To je realno samo bonus sto mozes lepo da se informises, tako i za cuveni nesalomivi jtdm pa se zna koja verzija ima problem sa usisnom granom, koja sa menjacem, koja sa semeringom uljne pumpe itd.
Kada se uzima polovan auto stariji preko 10g onda je odlicno znati koje su potencijalne slabe tacke, kako se otkrivaju i kako se preventivno resavaju nego da se srlja grlom u jagode
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Ivan napisao: 07 Okt 2019, 16:08
To je realno samo bonus sto mozes lepo da se informises, tako i za cuveni nesalomivi jtdm pa se zna koja verzija ima problem sa usisnom granom, koja sa menjacem, koja sa semeringom uljne pumpe itd.
Kakav izgovor
Informisite onda ljude i za turbine, glave motora, isto jeftini kvarovi
Sinoc sam imao prilike da provozam 2.0 TDI 140KS u Seat Leonu, decembar 2008. proizveden, u kombinaciji sa DSG menjačem. Nisam nikad probao taj motor, i malo sam se razočarao. Auto je u odličnom stanju, održavan po PS-u (kod mog brata u servisu). Motor mi deluje mlak, mislio sam da će muški da grize, da čupa, međutim to je sve onako.... malo se probudi u sport modu, onda lakše nabija 4000 do 4500 obrtaja, ali i dalje ništa ne čupa. Da se razumemo, lepo vuče, ali očekivao sam mnogo više od 320Nm u tom motoru, a pogotovo od 140KS. Ono što me je još razočaralo je izolacija u tom Seatu, motor se čuje baš jako u kabini, na leru a tek u vožnji da ne govorim. U odnosu na HDI koji je nečujan u kabini na leru, niti ima bilo kakve vibracije i do nekih 2000 obrtaja je veoma priugušen sa bukom u kabini i spolja, ovo mi je baš bilo blago razočarenje. Ok, verovatno je u Audiju ili Golfu bolja izolacija kabine pa se motor manje primeti, ali meni je ovo bilo baš bučno. Recimo Toyotin D4D 2.0 od 126ks u Versu kad sam vozio, bio je drastično tiši (da uporedim adekvatnu kubikažu i volumen motora). Takođe sam auto je tvrd i solidno se čuju rupe (ne lupa trap, jednostavno je bučan po asfaltu). Ali da se vratimo na motor - DSG stvarno radi super, to mi se svidelo jako, za neku normalnu vožnju je odličan, dosta lepo i menja u sport režimu kada se želi jako ubrzati, samo što motor ne prati očekivanja za tu snagu i momenat. Ne znam kakav je onaj od 170ks, ali ovaj me je baš razočarao. Mislio sam da bolje ide i da odlučnije vuče kada je potrebno. Prosečna potrošnja striktno gradske vožnje je po bordu bila 9 litara. Na autoputu nismo merili, malo sam ga cepao da vidim kako povlači. Verovatno sam ja očekivao previše od ovog motora. Ali za menjač sve pohvale.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Ne znam sta si ocekivao, ali od tih motora do 150 KS bas taj daje ubedljivo najbolji dojam ˝cupanja˝. Znas li za neki ubedljiviji?
Sto se tice zvucne izolacije tu se slazem. Prebucan je motor.
Sve je u top stanju, kupljen je ovde, regularno svi servisi, nema greske, mehanika top na autu. Meni ni BMW dizel 2.0 od 143ks u Avensisu nije ostavio neki utisak. Isto mlako onako. Da se razumemo, vuce taj od 140ks dobro, samo sto ja ocekujem vise. Mislio sam da bolje lepi za sediste, da imas osecaj snage al onako. Al da uporedim nemam sa cime, jedino sto sam vozio da zverski cupa, lepi i bas bas ubrzava je X trail sa dci motorom od 177ks. E to je povlacenje i cupanje. Cak ni 150ks u RAV4 mi nije bilo nesto spektakularno.
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Verovatno nisi navikao na linearnu isporuku snage pa ti motori sa izrazenom turborupom ostavljaju subjektivan otisak kada se smiluje da odjednom pocupa divlje.
Jer ovako iz glave sva tri nabrojana auta leon 140, avensis 143, xtrail 177 su nekih 9.5-10s do stotke.
Da probas tek neki upeglani stock 2.0 turbobenzin od 200ks posle tog xtraila rekao bi da ide kao zavezan za drvo subjektivno, a objektivno leti naspram xtraila (i ostalih).
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Posle 2006 mislim da imas samo 1.9tdi od 90 i 105ks, ako je neki manji auto tipa golf-a3 isao bih na 1.9tdi, a mislim da 2.0pd vise nije toliki bauk kao nekad, da se sad vec zna kako se resava preventivno problem, a mislim da primerci sa losim glavama vise nisu toliko u opticaju kao nekad.
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Haha ma kopam ćaletu po gepeku (a3) i vidim na onoj nalepnici kod rez. točka oznaku motora BLS. Krenem iz nevezanog da guglam kad ono ispade horor,ovom klipnjača probija blok,onom okreće ležajeve radilice,bregasta,dpf...oznake bls,bkc,bxe b ovaj,b onaj svaki ima neku falinku a svi čuveni 1.9 tdi od 105ks.
Pa mislim da su te greske bile toliko sporadicne da se oznake motora nisu ni pamtile, vec se znalo da mu strada plivajuci i da turbina brzo "propiša", sad da ne guglam ali pored losih performansi nije se ni mehanicki dobro polazao ovaj od 90ks, dok su ostala 4 bila skroz ok, cak se kunu u onaj 116ks, ali je on bio najredji. Ovo pricam za PD, pre njih si imao jos stariju verziju koja je takodje imala svoje konjaze ako se ne varam 80, 90, 100, 110ks itd itd...