Kvalitet goriva u Srbiji?
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Pa sad ne verujem da je sranje. Koliko ljudi sipaju taj isti dizel.
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Desetine milona širom Evrope sipa euro dizel...
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Da, trosi manje - oko 0,3 L. Nije nesto, ali trosi manje. U sustini nije bitno. Bitno je da je motor meksi i tisi, mirniji. To se primeti jer je taj 2.0 HDI 66KW solidan traktor. Nema sanse da ne primetis. Bolje ne ide, ide isto. ED vise nece biti sipan nikako u Picasso.Nestado napisao: 15 Dec 2019, 10:06 Tesko da moze manje da trosi na G-Drive kad je on skuplji i sipas manje i ima vise aditiva a manje goriva. To za rad motora, pa moze verovatno da utice na rad. Ja od sada sipam samo obican evro dizel.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Meni je sranje i ja ga ne sipam u moj auto nikad. A sta mene briga ko sta sipa u svoj. Imas brdo njih koji loz ulje sipaju i ide sad dokle ce to je druga stvar. Isto i sa ED sipaju ljudi nije to problem nece zbog toga crci motor ali da je prljaviji od Gdriva i da ce cesce biti egr zapusen kao i ceo sistem to da. Pa vidi vecina kupuje ED jer je drasticno jeftiniji cca 10 din u odnosu na Gdrive diesel, sta mislis da je Gdrive iste cene kao ED dal bi onda vise njih sipalo ED ili Gdrive.Nestado napisao:Pa sad ne verujem da je sranje. Koliko ljudi sipaju taj isti dizel.
Ljudi su generalno skrtice i svako, u stvari vecina na to gleda kao trosak(skuplje gorivo) ja na to gledam kao na ustedu, preventivu a i iskreno bas me briga koliko kosta gorivo za moj auto ako bih gledao na to kao nesto sto bih stedeo onda auto ne bih ni vozio iskreno.
Svako drugacije razmislja, svi nismo istog materijalnog stanja i razmisljanja.
Ja ali zaista na gorivo ni ne gledam i ne interesuje me, dok neki drugari kukaju na isto ok kapiram ja rade u losijim firmama za manje para, zena, deca, zivot sve to treba podmiriti a jos i kola tako da sve je meni jasno i kod mene je tako zena, deca zivot ali imam vise € od njih svakog meseca pa me ne pogadja cena goriva, jos i ustedim svakog meseca.
Al dobro, kao sto rekoh svako sipa sta hoce, svako placa kvarove svoje svako sipa za sta ima i hoce da da.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Nisi u pravu. Ti si potpao pod marketing skupljeg goriva, i placas visu cenu za nesto sto ne vredi 10din vise. A ovi su to skontali pa koriste da zarade vise. Realno bi bilo 2-3din vise, kao sto je bilo u pocetku kad su se pojavila aditivirana goriva.
Dovoljno govori da je popust na aditivirana goriva dosta veci.
Послато са SM-G970F помоћу Тапатока
Dovoljno govori da je popust na aditivirana goriva dosta veci.
Послато са SM-G970F помоћу Тапатока
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ja sam presao od 0km do trenutno 170 hiljada sa obicnim ed, dizel motor od 2.4l. Nikad ni najmanji problem bilo koje vrste vezano za gorivo tako da nije sranje
sipam nis gorivo
Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ma ništa ne fali ED. Naprotiv, iskustvo ne sad na ovom autu već više raznih auta od desetak god pa do skoro novih.
Marketinška fora sa tim super aditiviranim g drive hmmm...podseća na jednu reklamu gde se radilo o vodi sa više kiseonika
Ušteda sa g drive ne postoji, samo je pitanje koliko skuplje izađe km/l.
Kome i malo manje troši ,veća je svakako razlika u ceni koja to poništava i ide se u -.
Ne radi se samo o novcu već šta se zapravo plaća više i da li je to opravdano?
Moje mišljenje i iskustvo je da
bolje je ko već hoće time da se zanima sipati u ED dobre aditive povremeno .
Slično važi za ,bar kod nas ,za Benz sa više oktana . Kome baš treba na primer na motociklu koji se vrti do 15h o/ min bolje je lično sipati aditiv ,nekih razlika i bude .
Marketinška fora sa tim super aditiviranim g drive hmmm...podseća na jednu reklamu gde se radilo o vodi sa više kiseonika

Ušteda sa g drive ne postoji, samo je pitanje koliko skuplje izađe km/l.
Kome i malo manje troši ,veća je svakako razlika u ceni koja to poništava i ide se u -.
Ne radi se samo o novcu već šta se zapravo plaća više i da li je to opravdano?
Moje mišljenje i iskustvo je da
bolje je ko već hoće time da se zanima sipati u ED dobre aditive povremeno .
Slično važi za ,bar kod nas ,za Benz sa više oktana . Kome baš treba na primer na motociklu koji se vrti do 15h o/ min bolje je lično sipati aditiv ,nekih razlika i bude .
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ma da. Imam bas dobri i kvalitetni aditivi kao npr Wynns ili Liqui Moly za dizele i benzince. Da mogu to bih sipao. Ali ne znam na osnovu cegu mogu da zakljucim da li je dizel prljaviji ili cistiji?
Za benzince je posebno prica. Lepo pogledas u servisnoj knjizi sta pise i sipas to.
Za benzince je posebno prica. Lepo pogledas u servisnoj knjizi sta pise i sipas to.
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Pošto su ti aditivi lakotekući a samim tim uglavnom manje specifične težine od dizela jedino moguće da mereno u ltirima potrošnja bude uvek više bilo kog super marketing dizela nego ED.
