Prvo pitanje (manje urgentno): Kako se manifestuje da je otišao plivajući zamajac? Naime od letos sam počeo da čujem druk ležaj kako cijuče dok šaltam brzine, u međuvremenu zvuk se pogoršao i ima situacija kada se tokom pritiska na kvačilo (u međupoložaju) bukvalno čuje zvuk kao kombajn. Kapiram da moram da zamenim ležaj tj set kvačila kada već to sve skidaju, jedino što mi je srce preskočilo kada sam u radnji video da taj plivajući zamajac košta više od svih ovih delova zajedno (tipa 40.000 din)
Drugo pitanje (vrlo urgentno): Juče mi se prilikom odlaska na posao upalila lampica za struju na instrument tabli (ona što pokazuje akumulator sa + i - znakom). Nikavih simptoma u vožnji nije bilo pa sam mislio da je uobičajeni lažni alarm. Prilikom povratka, desilo se isto, s tim što je ubrzo posle ovoga krenulo da se pali sve živo na tabli, lampica za ABS, lampica za erbegove, lampica za kvar motora i na kraju mi je prestao da radi servo na volanu. Nekako sam jedva uspeo da dođem do kuće, nadao sam se da kada ugasim motor i upalim ponovo da će se ovo sranje resetovati međutim desilo se još gore, ne pali, zapravo flešira cela instrument tabla, ne vergla (malo proba pa stane). Akumulator sam menjao relativno skoro, pre oko dve godine mada mi je onaj prevarant iz Zemuna (da li se zove Rade, poznata električarska radnja) umesto 72Ah u originalu stavio manji i od onda fakat lošije pali. Takođe tom prilikom je rađen remont da li alternatora ili anlasera, ubite me ne sećam se.
Imam neki rezervni akumulator za brodove pa ću sad da siđem da vidim da li je akumulator mada mislim da nema šanse pošto se problem javio u vožnji. Da li neko ima predstavu šta je ovo i još važnije, da li zna električara koji izlazi na teren da ovo završi umesto da se sad drkam sa šlep službama (auto mi je parkiran u maloj ulici, nema šanse ni da ga tamo dignemo na kamion).
HILFE!!!
