Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Da si u Beogradu, moj brati bi ti odavno resio problem.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- carov2
- Postovi: 4930
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Poluosovina je u pitanju...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Znaci drzali su nosaci vibracije neko vreme.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- carov2
- Postovi: 4930
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Kaže da je prošlog puta proverio i da je osovina po njemu bila u redu. Nije primetio ništa...a sada mi je pokazao, i baš dosta "mrda", dok se sa druge strane ne miče.
Re: Servis - Razno
Pa u principu to krene od poluosovine i polako razdrnda i nosace. Da je poluosovina odmah zamenjena, nosaci se mozda ne bi ni culi.
Jbg, dao si mu vec hiljadu evra, ali ako si mu rekao da proveri homokineticki(poluosovinu), a nije video i jos ti se cuje zamajac, da ne gubis zivce vise, mozda je bolje da potrazis drugog majstora.
Pricam jer sam imao slicne egzibicije sa 207 i setom kvacila, reklamacija jedna, druga, a ono i dalje trese.
Послато са SM-G950F помоћу Тапатока
Jbg, dao si mu vec hiljadu evra, ali ako si mu rekao da proveri homokineticki(poluosovinu), a nije video i jos ti se cuje zamajac, da ne gubis zivce vise, mozda je bolje da potrazis drugog majstora.
Pricam jer sam imao slicne egzibicije sa 207 i setom kvacila, reklamacija jedna, druga, a ono i dalje trese.
Послато са SM-G950F помоћу Тапатока
- srdjanyo
- Postovi: 3500
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Ovo je računica, u konsultaciji sa majstorom koji održava Fabiju. Uzgred,majstor je takođe mišljenja da se Fabia proda za nekih 2700 € i da za još toliko para kupi nešto novije, provereno sa njegove strane. Svestan sam da tu cenu ne mogu ni u ludilu dobiti.A iskreno, nemam toliko novaca, a morao bih i veliki servis uraditi i verovatno bar 2 gume kupiti.srdjanyo napisao:Družino,imam par pitanja,tačnije rečeno dilema.U vezi su moje Fabije.Pozadina svega ovog je radosna vest-dizanje velikog kredita na 7 godina jer opremamo 2 stana,zatim obaveze oko stanova,garaže...Znači,krpimo se nekako.
Škoda je 2004. godište,ima pređenih 400 i kusur tisuća km,od toga kod mene je prešla 55 000 km.Posedujem je 7 punih godina.Od kvarova je preležala sve velike i to ,gle čuda ,na mom novčaniku.Menjač,dizne,zamajac je srećom fiksni.![]()
Prošle godine urađen je remont karoserije:promenjene su obe sajtne ,oba prednja krila,nova šoferka,ofarbano sve sem vrata,promenjena su oba homokinetička zgloba,novo nebo,presvučen volan,vozačevo sedište zakrpljeno (bubreg)...Veliki servis je odrađen pre 3 godine,redovne servise (4 filtera i ulje) radim na godinu dana i jedva 10000 km.Znači,redovno održavanje.Kupio sam tipske patosnice,nove sigurnosne šrafove i kapice,novi auto radio,nova centralna brava zbog mikroprekidača i klima napunjena pre 10 dana.Znači,ulažem redovno,najviše preventive radi jer su me zadesla 2 velika kvara u roku od 3 meseca 2015.
Kako je ovo auto sa dosta godina i sada već treba preventivno pregledati motor (karike,turbina,opet veliki servis),zatim nova oba seta guma + felne,možda menjanje prednjeg branika sa ristajl verzije...
Pošto bi sve ovo koštalo skoro 200 000 RSD ,šta se najbolje isplati:
1.uložiti i voziti još 7 godina do kupovine novog auta![]()
2.prodati pa dodati pomenutu sumu i kupiti polovnjak![]()
3.ne ulagati odmah ovu sumu,već popravljati jedno po jedno ?![]()
Hvala na odgovorima.Unapred molim,bez sprdanja.Hvala još jednom.
