6434
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Vazduhoplovi

Post od Heineken »

kvcali napisao:Србија развија нови суперсонични борбени авион, као и ракету великог домета!

http://srbin.info/2012/10/srbija-razvij ... og-dometa/
Slika
Siguran sam da od aviona nema nista, Alas je skoro gotov koliko sam ja upoznat! Znam da se radilo na raketi velikog dometa od 200-300 km ali nisam siguran da li se i dalje radi nesto po tom pitanju.....navodno nema para :glavomuzid:
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Vazduhoplovi

Post od BAJKER »

ТЕМА ДАНА

EКСКЛУЗИВНО
Србија на крилима суперсоника
Штуро саопштење после посете српске делегације Уједињеним Арапским Емиратима, у којем се каже да је понуђен заједнички развој и производња суперсоничног школског авиона, изазвало је и недоумицу: како и на основу чега би то Србија могла да покрене производњу суперсоничног школског авиона?

Slika
Српски надзвучни школски авион НА у верзији ЛИФТ апарата
Недавна посета делегације Србије предвођене првим потпредседником владе и министром одбране Александром Вучићем, у којој су били и министар финансија и привреде и представници компаније „Југоимпорт-СДПР“, Уједињеним Арапским Емиратима заправо је била презентација „српске породичне сребрнине“. Наравно, војнотехнолошке „сребрнине“. Штуро саопштење после те посете, у којем се каже да је Уједињеним Арапским Емиратима понуђен заједнички развој и производња суперсоничног школског авиона изазвало је и недоумицу: како и на основу чега би то Србија могла да покрене производњу суперсоничног школског авиона? Је ли то реално и може ли то уопште да уради српска војна индустрија на садашњем нивоу технологије и технике? Шта смо то понудили Уједињеним Арапским Емиратима?

Дакле, лепеза наше понуде била је разноврсна, но најатрактивнији пројекти, за које је домаћин показао велики интерес, били су ракетни систем „алас“ у противбродској верзији са дометом од 50 км, као и три различита типа авиона за обуку пилота и за борбена дејства. Турбопроп тренажни авион „кобац“, апарат за противтерористичка и противгерилска дејства, који по својим тактичко-технолошким карактеристикама спада у врх таквих авиона те категорије. „Кобац“ је пројекат малог ризика, он је природни наследник пројекта „ласта“, па за његову финализацију нису потребне нове развојне и производне технологије. За развој „копца“ и интеграцију свих подсистема одговаран је ВТИ, док је нападно-навигациони систем (ННС) пројекат стручњака компаније „Југоимпорт-СДПР”, као наставак развоја управо завршеног ННС-а за модернизацију средњих вишенаменских хеликоптера, што је већ и урађено у Ираку на хеликоптерима „Ми-17”. Авиони за напредну обуку са турбоелисним мотором и напредном авиоником, као што су „пилатус ПЦ-9“, ПЦ-11, ПЦ-21, „тексан“, КТ-1. „тукано“ и „супертукано“, данас су врло тражена роба на светском тржишту и у том контексту наш „кобац“ има лепе изгледе за продају. Освајање његове производње врши компанија „Утва“ уз учешће више фабрика српске војне индустрије, „Телеоптик“, ППТ...

Други тип авиона који је понуђен Емиратима јесте модернизована верзија апарата „орао“, у опцији двоседа са уграђеном опремом нове генерације, евентуално појачаним моторима и сходно томе унапређеним летним и борбеним карактеристикама, што би такав „орао“ сврстало у категорију модерних транссоничних авиона ЛИФТ (Lead in Fighting Trainer). Наиме, авиони ЛИФТ данас служе за увођење у завршну обуку пилота-ловаца, са могућношћу да симулирају енергетске и техничке карактеристике као и борбене потенцијале вишенаменских ловачких авиона – укључујући и апарате четврте генерације. У ту категорију у свету тренутно спадају авиони „јак-130“, М-346, Л-15, „хоук-128“. Суперсонични авиони ЛИФТ технички и тактички су најмоћнија категорија школскоборбених авиона, са веома добрим авио-летачким карактеристикама, великом носивошћу убојних средстава, савременом авиоником, сензорима и опремом за противелектронска дејстава, у укупним борбеним капацитетима на нивоу ловаца треће генерације. Врло је значајно и то да је цена ових летелица много нижа од цене најмодернијих вишенаменских авиона. Заправо, на тржишту данас постоје само два типа таквих апарата: јужнокорејски ТА-50 и кинески ЈЛ-9, оба брзине приближно 1,5 маха.

Модернизација авиона „орао“ и његова прекатегоризација у апарате ЛИФТ за наше потребе, али и за иностране наручиоце, може се реализовати у нашим фабрикама и заводима уз потребно додатно опремање производних погона, као и набавку, и делом домаћи развој кључних подсистема. Наравно да би обнављање производње „орла“ у верзији ЛИФТ захтевало значајније доинвестирање у развојне и производне ресурсе, обнављање ранијих коришћених технологија и проширење кадровске базе. Али, свих 17.000 нацрта и планова за „орао“, целокупна документација и сви алати су код нас.

