Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Kako novi polovni?
Ili je nov ili je nov nov nov
Pricam o situaciji od pre xx godina, koja je trenutno validna isto kao i par prica u ranijim postovima
Ili je nov ili je nov nov nov
Pricam o situaciji od pre xx godina, koja je trenutno validna isto kao i par prica u ranijim postovima
- shandu90
- Postovi: 12385
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Nije jedini koji drzi foliju na ekranu. To sam kod mnogih primetio.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
pa kad mogu da drze folije na sedistima sto ne bi i na ekranu
- shandu90
- Postovi: 12385
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Za sedista se rade presvlake po meri kod ovih tapetara
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Tu foliju kao i folije sa sedista treba da skinu na nultom servisu.
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Moj komšija ima 500l, uzeo ga je je sigurno pre 4-5 godina i još uvek nije skinuo foliju sa ekrana. A najgore od svega je što folija nije potpuno providna, već ima odštampan neki tekst i to skoro prekog celog ekrana.
- somi-car
- Postovi: 2237
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:50
- Garaža: Skoda Superb, Opel Combo
- Lokacija: BG
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Kao daljinski u foliji
- Ivan
- Postovi: 9886
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Kod drugara u zgradi jedan komsija ugradio nova sigurnosna vrata stana i drzao foliju na njima jedno 2-3 godine.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Ima to svojih prednosti. Ja kad sam uzeo novi tv, imao sam foliju preko ivica tv. Da sam ih odmah skinuo, jednom bih ih zagrebao kada sam nesto cistio.. Ovako zagrebao malo foliju i uzivancija.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Pa lepši je zagreban nego s folijom.
t
t
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
To jeste ali ja tu foliju nisam ni primecivao jer je providna. Tek kad sam je zakinuo onda se videlo.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Al nema ništa lepše nego kad kupiš nešto novo pa skidaš folije
Ja sam ove iz auto salona gde sam uzeo auto zamolio da mi ostave sve folije da ih sam skinem, a imala samo jedna na ekranu, i na sedištima najloni, nema ništa slađe od toga.
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
Ja sam ove iz auto salona gde sam uzeo auto zamolio da mi ostave sve folije da ih sam skinem, a imala samo jedna na ekranu, i na sedištima najloni, nema ništa slađe od toga.
Sent from my SM-A600FN using Tapatalk
- cozmo
- Postovi: 5052
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Imao sam prilike da se malo druzim sa Fiat Tipom, 1.4 benzinac. Presao je tek par hiljada kilometara. Veoma sam se razocarao u auto. Mnostvo jako lose i lose obradjene plastike, napred skuceno za sedenje nekako, pozadi ima mesta. Gepek je bas velik (sedan) ali nekako uzak za utovar i nizak... pa za neke stvari mora da se pomucite da ubacite. Sam auto je nekako konfekcija.
Motor je bucan, cak i naleru, bucniji od dizela koji vozim. U voznji je tih ako se salta na ispod 2000 obrtaja, sto je dovoljno da se "vozika" po gradu nekom blagom voznjom do 60kmh. Svaki zahtev za vecom snagom i iole nekim ubrzanjem koje bi pratilo tempo u gradu rezlutira velikim mucenjem motora, tacnije uvek mora da radi druga ili treca, sto je bas bucno. Ali ako toga nema, moze da se salta u 4. brzinu na malo iznad 50kmh pa da se vozi tako. Samo u tom rezimu motor je dosta tih, sve ostalo rezultira velikom bukom u kabini. Mozda bi na magistrali imao neki solidan rezultat u tecnoj voznji sto se tice odrzavanja brzine i buke motora.
Podvozje je neverovatno bucno, svaka rupa se oseti, svaka rupa se jako cuje, svaka jaca rupa ga zanese, zaljulja nekako, cudan, odskace na lezece. Ocekivao sam bar neku utegnutost na novom automobilu koji je presao smesnu kilometrazu... ali nista. Mogu da zamislim buku trapa na malo vecoj brzini na nekom losem putu.
Osim solidnog prostora na zadnjoj klupi, relativno velikog gepeka i laksih komandi, po meni ovaj auto mora mnogo manje da kosta nego sto kosta inace. Da je nekih 9000 do 10.000 eur max, mozda bi i bio opravdana kupovina za nezahtevne vozace. Ovo je neki srednji paket opreme, ima manuelnu klimu ali ima rikverc kameru... drugar uzeo na lizing za firmu (to i Renegade 1.6 MJTD koji ne vozi jer ima problem sa elektronskom rucnom kao je izasao iz salona, odbija da startuje motor dok stoji greska, pa se skidaju kleme, pa ceka na zamenu celog sistema).
Motor je bucan, cak i naleru, bucniji od dizela koji vozim. U voznji je tih ako se salta na ispod 2000 obrtaja, sto je dovoljno da se "vozika" po gradu nekom blagom voznjom do 60kmh. Svaki zahtev za vecom snagom i iole nekim ubrzanjem koje bi pratilo tempo u gradu rezlutira velikim mucenjem motora, tacnije uvek mora da radi druga ili treca, sto je bas bucno. Ali ako toga nema, moze da se salta u 4. brzinu na malo iznad 50kmh pa da se vozi tako. Samo u tom rezimu motor je dosta tih, sve ostalo rezultira velikom bukom u kabini. Mozda bi na magistrali imao neki solidan rezultat u tecnoj voznji sto se tice odrzavanja brzine i buke motora.
Podvozje je neverovatno bucno, svaka rupa se oseti, svaka rupa se jako cuje, svaka jaca rupa ga zanese, zaljulja nekako, cudan, odskace na lezece. Ocekivao sam bar neku utegnutost na novom automobilu koji je presao smesnu kilometrazu... ali nista. Mogu da zamislim buku trapa na malo vecoj brzini na nekom losem putu.
Osim solidnog prostora na zadnjoj klupi, relativno velikog gepeka i laksih komandi, po meni ovaj auto mora mnogo manje da kosta nego sto kosta inace. Da je nekih 9000 do 10.000 eur max, mozda bi i bio opravdana kupovina za nezahtevne vozace. Ovo je neki srednji paket opreme, ima manuelnu klimu ali ima rikverc kameru... drugar uzeo na lizing za firmu (to i Renegade 1.6 MJTD koji ne vozi jer ima problem sa elektronskom rucnom kao je izasao iz salona, odbija da startuje motor dok stoji greska, pa se skidaju kleme, pa ceka na zamenu celog sistema).
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat Tipo SW 1.6 MultiJet Lounge
Taj auto treba gledati samo u najvišem paketu opreme, i to poslednju reviziju. Ubeđen sam da u tome ima velike razlike jer moji utisci nisu bili tako loši (doduše vozio sam 1.6 dizel, ali svejedno).
TT
TT