Definitivno, nakon nekih 5 godina uzećemo nov (novo) auto i odlučeno je da se isprati ovaj spisak u prilogu. Cene su ugrubo, računam i na neke ne predviđene intervencije, pa s toga mislim da je ovo približna suma. Dodao sam prednji branik koji bih uzeo sa restyle modela. Naravno,sa maglenkama.

Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока
- Pulp Fiction
- Postovi: 1649
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Servis - Razno
Ček kupuješ NOV auto u smislu iz salona? Pa onda šta te briga, prodaj je, šta ima da ulažeš..
- srdjanyo
- Postovi: 3500
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Da ,ali 2025.godine.
Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока
Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
@srdjanyo I gadnoj si poziciji. Ne bio ti u koži. Ja sam kroz tu dilemu prošao krajem 2016/početkom 2017 sa Octaviom istog godišta.
Stavio na papir šta nas čeka (auto vozili brat i ja, a realno bio očev pa ga i on uzimao kad je hteo iako je imao i drugi auto - da ne dužim), koliko vredi na tržištu i prelomio da ga prodamo. Onda smo brat i ja bili bez auta neko vreme sa ciljem da svako sebi uzme šta mi odgovara i kako raspolaže ličnim budžetom. Svaka situacija je specifična na svoj način. Ti možda ne možeš da ostaneš bez auta neko vreme jer imaš ženu, dete/decu.
Meni nije bio problem da se par meseci strpim, prištedim još koji dinar + nemam troškova u vidu ulaganja u auto.
I nisam se pokajao zbog učinjenog.
E sad, dali možeš da dobiješ 2700eur za Fabiu... Nešto ti ne bih davao lažnu nadu. Mi smo Octaviu u januaru 2017 prodali za 2200eur. Auto bio dakle 2004 godište i imao ~250k km. Prvi vlasnik (kupio otac novu). Do duše jesam ja imao karambol sa njom, i sređena je posle toga ali je moglo da se prepozna. Što nisam ni krio.
U trenutku kad smo prelomili da je prodamo od predvidivih ulaganja je bilo:
1 - veliki servis u predstojećoj godini
2 - turbina je počela da se masti, pa je u nekom doglednom periodu bio izvestan remont iste. Nije se čula, ali je počela da troši ulje u zanjih 5-6 meseci pre prodaje
3 - Fabrički zamajac je počeo da se čuje, pa je predstojala zamena celog seta kvačila u narednih par meseci
4 - instalacija klime je postala žestoko porozna, pa nismo ni znali šta raditi po tom pitanju. Zadnju letnju sezonu je freon ispustila za manje od mesec dana
5 - Delovi koji nisu farbani posle mog karambola su vremenom matirali i videla se razlika u odnosu na farbane delove + prednji branik pun ogrebotina. Kud bi se sve uložilo u mehaniku, smetala bi estetika očima (utežeš mehanički, a smeta ti fizički izgled)
6 - tabla ispred suvozača nije imala vazdušni jastuk jer je isti ispucan. Kad smo sređivali auto, za tablu sa jastukom su tražili 500eur pa je to sve prolongirano za kasnije.
Kad pogledaš pojedinačno stavke, i ništa specijalno. Čak redovno održavanje koje dođe na toj kilometraži jer je zamor starog materijala. Ali na gomili dođe ozbiljna cifra koju bi u narednom periodu iskeširao.
TI si u više nego sličnoj situaciji. Neke stavke se ne poklapaju, ali sumarno si oko tržišne vrednosti vozila. Po meni je to
Vidi koliko realno možeš da dobiješ za nju i imaš li tih 200k din spremno ili bi njih na lastiš sa ovim održavanjem. Gume ne kupuješ odjednom sve, možeš i na rate, Aku može verovatno još koji mesec do zime. Branik i felne su verovatno najnebitnije. Bitne kočnice, lamela, veliki servis, ai to verovatno rastegliljivo u par meseci.
