HKS napisao: 08 Okt 2019, 20:50
Ima li iko iskustva sa nekim od navedenih?
+saxo vts/vtr 8v
Ja sam ga vozio 4 godine, nekih 80 hilj km. Vts sa tih 118ks. Uvezen iz Italije, kupljen na placu. Sto bi rekli rizicna rabota.
Elem, za tih 80 k km radjena je reparacija zadnje torzije, sto je neizbezno za svaki primerak (koliko znam i sve 206-ice). Udje voda, propadnu ti iglicasti lezajevi karakteristicni za njih, tockovi odu u minus pozadi. Sem torzije crkavaju bobine i moraju sve da se menjaju u kompletu. Hoce da crkne pokoji relej, ventilator kabine i tako te sinice. Katalizator zna da zacepi, ja sam tada izabrao opciju zamenskog.
Auto je od starta do prodaje trosio 200 do 300 gr ulja na 1000km, ni vise ni manje, ali zato je jadnicak non stop teran u crveno
Obisao je pola Evrope, od Drezdena na severu do Lefkade na jugu, nikada na putu ostavio nije.
Edit
E da, znam da je dosta vlasnika mucilo muku sa altenatorom, ali eto mene je sve to obislo. Cak mi se cini da me je kupac zvao posle mesec dana i pitao da li sam radio alternator i da li imam garanciju. Eto, njemu se zalomilo.