Više aditiva u litri to manje pogonskog goriva i manje kupljenih kWh u 1 litri.
Auto potroši nn kWh što je yy grama goriva.
Kako se gorivo kupuje na litre a ne kilograme matematika je neumoljiva i jasna. Za iste kWh koji su neophodni da pogone auto utroši se neznatno više litara energetski slabijeg super marketing goriva da se zadovolji jednačina.
Neznatno više se utroši jer je i sadržaj aditiva neznatan u ukupnoj zapremini /kilaži.
Sam ED mora da ima već sipane iste te aditivie u sebi inače ne bi ni postao ED po EN standardu već bi bio gasno ulje iliti ložak.
Nijednom ispravnom motoru u autu nije potrebno ništa više ni manje od ED po EN590 a koji se toči širom Evrope u milionima vozila. Fabrike su konstruisale motor da se pogoni ED gorivom, to je polazna tačka svih priča o poredjenju.
I fabrike pišu u uputstvima da ne preporučuju nikakvo aditiviranje predvidjenog goriva.
Ja vozilm na ED i sipao sam G drive više puta u toku jednog meseca kada je G Dizel bio jeftiniji od ED.
Potrošnja identična, po bordu nemerljiva tj manja od 0,10 litara/100km koliko može da prikaže. Bord pokazuje stvarnu potrošnju goriva koja proteče kroz dizne tako da dileme ne može biti.
Auto identično ubrzava, isto troši, , isto je bučan/tih, iste vibracije....nema razlike u ponašanju motora.
Više aditiva u litri to manje pogonskog goriva i manje kupljenih kWh u 1 litri.
Auto potroši nn kWh što je yy grama goriva.
Kako se gorivo kupuje na litre a ne kilograme matematika je neumoljiva i jasna. Za iste kWh koji su neophodni da pogone auto utroši se neznatno više litara energetski slabijeg super marketing goriva da se zadovolji jednačina.
Neznatno više se utroši jer je i sadržaj aditiva neznatan u ukupnoj zapremini /kilaži.
Sam ED mora da ima već sipane iste te aditivie u sebi inače ne bi ni postao ED po EN standardu već bi bio gasno ulje iliti ložak.
Nijednom ispravnom motoru u autu nije potrebno ništa više ni manje od ED po EN590 a koji se toči širom Evrope u milionima vozila. Fabrike su konstruisale motor da se pogoni ED gorivom, to je polazna tačka svih priča o poredjenju.
I fabrike pišu u uputstvima da ne preporučuju nikakvo aditiviranje predvidjenog goriva.
Ja vozilm na ED i sipao sam G drive više puta u toku jednog meseca kada je G Dizel bio jeftiniji od ED.
Potrošnja identična, po bordu nemerljiva tj manja od 0,10 litara/100km koliko može da prikaže. Bord pokazuje stvarnu potrošnju goriva koja proteče kroz dizne tako da dileme ne može biti.
Auto identično ubrzava, isto troši, , isto je bučan/tih, iste vibracije....nema razlike u ponašanju motora.
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ok, tvoje misljenje, znam ipak da sam u pravu ako dozvolis da imam svoje misljenje.dag81 napisao:Nisi u pravu. Ti si potpao pod marketing skupljeg goriva, i placas visu cenu za nesto sto ne vredi 10din vise. A ovi su to skontali pa koriste da zarade vise. Realno bi bilo 2-3din vise, kao sto je bilo u pocetku kad su se pojavila aditivirana goriva.
Dovoljno govori da je popust na aditivirana goriva dosta veci.
Послато са SM-G970F помоћу Тапатока
Ja mislim da ti nisu u pravu.
Pozz
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ne, ne, ne svi ste se uhvatili za potrosnju ja sam i napisao da ni ne gledam potrosnju odem napunim pun rezervoar i dok ne dodje na rezervu vozim ne gledam potrosnju niti mislim da postoji usteda, NAPROTIV mozda je i veca ali opet kazem ne gledam je niti znam kolika mi je niti me to pogadja ja sam kupio njega ne on mene i ja radim sta je meni volja ne njemu ili potrosnji, fora je da je motor tisi ugladjeniji, i definitivno cistiji sa vise filtera preradjen u fabrici i dodani + jos aditiva pored ostalih sto idu u ED kako mi rece lik koji i radi u top menadzmentu NISa(poznanik nije mi bas prijatelj vise je bas dobar prijatelj mog dobrog druga u kog imam poverenja- a koji btw iako sve ovo zna ne sipa Gdrive jer mu je skupo), da je zaista kvalitetniji i cistiji u odnosu na ED, a kako me potrosnja ne interesuje, kako mi nije skupo gorivo iako je najskuplje u Srbiji iz tog razloga sipam jedino Gdrive
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Više sumpora u G-Drive. Sad će Audi na remont 

- Mladen7
- Postovi: 2131
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ne ,ne ne nismo se svi uhvatili za potrošnju ,tj samo za potrošnju.antivenom napisao:Ne, ne, ne svi ste se uhvatili za potrosnju...e
Potrošnju si sam prvo navodio kao benifit.
Nema potrebe za objašnjavanjem ko je šta napisao kad smo svi svesni i odrasli nadam se ...
Razlog paralele aditivi u Benz - diz i mog pominjanja povećanja oktanske vrednosti sigurno nije je potrošnja.
Sasvim je dovoljno uporediti cetanski br ED i GDrive . Ko ne zna piše na šta utiče cetanski broj na ovome što je Ivan okačio.