Ako imaš spremne pare + prodajom auta dodaš na sumu, ja bih pre jurio drugo vozilo. Ako nemaš, praktično si "osuđen" davoziš isti i periodično ulažeš u njega šta je potrebno.
Stavio na papir šta nas čeka (auto vozili brat i ja, a realno bio očev pa ga i on uzimao kad je hteo iako je imao i drugi auto - da ne dužim), koliko vredi na tržištu i prelomio da ga prodamo. Onda smo brat i ja bili bez auta neko vreme sa ciljem da svako sebi uzme šta mi odgovara i kako raspolaže ličnim budžetom. Svaka situacija je specifična na svoj način. Ti možda ne možeš da ostaneš bez auta neko vreme jer imaš ženu, dete/decu.
Meni nije bio problem da se par meseci strpim, prištedim još koji dinar + nemam troškova u vidu ulaganja u auto.
I nisam se pokajao zbog učinjenog.
E sad, dali možeš da dobiješ 2700eur za Fabiu... Nešto ti ne bih davao lažnu nadu. Mi smo Octaviu u januaru 2017 prodali za 2200eur. Auto bio dakle 2004 godište i imao ~250k km. Prvi vlasnik (kupio otac novu). Do duše jesam ja imao karambol sa njom, i sređena je posle toga ali je moglo da se prepozna. Što nisam ni krio.
U trenutku kad smo prelomili da je prodamo od predvidivih ulaganja je bilo:
1 - veliki servis u predstojećoj godini
2 - turbina je počela da se masti, pa je u nekom doglednom periodu bio izvestan remont iste. Nije se čula, ali je počela da troši ulje u zanjih 5-6 meseci pre prodaje
3 - Fabrički zamajac je počeo da se čuje, pa je predstojala zamena celog seta kvačila u narednih par meseci
4 - instalacija klime je postala žestoko porozna, pa nismo ni znali šta raditi po tom pitanju. Zadnju letnju sezonu je freon ispustila za manje od mesec dana

5 - Delovi koji nisu farbani posle mog karambola su vremenom matirali i videla se razlika u odnosu na farbane delove + prednji branik pun ogrebotina. Kud bi se sve uložilo u mehaniku, smetala bi estetika očima (utežeš mehanički, a smeta ti fizički izgled)
6 - tabla ispred suvozača nije imala vazdušni jastuk jer je isti ispucan. Kad smo sređivali auto, za tablu sa jastukom su tražili 500eur pa je to sve prolongirano za kasnije.
Kad pogledaš pojedinačno stavke, i ništa specijalno. Čak redovno održavanje koje dođe na toj kilometraži jer je zamor starog materijala. Ali na gomili dođe ozbiljna cifra koju bi u narednom periodu iskeširao.
TI si u više nego sličnoj situaciji. Neke stavke se ne poklapaju, ali sumarno si oko tržišne vrednosti vozila. Po meni je to

Vidi koliko realno možeš da dobiješ za nju i imaš li tih 200k din spremno ili bi njih na lastiš sa ovim održavanjem. Gume ne kupuješ odjednom sve, možeš i na rate, Aku može verovatno još koji mesec do zime. Branik i felne su verovatno najnebitnije. Bitne kočnice, lamela, veliki servis, ai to verovatno rastegliljivo u par meseci.
Ako imaš spremne pare + prodajom auta dodaš na sumu, ja bih pre jurio drugo vozilo. Ako nemaš, praktično si "osuđen" davoziš isti i periodično ulažeš u njega šta je potrebno.
- srdjanyo
- Postovi: 3500
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Hvala ti na iscrpnom odgovoru.
Prvo, ja te pare nemam,čitaj dižem refinans kredit kojim ćemo pokriti troškove useljenja u stanove,a uz to je tu i ova suma za Fabiju. Naravno da nema teorije da dobijem ni 2200 za Fabiju.
