Auris prva generacija 1.6 130ks.

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
qunaquna
Postovi: 25
Pridružio se: 28 Dec 2019, 14:32

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od qunaquna » 29 Dec 2019, 19:28

Ja bih to prokontrolisao za svaki slucaj, ipak je to moderan motor sa 130ks, to kako opisujes, vracanje dva stepena nize itd mi zvuci kao ovaj moj tj. caletov R5 1.1 iz '91 sa 50ks. Ili ti je zao da ga nagazis i smeta ti buka, a on to trazi. :)

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 7492
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od Bax » 29 Dec 2019, 19:36

Pisem moj licni utisak.. Auti su ispravni to je sigurno, bar na motoru.
Kad sam ga uzeo " trkao " sam se sa nekim dolizelima, sve ja njih oderem, ali u realnosti to znaci da se puni do 6000 obrtaja pa salta, jer on daje te konje od 4000 do 6000.
Uzbrdo je auto baba, na nivou Punta to je sto je(ako ga vrtim poplasim putnike misle da polecemo)

E sad ima jos jedan hendikep, penjanje po snegu je tek lose, jer onda trazi obrtaje, a trk onda kliza ko lud...
Samo Soliranje(karantin) Srbina Spasava !!!

http://www.steelmagic.blogspot.com

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 5907
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od dag81 » 29 Dec 2019, 19:57

Mali obrtni, drzi ga u obrtajima i nemas problem. Ne znam sta je tu cudno, treba ga prihvatiti i nauciti auto kako se ponasa tj.koje obrtaje drzati na usponu.

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3673
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od cozmo » 29 Dec 2019, 19:59

Stisni bre gas, pusti sta putnici kazu. Ides uzbrdo.

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 7307
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od Ji 4Tze » 29 Dec 2019, 20:19

To je normalno za taj motor, mora da se zavrti i onda radi kako treba.

Cylinder Bore 80.5 mm
3.17 in.
Piston Stroke 78.5 mm
3.09 in.
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3673
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od cozmo » 29 Dec 2019, 20:27

Evo, ide normalno uzbrdo i sa manjim obrtajima....



Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 7492
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od Bax » 29 Dec 2019, 20:28

Pa stisnuo sam ga i to je treca, i zene pocnu da vriste u autu...
Na kraju se popnem ko baba sa 80 na sat, iza Fabije HTP i Puntica fire....

Ma ne vredi da gledam testove, to je sve lozenje, i sam je vozac, ja vucem 250kg u kolima na put... A imao sam neko kratko vreme i Kiu GDI slicnd snage, mozda je micku bolje isla, svakako se lakse vtela...

Sad sam vozio i preko 300 kg, preko mene... Ljudi i tovar...
Samo Soliranje(karantin) Srbina Spasava !!!

http://www.steelmagic.blogspot.com

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 3673
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od cozmo » 29 Dec 2019, 21:23

Stara Corolla bez problema preko 100tke uz Begaljicu sa 4 osobe unutra...

Nesto nije u redu s Aurisom. Ne mora da znaci da ce bilo sta da pokaze dijagnostikom.

Vozio sam tuda Corollu s istim motorom kao sto imas u Aurisu, nije osetila uspon u V stepenu prenosa... (u VI oseti, malo krene usporava sa 130 na 110..., ali peta resava...). Opusteno je kruzirala i 130 na AP u VI stepenu prenosa...
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 15768
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od Heinz » 30 Dec 2019, 00:13

Bax se nije navikao na auto, vozi ga samo nedeljom do pijace :)
Slično se Civic ponaša, ako hoćeš da ide moraš da gaziš gas i ideš u obrtaje, nema druge.
Motor je napravljen da bude štedljiv na niskim obrtajima, ovaj 1.8 ide na jedan način do 3500 rpm, na drugi 3500-5000, na treći preko 5000 rpm.
Kod Toyote je pretpostavljam slično, nisam proučavao vvti.

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 6885
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od grujicd » 30 Dec 2019, 00:34

Pre je to bilo normalno i žene se nisu štrecale. Sad gospođe navikle na turbine, to je glavni problem.

ljubitelj
Postovi: 7248
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od ljubitelj » 30 Dec 2019, 09:07

Bax je napisao:
29 Dec 2019, 19:06
Probamo i juce niz begaljicko, nece 6 nece 5, nece 4, crta znak da se presalta u trecu, tek treca krece da brzo puni nazad sa 80 na 120.
Punto puni u cetvrtoj, pagamo ali ga dizs, ovaj ne dize...
Da bi ubrzavao atmo motor uzbrdo normalno je da se koristi treca u tom brzinskom opsegu.

Greska je porediti cetvrtu menjaca jednog auta sa cetvrtom menjaca drugog auta, ili bilo koje poredjenje tog tipa jer su bitni prenosni odnosi a ne sam polozaj rucice menjaca.
Na primer, neki auti imaju u cetvrtoj kraci prenos nego neki u trecoj, sto je verovatno slucaj kod Punta koji je vrlo slabasan sa momentom pa mora i menjac da bude kratak.

Nailazio sam na aute koji imaju 6 brzinski menjac gde je 6 brzina kraca od nekog auta naizgled slicnog na papiru motora sa 5 brzinskim, poredjenjem 6 vs 5 brzina.

Sve u svemu, atmo motor male kubikaze kao sto je taj Auris ako se zele perfomanse treba koristiti 4500-6000 obrtaja opseg, tada i postigne 100-130KS efekta.

Motore sa 16V atmo benzince ne bi trebalo ni opterecivati voznjkom ispod 2500 obrtaja dok 8V mogu i sa 1800-2000 vec da se izbore. nije striktno ali takva su pribilzno pravila kada se zeli ubrzavanje auta.

Korisnikov avatar
Bax
Postovi: 7492
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od Bax » 30 Dec 2019, 09:37

Lepo i sve rekao, tako je i u praksi.

Evo malo ilustracije:

Slika

Ovo je doduse Auris Dual vvti 1.6 124Hp 157 Nm, ali verujem da je to jako slican motor.
Poslednja izmena od Bax u 30 Dec 2019, 09:54, izmenjeno 2 puta ukupno.
Samo Soliranje(karantin) Srbina Spasava !!!

http://www.steelmagic.blogspot.com

Korisnikov avatar
ikac2000
Postovi: 4905
Pridružio se: 08 Jul 2012, 22:50
Garaža: C-Max 2018 1.0 125
Lokacija: Van Srbije

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od ikac2000 » 30 Dec 2019, 09:50

Posto sam imao isti kao Baxov, potvrdjujem da se totalno drugacije ponasa na vecim obrtajima i da drugacije vuce nego do oko 3000.

Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk


Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 18293
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od nidza » 30 Dec 2019, 09:54

Jednu stvar treba dodati na rečeno, visoki obrtaji ne znače da moraš da daš pun gas, niti da se krećeš brzo.

Prema tome, nema šta da bude neudobno putnicima.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 6885
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Auris prva generacija 1.6 130ks.

Post od grujicd » 30 Dec 2019, 11:08

Ali povećana buka postoji, pa zvuči dramatično. Ali kažem, nekad smo svi vozili atmo (neki od nas i sada :) ) i ni putnici se nisu uzbuđivali kad se dignu obrtaji na usponu, svi su znali da mora tako. Sad su automobili ušuškaniji a i ti japanski motori tihi na nižim obrtajima, pa subjektivno ispadne mini-drama kad ga koristiš u tom režimu.
Ne znam kakav je zvuk tog Aurisa, ali meni prija dizanje u više obrtaje, dodaje uzbudljivost vožnji.

Odgovori