Трећи ваздухопловни пројекат који смо сада понудили Емиратима јесте пројекат некадашњег југословенског надзвучног авиона – чувени НА. Сада га нудимо у варијанти ЛИФТ. Програм југословенског надзвучног авиона био је својевремено југословенска „еурека“, технички и технолошки врх достигнућа СФРЈ, наш ловац четврте генерације. Крајем осамдесетих година Југославија је завршавала тај пројекат, остварена је врло садржајна сарадња са две водеће светске компаније из Француске и Велике Британије, урађено је девет варијанти за авион једносед и две варијанте за двосед. Сва потребна испитивања у аеродинамичким тунелима у Жаркову била су завршена. Анализирали смо и четири мотора светских марки: „snecma“, „rolce-royce“, GD,„pratt & whitny“, три врсте уводника ваздуха и неколико типова радара – „thompson CSF“, „feranti“, „ericsson“. Дефинисана је оптимална аеродинамичка концепција, авион је заправо би копија француског „рафала“, утврђени су основни елементи конструкције, масе и центраже, дефинисан је стајни трап, требало је да лети брзином од 1,88 маха, урађени су и сви потребни структурални прорачуни, усвојени закони управљања и дефинисане четвороструке електричне команде лета, са потребним магистралама података и рачунаром мисије... Сви ти наведени радови представљају добру основу за наставак развоја НА у верзији авиона ЛИФТ имајући у виду да апарати ЛИФТ имају ниже тактичко-техничке карактеристике од започетог НА, потребно је мање нових технологија, па би нови НА имао за 20 до 30 одсто смањене тактичко-техничке карактеристике, управо толико колико то захтевају авиони ЛИФТ. Осим тога, данас се најбитније и најсложеније авио-компоненте далеко лакше набављају него пре 20 година.

Нови НА у ЛИФТ двоседој верзији летео би брзином од 1,6 маха, долета до 3.500 км, плафон лета би му износио 17.000 метара, наоружан би био топом од 30 мм, на укупно 11 подвесних тачака носио би 6.000 кг бомби и ракета, укључујући и пројектиле ваздух–ваздух. Сви планови, прорачуни, сва документација за авион НА су код нас, и то је та „породична сребрнина Србије“. Уз улагање стратешког партнера у производне капацитете Србија може да направи НА у верзији ЛИФТ. Фабрика „Утва“ је крајем осамдесетих година и направила нове хале управо за производњу НА.

На стогодишњицу свог ваздухопловства Србија наставља производњу авиона, 20 авиона „ласта“ је већ продато Ираку, Багдад ће највероватније купити још 16 „ласта“, наша авијација је поручила 15 „ласта“, а има и других заинтересованих. Тежак период ваздухопловне индустрије је иза нас. На светском тржишту авиона богате западне, арапске и азијске земље углавном су опремљене ловцима треће генерације, „миг-29”, „Су-27”, Ф-15, Ф-16 и Ф-18. Производне линије тих авиона још су у функцији, нуде се и модернизоване верзије тих авиона. Четврта генерација авиона, „рафал“, „тајфун“, „грипен“, „Су-30”, „Су-35” ужасно су скупи и доступни само малом броју држава. С друге стране, очекује се врло брзо повлачење из употребе преко 1.000 авиона „миг-21” и више од 600 апарата „фантом Ф-4“, чиме се отвара простор за авионе ЛИФТ. Рецимо да амерички Ф-35 уопште и нема двоседу варијанту.

Уједињени Арапски Емирати су купац данас најпрестижнијих и најскупљих војних производа, али та земља улаже и у сопствени развој и производњу код куће, као и у кооперацију са другим државама. Емирати желе да се што пре и што више осамостале на том плану, јер ни нафта није вечна. Наша делегација је наше могућности презентовала политичком и војном врху Емирата. Понудили смо им наше техничко и технолошко благо. Показали су неочекивано велико интересовање...

Мирослав Лазански
објављено: 02.11.2012.
Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vazduhoplovi

Post od methane.master »

"Snila baba što bi rada." - narodna poslovica
Širim haos!
Korisnikov avatar
Paja
Reactions:
Postovi: 14752
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: Vazduhoplovi

Post od Paja »

Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vazduhoplovi

Post od methane.master »

Taj rad.. :kezo:
Širim haos!
Korisnikov avatar
maxer
Reactions:
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Vazduhoplovi

Post od maxer »

methane.master napisao:"Snila baba što bi rada." - narodna poslovica
Kod mene se kaže: šta je babi milo - to joj se i snilo.
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od NexT »

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/351673 ... uje-avione

da zanemarimo retardirane novinare koji ne mogu 3 broja da poredjaju pravim redosledom. A320.
Korisnikov avatar
Jumbo
Reactions:
Postovi: 647
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:34
Garaža: Kia ceed 1,4; Renault Clio 1,2 TCe; Dacia Logan 1,4
Lokacija: Novi Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od Jumbo »

Isti tekst i u Kuriru sa identičnim greškama (francuski proizvođač i A230). Očigledno da im je neko dao to saopštenje iz kabineta pomenutog ministra.
Odgovori