Ladan sendvič, vruća kokakola

Pun avion navijača. Kad sam izlazio, zgrozio se smećem koje su ostavili.
I danas se setio zuzuleta i njegovog saveta da fiksiram tačku na zemlji da prestane vrtoglavica

Rusija.... I dan danas nisu nesto mnogo bolji. Gledao sam inace ovaj dokumentarac, stvarno neverovatno.
Proleću mi uglavnom na par stotina metara od prozora po horizontali i još pat stotina po visini (teško je proceniti koliko, ali pisalo je na onoj mapi što je slao Zuzazu kako ide snižavanje visine kad se prođe tačka JA (Jajinci)). Ono što je zanimljivo je da postoje dani kada recimo celo pre podne svi lete malo južnije, ili malo severnije (bliže meni). Bukvalno svi prave istu "grešku". Posebno kad su sletanja na nekoliko minuta jedno od drugog - kao da ne podešavaju pravac prema navigacionim sredstvima (VOR, itd), već jedan bude neprecizan, a ostali samo prate avion ispred.H4wkeye napisao: 20 Avg 2019, 16:38 Uh, blago tebi,Ovde u PO poslednjih godina znaju da prolete relativno nisko kad slecu, obicno Turkish, Etihad, AirSerbia i jos par kompanija kada dolaze iz tog pravca, pa su ovde na nekih 3000-3500 metara. Mogu da zamislim da prelecu iznad stana/kuce na 300-400, milina
Secam se kad je bio C17, neko je bas snimio of ovih spottera i okacio na YT. Ogroman avion.
Silk Way valjda leti, ali od kada je aerodrom izdat Vincy-ju, na novom sajtu nema kargo reda letenja. Ili bar ja nisam uspeo da ga nađem. Problem je i što je većina kargo letova noću. Silk Way je bilo moguće videti leti uveče, kada krene ranije. Ali u svakom slučaju je bilo suviše mračno za slikanje. Znači ja sam ih viđao kada poleću u smeru 12, nekada toliko natovareni i nisko da mi se činilo da bi udarili u Avalu ako bi nastavili istim pravcem i istom brzinom penjanja.H4wkeye napisao: 20 Avg 2019, 16:38 Jel i dalje leti Silk Way sa 747? Ja ponekad uhvatim Etihad Cargo 777-200 preleti relativno nisko iznad PO kad dolaze i odlaze, jer ide tim pravcem. Sad kad sam bio, nije bilo nista veceg od 737-800 (Aeroflot) i A320 (AirSerbia). Uhvatio sam i Embraer 195 ja mislim od Montenegro Airlines. Ostalo su bili kombinacija A319/ATR-72.
Za jeftina putovanja po EvropiJi 4Tze napisao:Gde nalazite jeftine avionske karte, gledam cene za npr. Kipar, novembar, ~350USd za nas 5 - je l to ok cena?
snork napisao: 23 Avg 2019, 22:05Proleću mi uglavnom na par stotina metara od prozora po horizontali i još pat stotina po visini (teško je proceniti koliko, ali pisalo je na onoj mapi što je slao Zuzazu kako ide snižavanje visine kad se prođe tačka JA (Jajinci)). Ono što je zanimljivo je da postoje dani kada recimo celo pre podne svi lete malo južnije, ili malo severnije (bliže meni). Bukvalno svi prave istu "grešku". Posebno kad su sletanja na nekoliko minuta jedno od drugog - kao da ne podešavaju pravac prema navigacionim sredstvima (VOR, itd), već jedan bude neprecizan, a ostali samo prate avion ispred.H4wkeye napisao: 20 Avg 2019, 16:38 Uh, blago tebi,Ovde u PO poslednjih godina znaju da prolete relativno nisko kad slecu, obicno Turkish, Etihad, AirSerbia i jos par kompanija kada dolaze iz tog pravca, pa su ovde na nekih 3000-3500 metara. Mogu da zamislim da prelecu iznad stana/kuce na 300-400, milina
Secam se kad je bio C17, neko je bas snimio of ovih spottera i okacio na YT. Ogroman avion.
Sad više nisam freelancer, ne provodim radni dan u stanu, pa manje gledam avione.Jedno vreme je Embraer 170 na liniji Minsk - Budimpešta - Beograd dolazio sa sever-severoistoka i pravio zaokret na severozapad (prema pisti) tačno iznad moje zgrade. Baš je bio ogroman onako na maloj visini, ali nažalost nisam ga nijednom "ulovio" telefonom.
Silk Way valjda leti, ali od kada je aerodrom izdat Vincy-ju, na novom sajtu nema kargo reda letenja. Ili bar ja nisam uspeo da ga nađem. Problem je i što je većina kargo letova noću. Silk Way je bilo moguće videti leti uveče, kada krene ranije. Ali u svakom slučaju je bilo suviše mračno za slikanje. Znači ja sam ih viđao kada poleću u smeru 12, nekada toliko natovareni i nisko da mi se činilo da bi udarili u Avalu ako bi nastavili istim pravcem i istom brzinom penjanja.H4wkeye napisao: 20 Avg 2019, 16:38 Jel i dalje leti Silk Way sa 747? Ja ponekad uhvatim Etihad Cargo 777-200 preleti relativno nisko iznad PO kad dolaze i odlaze, jer ide tim pravcem. Sad kad sam bio, nije bilo nista veceg od 737-800 (Aeroflot) i A320 (AirSerbia). Uhvatio sam i Embraer 195 ja mislim od Montenegro Airlines. Ostalo su bili kombinacija A319/ATR-72.
Inače, danas je prilično monotono posmatrati avione, kada je 90 % njih B737-800 ili A320.Zamisli kako je bilo pre 30 godina - JAT je imao u floti DC-9-32, DC-10-30, B727-200 Advanced, B737-300, a još nisu bili otpisani svi B707-320B. Svi navedeni avioni imaju drugačiji raspored motora - moglo se razaznati sa velike daljine koji je koji.
![]()