Ja sam onda naisao na drugacija pravila A i bas zato sto je kao i put sa dve trake ne sme ni ovaj s desne strane tebi da uleti u putanju. Ako si usao u tok levom stranom tako ces i izaci, a ovaj do tebe desnom. Ne moze da te presece i udari.
Pa kako ne moze, on produzi pravo svojom trakom na sledeci izlaz iz spoljne dok ti izlazis i eto ti presecanja. Ne zaboravi kada si unutra tvoj put je unutrasnja traka, i ide u krug
Laki021 napisao:Pa kako ne moze, on produzi pravo svojom trakom na sledeci izlaz iz spoljne dok ti izlazis i eto ti presecanja. Ne zaboravi kada si unutra tvoj put je unutrasnja traka, i ide u krug
Pa u tome je poenta, da ne smes spoljasnom da produzis na sledeci izlaz. Ona sluzi za pravo i desno. Vozim svaki dan kroz taj kruzni tok u Veterniku i kada bi neko spoljasnom nastavio da vozi u krugu nakon 2 izlaza definitivno bi doslo do sudara, pogotovo zato sto 99% vozaca iz unutrasnje da pun gas i nastavi pravo.
Poslednja izmena od Scuderia u 31 Okt 2012, 23:00, izmenjeno 1 put ukupno.
Pa koja je onda poenta vise traka u kruznom?
Meni je nekako logicno da ako izlazis kasnije udjes direkt u unutrasnju a posle se na vreme prestrojis kad izadjes.
Kad malo bolje razmislim i na polaganju insistiraju da radis kao sto sam napisao.
Laki021 napisao:Aj nadji u zakonu gde to pise. Jedno je sta je logicno a drugo kako jeste. Ne postoji striktna zabrana.
A to je druga stvar. Onda ko je kriv ako dodje do sudara? Ja sam usao u tok levom stranom i izasao istom (unutrasnjom). To je kao da sam isao pravo na putu sa 2 trake i da je neko iz desne skrenuo u mene i udario me?
Nije tako, zato sto si ti taj koji je promenio traku. Ne zaboravi, tvoja je unutrasnja i dokle god spoljna nije slobidna da se u nju prestrojis ti ne smes napustiti svoju traku, tj unutrasnju.
Dakle onaj iz unutrasnje bi bio kriv ako dodje do sudara jer je on promenio traku kada za to nije imao uslove.
Ne mozes ti nikako izaci iz toka unutrasnjom stranom, uvek tokom izlaska ti moras proci kroz spoljasnju tj preseci je.