Radni vek dizni pre svega ima veze sa radnim pritiskom i samim tipom tj vrstom. Neke traju duze i mogu 300+k a neke krace pa vec na 200k ispadaju iz kalibracije za normalan rad.
Dizne imaju slican radni vek svuda u svetu, i u Svedskoj i Nemackoj itd a nelogicno je stoga da bas svuda je gorivo faktor koji odredjuje mehanicko habanje.
Cena nove od 300evra je realna, a polovne dizne su kao polovni klipovi/karike ili polovna lamela kvacila. Ko vadi ispravne dizne iz ispravnog motora da bi ih jeftino prodao i jos placao skupe ruke za to? Garancija usmeno na casnu rec na polovne dizne

,Pa eto i ti imas u autu sada polovne dizne i kao moze se garantovati nesto za njihov buduci rad, budimo realni.
Druga je stvar ako nadjes slupan auto koji je malo presao i onda je veca sansa da su dizne ok.
U tom slucaju mozda je najbolje prosto celu glavu uzeti sa tog motora sa sve diznama i samo prebaciti na tvoj blok.
Inace, dizne se menjaju (i kupuju) u setu znaci sva 4 komada jer trebaju biti uparene po karakteristikama za pravilan rad motora. Sve ostalo je moguca budzevina koju diktira nedostatak novca za pravilan remont sistema ubrizgavanja sto se naravno svuda radi ali onda ne treba da iznenadi pojava kvara na drugoj dizni i drugim sklopovima auta (plivajuci zamajac ubrzano strada od neravnomernog ubrizgavanja npr).
Imaj u vidu da ako je utvrdjeno da dizna piski u cilindar znatno je uvecan rizik da bude potrebna zamena/ generalni remont motora u prilicno kratkom vremenu rada motora u takvim uslovima nekontrolisanog sagorevanja.
cosmo, 2,0HDI je motor za respekt kilometraze i pravljen da ide, ide ide ...a dizne su jeftine jer ih ima ko pleve a retko kome trebaju. Ovde je prica o Volvou 1,6 dizel i njegovim diznama u kombinaciji sa Volvo softverom/ ECu motora i cenama na svedskom trzistu.