Da ne dužim,od duga pravimo dug,kredit je podigla i supruga, pa nam je i to opterećenje. Dakle, kupovinom nekog drugog vozila povećavaju se šanse da se veliki kvarovi dese,a koje mi ne bi bili u stanju finansijski ispratiti. Znači,pare u šteku nemamo. Tu je i dete, škola,računi...
Ovako,sredićemo sve što je došlo na red, limarija je rešena prošle godine, zato ću bar narednih 5 godina spavati mirno, imati siguran auto, uz prateće redovno održavanje.
Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока
Prvo, ja te pare nemam,čitaj dižem refinans kredit kojim ćemo pokriti troškove useljenja u stanove,a uz to je tu i ova suma za Fabiju. Naravno da nema teorije da dobijem ni 2200 za Fabiju.
Da ne dužim,od duga pravimo dug,kredit je podigla i supruga, pa nam je i to opterećenje. Dakle, kupovinom nekog drugog vozila povećavaju se šanse da se veliki kvarovi dese,a koje mi ne bi bili u stanju finansijski ispratiti. Znači,pare u šteku nemamo. Tu je i dete, škola,računi...
Ovako,sredićemo sve što je došlo na red, limarija je rešena prošle godine, zato ću bar narednih 5 godina spavati mirno, imati siguran auto, uz prateće redovno održavanje.
Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока
Re: Servis - Razno
Siguran sam da dobar deo ovih cena sa spiska moze da se koriguje i plati manje a samim tim i smanji konacna cifra
- Puzo81
- Postovi: 3362
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Bio si u pravu, MAF pri proračunavanju usisnog vazduha registruje da ne stiže koliko treba povratnog od EGR-a pa ponekd upali MSCF. Moja je EDC15 ali CF3 ili CF4 pa zato registruje pomenuto dok stariji softver nema problema.OMP napisao: 26 Avg 2019, 09:30 Nije sigurno egr nemoj da bacas pare na softversko gasenje jer se to kod 8v ne radi a ne znam ni dal moze, nije tvoja alfa jedini izrod pa da se tako desava. Ako se ne varam Ecu preko ocitavanja protokomera vidi dal je egr otvoren ili zatvoren pa ako ga protokomer tj Maf zezne onda ti lazira i prijavljuje da je egr a u stvari maf ne odradjuje kako treba. Ja bih uzeo neki maf za probu par dana pa vidi sta se desava a egr ce se svakako uvek videti na dijagnostici ali nece zbog njega svetleti lampica sigurno.
Proveren MAF, MAP na leru a pre svega u vožnji, ispravni su

4500 ređeno od remonta turba, jede asfalt

-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Sta nije u redu sa mojim autom i filterom klime? U ovlascenom ga menjaju tipa na dve godine a ja sam moj prosle godine promenio posle godinu i par meseci posto mi je par meseci smrdeo jezivo na sirce, budjavo voce itd i kada su ga izvadili bio je bukvalno budjav!
Sada ista prica, zamenio sam ga znaci 10.09.2018. i evo vec dva meseca osecam isti miris, prvo pomalo a sada vec puno!
Oseca se samo na ventilatoru a na klimi ne.
Klimu koristim apsolutno pravilno, susenje pre gasenja itd.
Sada ista prica, zamenio sam ga znaci 10.09.2018. i evo vec dva meseca osecam isti miris, prvo pomalo a sada vec puno!
Oseca se samo na ventilatoru a na klimi ne.
Klimu koristim apsolutno pravilno, susenje pre gasenja itd.
Re: Servis - Razno
Menjaj na 6 meseci
- pedja
- član 001
- Postovi: 15353
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Ovo je najvlažnije leto, u novijoj istoriji
.
Ja svakako menjam filter klime 2-3 puta godišnje. Uradim jedan ili dva mala servisa(tri u dve godine), plus jednu dezinfekciju klime.
T-T

Ja svakako menjam filter klime 2-3 puta godišnje. Uradim jedan ili dva mala servisa(tri u dve godine), plus jednu dezinfekciju klime.
T-T