VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 4928
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od carov2 »

Nisam siguran da je kod ovog...
Ali kod kuma na Passatu CC, 140ks, ode...i to na relativno maloj kilometraži.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dunx81 »

Kakvi su 2.0tdi od 170ks koji su išli u Golf 5 gt? Da li imaju nekih poznatih boljki tipa glava,uljna pumpa i sl. i da li ppstoji neka podela u fazonu od kog godišta treba gledati?

t

Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9547
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 »

Simens dizne. Koje su do sada verovatno vec zamenjene.
Al znam jednog od 140ks koji nema problema :mrgreen:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dunx81 »

Haha :)

A glave i pumpe ništa?

t

Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9547
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 »

Koliko ja znam ne, Golfovi nisu imali problema sa uljnom pumpom. Audiji su imali problema jer su motori postavljeni uzduzno, pa je uljna pumpa bila lose resena.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dunx81 »

Da li su ti od 170 uopšte imali problem s glavom i koja ono beše granična godina za 2.0 140?

t

kami
Reactions:
Postovi: 985
Pridružio se: 28 Avg 2012, 16:25
Lokacija: bg

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od kami »

Ja vozim golfa 5 iz 2003 sa 290.000 pravih i glavom oznale a sto pretpostavljam da znaci da nije menjana i za sad nikakvih problema..

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9547
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 »

Drugi deo 2006., tj 2007. pa da budes siguran. Ti od 140ks BKD su se kao najbolje pokazali, a Kabetu ili Kabalu otisla glava na Seatu sa tom oznakom motora :zbunjen: na mom Golfu je oznaka glave C, motor BKD, 16v sa dve bregaste, sto bi po iskustvina korisnika trebala biti najbolja kombinacija...

BMN, BMR, BRD, BKP (170) su sa Siemens diznama. BLB bosch dizne sa jednom bregastom, tj to su oni sa 136ks.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dunx81 »

Al ga zakomplikovaše.
Znači rezime je da su svakom od 170 slaba tačka dizne pod uslovom da već nisu menjane?

Natrčao sam još na info da su navodno izbačene 2009. prelaskom na common rail.

t

Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9547
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Gaginh0 »

Da naravno da su izbacene, cak je VW davao besplatnu zamenu u garanciji ako se ne varam.
Sto se tice 170ks, dok sam kupovao Golfa pogledao sam jos dva Passata B6 i jednog Golfa svi sa 170ks i svi su bili BKP :zbunjen:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
sasa lbg
Reactions:
Postovi: 1575
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od sasa lbg »

Teška zbrka , ja sam skapirao da nema jasne granice sa godistima kod 2.0 TDI pa da ih podeliš na dobre i manje dobre.
Ja sam skoro kupio 2.0 i išao sam na Bosch i jednu bregastu oznaka BMM ali slabiji 140 ks pa šta bude.


Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Ivan »

Ja sam cuo da je taj najbolji (bosch sa 8v). Doduse taj je valjda i dosta redak. Ovi ostali sa 16v u golfu su valjda svi BKD sa tim losijim glavama koje se razlikuju po serijama A, B, C.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
sasa lbg
Reactions:
Postovi: 1575
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od sasa lbg »

Izgleda da BMM jeste redji ako ne i najredji.
Ja sam ga kupio u Caddy -ju.


Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od dunx81 »

Suma sumarum sdi sigurica :)

t

Korisnikov avatar
Woodoo
Reactions:
Postovi: 2458
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Re: VAG dizel motor 2.0 110-140-170KS, razlike

Post od Woodoo »

'bem ti auto kad moraš da znaš koji tip dizni ide radi sigurne kupovine.
Odgovori