Kabe napisao: 27 Sep 2019, 12:37
Za početak, pošto vidim da voliš da se informišeš na forumima (što je nekad dobro, a nekad loše), savetujem ti da pročitaš ovu temu pošto voziš Hondu:
To što si ti išao u Deltu da "izbegneš" nešto, prvo treba da znaš šta si izbegavao? Ovde niko ne govori o "prepakovanom" ulju, ma šta to bilo. Ulje može biti originalno i falsifikovano. Moj savet si imao ovde kada su originalni brendovi u pitanju:
99% nas vozi upravo te brendove već godinama i nemamo nikakve probleme sa potrošnjom ulja (kada je sve sa autom u najboljem redu), kao ni sa kvarovima iVTEC-a koji se pominju, niti to ulje može biti uzrok istog. Možda može falsfikovano.
To što ti misliš da je "Hondino ulje" iz Delte svetena vodica i da u sebi ima BAŠ ono što je Hondi neophodno je zabluda.
Isto tako kao što meni u Mazdi sipaju "Mazdino ulje" a to je Shell.
Tvoja poslednja rečenica:
Ukoliko potrošnja novog originalnog ulja bude manja onda ova priča ne pije vodu.
, ne može biti dokaz ničega jer nisi probao i testirao nijedan od brendova koji su pomenuti na svom vozilu da bi rekao da je problem u njima.
Ne mogu da otvorim link honda foruma jer nisam član pa nebi bilo loše da mi iskopiraš deo teksta sa tog linka.
Milić napisao: 27 Sep 2019, 11:05
Još jedan tekst o samom motoru koji sam našao na inostranom sajtu kaže sledeće:
Zbog i-vtec sistema ventila ne pokušavajte da štedite na kvalitetu ulja jer će otkazati ovaj
komplikovani sistem otvaranja ventila koji isključivo zavisi od kvaliteta tj pritiska ulja.
Pošto sam tehničko lice kapiram ovo odlično.
pozdrav
bis bald
Ja kontao ti kidaš po "inostranstvu"...
Takođe, nemaš potrebe kada odgovaraš da citiraš post iznad svog jer se podrazumeva da odgovaraš na njega.